مینه سوتا عموزاده ساخت قایق رانی از یک درخت به reenact 160 سال, خانوادگی, ماجراجویی

هدف آنها این بود که به تکرار یک ماجراجویی گرفته شده حدود 160 سال پیش توسط اجداد خود که از گود خارج لاله درختی

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

هدف آنها این بود که به تکرار یک ماجراجویی گرفته شده حدود 160 سال پیش توسط اجداد خود که از گود خارج لاله درختی درخت به دست و پا زدن در سراسر نروژ دریاچه به بهانه, کره, نان و یک سطل شیر از یک خانواده از مهاجران جدید که به زندگی در کنار دریاچه.

ژوئیه سال 2020 ماجراجویی طراحی شده به دنبال همان 3 مایل مسیر در سراسر نروژ دریاچه مشابه ساخته شده ورود قایق رانی.

هر دو سفر بودند تا حدی موفق است.

خوشبختانه طنز خوب از Nels و هانس پترسون – برادران که در سمت چپ نروژ در سال 1859 برای ایالات متحده زمانی که آنها 21 و 17 به ترتيب – انجام بیش Kyle پترسون و او پسر عموی نی نی Hase در طول نروژ دریاچه ماجراجویی.

هر دو خانواده شامل قصه های خنده.

داستان برای اولین بار اتفاق افتاده است زمانی بین سال 1859 و سال 1862.

داستان نوشته شده توسط گابریل Stene بر اساس مصاحبه با هانس پترسون. داستان منتشر شد در اواسط دهه 1920 در ویلمار تریبون (در حال حاضر غرب مرکزی تریبون). در آن زمان Stene نوشت تحت نام قلم "پیشگام بچه."

در اینجا چگونه است که داستان می رود:

"Nels و من بچینگ در ادعای خود در شمال دریاچه. ما تا به حال یک گاو و گوساله در جان Totland است که زندگی سراسر دریاچه و ما نیز تا به حال ما نان و کره-ساخت انجام شده در Totlands. برای رفتن در اطراف دریاچه به معنای سفر بسیاری از مایل.

ما ماهیگیران از نروژ مورد استفاده برای قایق های ماهیگیری و شنا. ما تصور ایده قطع بزرگ لاله درختی درخت و برش و شناسایی کردن ورود به سیستم برای قایق رانی.

این ما, و ما می تواند حرکت خوبی به اندازه کافی زمانی که آب و هوا خوب بود و ما نگه داشتن زبان در دهان ما و حفظ تعادل ما دقت کنید.

هنگامی که ما تا به حال باد با ما مطرح چتر به عنوان یک جایگزین بادبان و رفت و فقط یک پرواز.

یک روز ما تا به حال در برابر باد ما رفتن اما تبریک خودمان است که ما را مطلوب سفر خانه.

ما لود هنر و صنعت ما با یک وان از کره چند قرص نان همراه با یک تکه پارچه یک سطل شیر و چتر.

هنگامی که ما در وسط دریاچه باد ویران مطرح شده با ما. آب شسته تا به قایق رانی به طوری که آن را غرق سادگی پایین و سپس وارونه تبدیل شده است.

باد ایستاده بود و مستقیم به ساحل ما Nels در زمان سریع ترک و گل مستقیم برای ساحل. من کمی مکث کرد به دنبال شناور ما اموال شخصی قبل از من هم ساخته شده شنا برای زندگی در سرعت کامل. ما به زودی به ساحل.

چه تغییراتی از لباس می تواند یکی انتظار می رود برای پیدا کردن در یک لیسانس' خانه ؟ ما آویزان لباس های ما در برخی از بوته ها و صبر برای آنها را به خشک.

پس از یک در حالی که ما قایق رانی شناور به ساحل نان شناور و بنابراین کره چتر و چوبی سطل اما شیر نه تا به حال نشان داده نشده است."

Nels و هانس بعدها پیوست دو برادر و خانواده از نروژ و حل و فصل نروژ در اطراف دریاچه غرب لندن در شمال Kandiyohi County – و اعضای برجسته جامعه.

نسل چهارم از اعضای خانواده Dallen پترسون و همسرش, Glennis هنوز هم زندگی در نروژ, دریاچه که در آن grandkids و بزرگ-grandkids صرف بسیاری از روزهای تابستان.

که در آن Kyle پترسون یک عضو از نسل ششم از Petersons صحبت او عموزاده و برادر در قانون به تکرار ماجرای هانس و Nels. عموزاده به طور معمول صرف یک هفته در نروژ دریاچه در چهارم جولای و سه سال پیش آنها دریافتند کامل لاله درختی درخت در پترسون اموال.

"درخت بود خیلی راست بسیار بزرگ و ما فکر آن را نگاه بسیار خوب بنابراین ما خرد شده آن را گفت:" پترسون. با استفاده از محور آنها کاهش یافته است آن را "مناسب که در آن ما با هدف" او گفت:.

آنها قطع 12-پا-طولانی تکه و با استفاده از تیشه و دیلم یا اهرم بلند کردن میله به پوست کردن پوست ترک "بزرگ صاف تنه" که آنها شروع به شکل گیری با تیشه و تبر.

آن آسان بود انتساب.

"این بیشتر بود فقط تاول و عرق کردن و برخی از اشک گفت:" Hase که غرق تبر به مچ پا خود را یک سال. "به طوری که سرگرم کننده بود," او گفت: با deadpan طنز.

آنها با استفاده از اون سوی خاکستر سوخته به رایت کردن این مرکز از ورود یک فرایند است که کمک کرده بود به طور طبیعی اتفاق می افتد توخالی نقطه ثابت کرد که به هر دو خبر خوب و یک خبر بد. توخالی نقطه فرار به پایان ورود به سیستم اجازه می دهد آب به نفوذ در. پس از چندین تلاش ناموفق برای استفاده از مواد طبیعی برای پر کردن سوراخ آنها در حل و فصل اسپری فوم.

قایق رانی بود نه یک موفقیت فوری.

"ما نمی تواند کاملا حفظ زبان ما راست به اندازه کافی و حرف ما آن را هر زمان که ما آن را در قرار داده گفت:" پترسون, ساخت اشاره به هانس' ناوبری روش. "من فکر می کنم ما ثبت شد و حدود چهار ثانیه قبل از حرف ما آن را بیش از," او گفت:.

راه حل این سال بود به دردسر یک مداد به قایق رانی با شلاق دو درخت کوچک اندام و بزرگتر ورود به سیستم بر روی یک طرف.

"آن را نگه می دارد ما را از کج و اوج" پترسون گفت.

در جولای 8, پترسون و Hase صعود به قایق رانی برای اجرا تست نزدیک به ساحل. آن را به سرعت پر شده با آب و در حالی که خنده و شوخی با یکدیگر و پدربزرگ و مادربزرگ خود را که در ساحل – آنها مدال دیگر آب را با یک فنجان پلاستیکی ساخته شده و بیشتر تنظیمات به تقلب.

راضی صعود آنها دوباره با مناظر خود را به سمت شمال نروژ دریاچه.

آنها ساخته شده آن را از طریق "باریک" از دریاچه اما کاملا در رسیدن به مقصد نهایی است.

مانند هانس و Nels و وزش باد باعث مشکلات آنها تبدیل به اطراف.

کلاه سفید بر "بزرگ نروژ" آورده آب بیش از پایان و آن را "بیشتر شبیه سواری در یک زیردریایی از یک قایق رانی" پترسون گفت. "اما این یک مقدار زیادی از سرگرم کننده است." او گفت: آنها سعی خواهیم دوباره در سال آینده زمانی که دو نفر دیگر از اعضای خانواده که مشغول به کار بر روی این پروژه می تواند یک شانس به آن را در سراسر دریاچه در کمتر از یک روز باد می وزد.

پترسون و Hase ابراز خالص تحسین برای اجداد خود.

"من نمی توانم تصور کنید که چگونه آنها آن را کردم به کار" پترسون گفت. "من حدس می زنم آنها بهتر رانی سازندگان از ما."

آنها همچنین مطمئن است که هانس و Nels لذت بردم از تماشای حال و روز ماجراجویی.

"آنها در بهشت و دنبال کردن – خنده" پترسون گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن