نظامی هضم | آماده در برابر هند: PLA غربی تئاتر فرمان

نوشته شده توسط Mandeep Singh Bajwa | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 7:09:39 pm چینی مکانیزه پیاده

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399
نوشته شده توسط Mandeep Singh Bajwa | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 7:09:39 pm
military digest, pla, peoples liberation army, western theatre command, india china border dispute, india china relations, indian express چینی مکانیزه پیاده نظام خود را با پیاده نظام مبارزه با وسایل نقلیه در ورزش است. (بازنمودی تصویر)

به زودی پس از به قدرت رسیدن در سال 2012 پس از معمول پشت صحنه مخفی قدرت مبارزه دبیر کل چین اعلام کرد که چین را آغاز تجدید ساختار نظامی است. اصلاح روند آغاز شده در سمت راست به صورت جدی در سال 2015. گراند هدف این بود که مردم را ارتش آزادی بخش (PLA) در سطح جهان (و جهان را در?) نظامی تا سال 2025. اهداف متوسط بودند آن را به طور کامل مکانیزه تا سال 2020 و به توسعه آن را به طور کامل informatized نهاد 2035.

این اصلاحات شامل اصلاح نظامی مرکزی و کمیسیون سازمانی پیکربندی ایجاد نیروی-ضرب استراتژیک اشخاص مانند استراتژیک پشتیبانی نیروی (SSF) و مشترک پشتیبانی لجستیک نیروی (JLSF) و ایجاد تئاتر دستورات برای پالایش jointness. از ویژگی های کلیدی این بود که جدید موثر سیستم های سلاح های بود توسعه یافته است. نوسازی و پیشرفت های حاصل در قدرت شلیک و آمادگی رزمی همراه با افزایش لهجه در آموزش ساخته اند PLA بیشتر شناور تهاجمی نیروی. این شده است منعکس شده در آن تجدید اشتیاق برای ورود به یک چهره با هند پس از Doklam ایستادگی کردن در سال 2017.

قدیمی چنگدو و لانژو نظامی مناطق با هم ادغام شدند به یک جدید همه جانبه غربی تئاتر فرمان کشش در سراسر سین کیانگ و تبت و به طور کامل پوشش مرزهای قابل توجهی همسایگان هند و افغانستان است. صلاحیت آن شامل Sichuan, تبت, عکاسی, چانه, Gansu Ningxia چینگهای سین کیانگ و Chonqqing. آن است که از قبر اهمیت است که غربی تئاتر فرمان (WTC) را پوشش می دهد تمام مرز با هند از نوک شمالی Siachen یخچال به trijunction از هند و چین و میانمار در دیفو تصویب در آروناچال پرادش. پیامدهای این نباید از دست داد به ما. این سیگنال های جدید ساختار فرماندهی بودن به محل قرار داده برای مقابله و فشرده هند و سوار بر یکی دیگر از دوران توسعه طلبی.

جدید تقدیر یک استثنا ساخته شده بود به قانون جدید حاکم بر تشکل های تحت فرمان تئاتر ستاد. این تبت نظامی منطقه, فرماندهی شرق (هند و بوتان و آروناچال پرادش) و بخش مرکزی (Uttarakhand, Uttar Pradesh و نپال) در هند و چین مرز به روز رسانی شد یک سطح بالاتر به نظامی دیگر مناطق. آشکار حرکت برای پیشبرد آن عملیاتی بالقوه و نبرد آمادگی. دیگر عملیاتی نظامی در منطقه تشکیل بخشی از تئاتر است که سین کیانگ. منطقه خود را از مسئولیت های غربی بخشی از مرز میان دو کشور ، لاداخ و احتمالا هیماچال پرادش در حال چه این شکل مواجه است. علاوه بر این هر دو نظامی مناطق قرار می گیرد به طور مستقیم تحت فرمان PLA نیروهای زمینی بر خلاف دیگر مناطق نظامی که فرماندهان گزارش مرکزی نظامی کمیسیون دفاع ملی بسیج بخش. این نظامی منطقه باید مسئولیت ذخایر نظامی و سربازی بر خلاف سین کیانگ و تبت است که منطقه ای ستاد کنترل و مبارزه با نیروهای. آنها همچنین اداره تدارکات در منطقه خود را از مسئولیت و به ویژه مسئول امنیت داخلی از جمله سرکوب مدنی مخالفت.

جدید استراتژیک پشتیبانی لجستیک نیروی تابع مشترک تدارکات و پشتیبانی مراکز در هر تئاتر با یکی در خینینگ برای مرکز تجارت جهانی. چین سرمایه گذاری گسترده در جاده و راه آهن و زیرساخت اجازه خواهد داد که آن را برای استقرار برخی از 30 بخش های رو به جلو از درون کشور به مرز در طول حدود 40 روز.

PLA نیروهای زمینی بیشتر ورزش فرماندهی و کنترل بیش از تبت و سین کیانگ نظامی منطقه به دلیل وضعیت ویژه ای نسبت به دیگران قرار داده شده تحت اقتدار CMC. این می تواند منجر به بی ابتکارات فرماندهان در زیر گروه ارتش بدون به دنبال شرط سیاسی تصویب. احتمالا این وضعیت منجر به حمله به سربازان هندی در Galwan دره در 15 ژوئن. چینی نیروها در تبت نسبتا محدود توپخانه قابلیت در حال حاضر تنها به جلو-مستقر در هنگ توپخانه حمایت توپخانه تیپ مستقر است 200 متر از خط مقدم در نزدیکی لهاسا. فقدان آنها قابل پشتیبانی آتش استفاده در روزهای اولیه از یک جنگ است.

غربی تئاتر فرمان (مرکز تجارت جهانی) بهره مند است فوق العاده از چین نظامی تجدد. به تازگی پذیرفته سیستم های سلاح ها گزارش مستقر در تبت و سین کیانگ MDs برای تست و القای پروتکل های. این خدمات عبارتند از منطقی نسل سوم نوع-15 مخازن نور ویژه طراحی شده برای مناطق کوهستانی در شرایط سخت زمین است. همچنین PCL-181 هدایت لیزری وسیله نقلیه نصب شده howitzers Z-20 متوسط ابزار روتاری-بال هواپیما و GJ-2 حمله پهپادهای.

KJ-500 هشدار زود هنگام هوابرد (AEW) هواپیما در حال حاضر به طور دائم مستقر در تبت MD. این می تواند یک خرید اینترنتی از سال 2017 Doklam ایستادگی کردن. هر چند PLAAF آخرین J-20 خفا هواپیما شده است متوجه شده در آسمان بالا تبت یا سین کیانگ آخرین J-10s, J-11s و J-16s (آخرین به عنوان یک بومی از نوع روسی Su-27) در حال حاضر مستقر در تئاتر.

به طور مشابه هندی و اطلاعاتی آمریکا متوجه نشده اند حضور Y-20 استراتژیک آسانسور حمل و نقل و یا Su-35 جنگنده برتری هوایی. این Chengdu J-20 درجه-برتری مبارزان را متوجه شده است هر چند در ماموریت آموزشی در فلات تبت.

تغییرات ایجاد شده پس از Doklam شامل ارتقاء تبت چهار airbases و راه اندازی هفت جدید helipads در مناطق مرزی.

آموزش مانور و آموزش های مربوط به تمام سلاح های جنگی و همچنین خدمات مشترک تمرینات باید بهآنها اولویت بالا در مرکز تجارت جهانی. ارتفاع بالا تمرینات از جمله کسانی که در شب گرفته شده با تمام نشدنی نظم. این شامل تقویت منطقه با نیروهای نظامی از دیگر تئاتر و GHQ ذخایر. عالی ارتباطات زیرساخت ها از جمله راه آهن استفاده شده است به دسته شمشیر.

تئاتر ماموریت شامل حمایت از افراد مسلح با پلیس در حفظ ثبات داخلی در این ولایت تبت و سین کیانگ مناطق. امداد رسانی نیاز به ارتباط با سازمان های غیرنظامی نیز مهم تئاتر ماموریت به عنوان با دیگر تئاتر. خارجی مسئولیت عبارتند از پاسخ به ناآرامی احتمالی در آسیای مرکزی تحت نظارت سازمان همکاری های شانگهای (SCO). سازمان همکاری های شانگهای حمایت سری از ماموریت صلح تمرینات از سال 2005 تاکنون آموزش دیده اند SCO نیروها برای عملیات مشترک در پاسخ به ناآرامی در مقیاس بزرگ. اما WTC اولیه جهت استراتژیک است و هند به مناطق مرزی مورد مناقشه. آن است که این نقش اصلی که مرکز تجارت جهانی است که بیشتر متمرکز بر و برای آن قطار و برنامه های سخت. زمان آن است که ما آن را در زمان به طور جدی تر.

به عنوان یک مثال و غیره تمرکز اولیه و کاربرد آن اجازه دهید ما را در مورد ترکیب سلاح های تاکتیکی آموزش پایگاه (CATTB) واقع شده در سیچوآن و Qingtongxia. این CATTBs بسیار توسعه یافته آموزش امکانات برای هر دو ترکیب اسلحه و آموزش های مشترک با PLAAF. Qingtongxia CATTB تاسیس در اطراف 2000 شامل یک جنگ شهری آموزش ایجاد کرد الکترومغناطیسی محیط شبیه سازی, نظارت و سیستم های کنترل و همچنین به عنوان یک 1:500 مقیاس (900 متر x 700 متر) مسخره کردن از رقابت عکاسی چانه مرز منطقه است. هیچ چیز می تواند احساس بهتری به میدان جنگ و توپوگرافی به فرماندهان در تمام سطوح.

مرکز تجارت جهانی در درجه اول قطار در سطح تاکتیکی برای نصب مرز مشترک ضد مبارزات برای دفاع در برابر یک حمله (با فرض این که هند را در راه اندازی یک حمله) و دوباره از دست رفته خاک; کوه توهین آمیز مبارزات; و مشترک آتش اعتصاب مبارزات در برابر یک ورزش دشمن آزادانه شناخته هند است. مشترک آتش اعتصاب کمپین یک دوربرد با دقت حمله موشکی و هوایی-قدرت نیروهای با ماموریت برای از بین بردن مهم اهداف دشمن فلج دشمن سیستم های عملیاتی تضعیف اراده مقاومت را از طریق حملات تروریستی و از بین بردن جنگ بالقوه در قالب منابع است.

در پایان روز, مرکز تجارت جهانی وجود دارد, آن را به شدت مسلح و خطرناک است. ما می توانید شروع به مقابله با آن تنها با یک تئاتر فرمان از خود ما است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن