وزارت منابع طبیعی مینه سوتا به تغییر رزرو پنجره جولای 1

به وزارت منابع طبیعی مینه سوتا است کوتاه شدن پنجره آن برای ساخت رزرو برای کمپینگ و اسکان تا 120 روز و یا چهار

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

به وزارت منابع طبیعی مینه سوتا است کوتاه شدن پنجره آن برای ساخت رزرو برای کمپینگ و اسکان تا 120 روز و یا چهار ماه. قبلا مشتریان می تواند رزرو برای campsites کابین خیمه, tipis و امکانات محل سکونت-نزدیک به یک سال پیش. این تغییر را به اثر ژوئیه 1.

این سازمان تا به حال در اصل برنامه ریزی شده برای ایجاد این تغییر در پاییز سال 2020 اما اظهار داشت: در انتشار اخبار است که "عدم قطعیت با COVID-19 همه گیر و همراه تغییرات به تمیز کردن پروتکل" تحت فشار قرار دادند DNR برای تغییر دیر.

با توجه به انتشار این تغییر سیاست مبتنی بر مشتری بررسی نتایج تجزیه و تحلیل داده ها و تمایل به بهبود انصاف و عدالت در فرایند رزرو. DNR نظرسنجی نشان داد که اکثر بازدید کنندگان این طرح یک شبه خود را به بازدید از پارک های چند ماه پیش رو است و بسیاری نمی تواند طرح یک سال تمام در پیش است.

این COVID-19 همه گیر دیگر ایجاد چالش های جدید برای پارک دولت سیستم رزرو از جمله توصیه به ارائه 24 ساعته فاصله بین محل سکونت رزرو. همه گیر نیز مجبور آژانس به لغو بیش از 25000 رزرو با توجه به تعطیلی در آوریل و مه.

همه رزرو شده قبل از ژوئیه 1 مفتخر خواهد بود حتی اگر آنها فراتر از جدید 120 روز رزرو پنجره. با این حال اگر مشتری نیاز به تغییر رزرو rebooking امکان پذیر خواهد بود در جدید 120-بعد پنجره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب