مهاجران پرداخت به بازگشت به خانه متحده درخواست مرکز به پا قطار کرایه بیل

نوشته شده توسط ارم صدیق , Avishek G Dastidar | بمبئی, دهلی نو | به روز شده در: 4 مه سال 2020 5:12:00 am

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط ارم صدیق , Avishek G Dastidar | بمبئی, دهلی نو | به روز شده در: 4 مه سال 2020 5:12:00 am
Migrants pay to return home, states ask Centre to foot the train fare bill یک قطار ویژه حمل بیش از 800 کارگران مهاجر می رسد در Charbagh ایستگاه راه آهن در لکهنو از Nashik در روز یکشنبه. (ANI)

بسیاری از کارگران مهاجر شبانه روزی Shramik قطار ویژه به بازگشت به خانه خود را در کشورهای در حال پرداخت پول برای بلیط خود را. در حالی که 31such قطار تا کنون اجرا کرده اند و بیشتر انتظار می رود بیش از 15 روز آینده, Maharashtra وزیر Uddhav Thackeray و راجستان معاون وزیر Sachin خلبان یکشنبه خواستار مرکز و راه آهن تحمل هزینه در زمینه های بشردوستانه از کارگران در حال حاضر در مواجهه با مشکلات اقتصادی.

هنگامی که تماس و راه آهن و رئیس هیئت مدیره VK Yadav گفت: آن را آگاهانه تماس برای اجرای این قطار رایگان از هزینه به طوری که تنها کسانی که قصد سفر منتقل شدند. "مشکل این است که هنگامی که شما را به خدمات رایگان همه واجد شرایط برای سفر. پس از آن که در حال آمدن به ایستگاه; که همه در حال رفت و آمد را تبدیل به یک مشکل برای پیگیری. این سرویس برای رشته کارگران مهاجر دانش آموزان و غیره فقط و آنها را مجاز به سفر تنها پس از غربالگری کامل. این قطار نه برای عموم مردم" Yadav گفت: هند اکسپرس. "بنابراین ما در حال شارژ فقط اسمی کرایه."

به طور جداگانه در نامه ای به دولت, رئیس, دبیر, اتحادیه, صفحه اصلی, وزیر آجی Bhalla یکشنبه به دنبال روشن کردن که حمل و نقل تسهیل شد تنها برای چنین "مضطرب" افرادی که گرفتار شده بودند پس از شروع از مکان های خود را از محل کار قبل از این مستند. "... (آن) گسترش نمی دهد آن دسته از افراد که در غیر این صورت ساکن به طور معمول در مکان های دیگر از مکان های مادری برای اهداف کار و غیره و که مایل به بازدید از مکان های مادری خود در دوره عادی" آن گفت:.

در دستورالعمل های آن منتشر شده شنبه راه آهن گفت: این امر بیش از این بلیط به منشاء متحده و دولت را "جمع آوری کرایه بلیط" و دست آنها را به راه آهن.

Jharkhand که پرداخت Rs 5.4 لاخ به کوتا دولت برای یک آموزش به دانش آموزان را از کوتا گفت: آن بود و در عین حال به پرداخت 1200 کارگران مهاجر که سوار اولین Shramik قطار ویژه از Lingampalli در Telangana به Hatia در Jharkhand. "در ابتدا برخی از سردرگمی وجود دارد که آیا برای پرداخت به ایالات متحده و یا راه آهن. در مه 2, یک SOP صادر شده توسط وزارت راه آهن آن را روشن می سازد. آن را می گوید کرایه ها باید جمع آوری شده توسط مسافران," او گفت:.

نقطه 11(c) از راه آهن' SOP فروش بلیط آمده است: "دولت های محلی و مقامات دولتی باید تحویل بلیط به مسافران توسط آنها پاک و جمع آوری کرایه بلیط و تحویل مبلغ به راه آهن."
راه آهن رئیس هیئت مدیره Yadav گفت متحده در تلاش بودند بسیاری از مدل های تامین مالی خدمات. "ما سه-چهار مدل در حال ظهور. در بسیاری از کارفرمایان از کارگران باید با توجه به آنها پول برای رفتن به صفحه اصلی; در برخی از مکان های غیر دولتی حمایت کرده اند. وجود دارد نشات گرفته متحده که در حال پرداخت و پس از آن وجود دارد مقصد متحده پرداخت به منشاء متحده است. این خدمات آغاز شده است به طوری که فرایند دریافت خواهد شد تاسیس آرامی," او گفت:.

ماهاراشترا سانتی متر Thackeray, اما روز جمعه گفت: "کارگران مهاجر هستند قادر به بازگشت به خانه های خود پس از چند روز. پس وضعیت مالی خود است و بدتر راه آهن نباید هزینه هر بلیط کرایه در زمینه های بشردوستانه است." هنگامی که تماس آنیل Pieraccioni, حمل و نقل, وزیر, Maharashtra گفت: هند اکسپرس که کرایه بلیط های جمع آوری شده از کارگران مهاجر داده شد به راه آهن. "دولت مرکزی باید یک تماس در موضوع کرایه و درخواست راه آهن هند به اتهام نیست پول برای اجرای Shramik ویژه. آن را ساده کل فرایند و پاک کردن سردرگمی در درون متحده در مورد کسی که باید این هزینه ها در حال حرکت مهاجران" گفت: Pieraccioni.

این Shramik قطار ویژه مجاز به اجرا در دو سوم ظرفیت و به صورت تک اجرا می شود که بدان معنی است که آنها برای بازگشت به منشاء مکان خالی است. به جای آن از حدود 1600 در هر قطار شده مجاز به حمل 1,200. "بدیهی است که هیچ سوالی از سود اینجا. در واقع ما در خدمت افتخاری مواد غذایی و آب است. من دستور داده است که مهم نیست که چگونه بسیاری از بطری های آب به یک فرد نیاز به, ما باید به آنها بدهد. ما در حال دادن صابون sanitiser ، ما در حال اجرا نیست و این خدمات برای کسب هر گونه پول" یاداو رئیس هیئت مدیره راه آهن گفت.

در راه آهن, شارژ غیر AC جای خواب کرایه هر فاصله همراه با سریع شارژ از Rs 30 و محفوظ و متعلق به یک اسکله مسئول تومان 20 در وضع هر یک بلیط. Yadav توضیح داد که این تعریف در سیستم برای آموزش عملیات.

در قطار که به سمت چپ برای پوری از سورات در شنبه هر مسافر مجبور به پرداخت 710 تومان در حالی که کسانی که در سفر به آگرا اردوگاه از احمدآباد پرداخت 250 تومان به ازای هر بلیط. Surat منطقه جمع آوری دانيال پاتل گفت: Odiya رهبران جامعه بودند تماس گرفت و خواست به لیست کسانی که می خواستم به سفر خود را همراه با جزئیات تماس. "جامعه و همچنین جمع آوری, سفر, کرایه مقدار از آنها و به ما لیست. یک افسر مقام معاون کلکتور رفت و با رهبر جامعه به ایستگاه راه آهن و جمع آوری 1200 بلیط و پرداخت کرایه مقدار به راه آهن مقامات," او گفت:.

در Nashik, 332 مهاجران قرار داده تا در خانههای امن به سمت چپ برای بوپال در روز جمعه پرداخت شد 250 تومان به ازای هر بلیط. Spike Kochle که مشغول به کار به عنوان یک راننده در بمبئی و بازگشت شد و با همسر و دو فرزند خود گفت: او فقط به حال 500 تومان چپ و پرداخت آن را به عنوان کرایه. Nashik جمع Suraj Mandhare گفت: "ما اطمینان می داد که مهاجران نیست در صورت هر گونه مشکل در پناه خانه. اما با پرداخت کرایه برای سفر خود را به خانه آنها رفت و آمد با عزت."

در یکی دیگر از Shramik ویژه ای که در سمت چپ بیواندی برای گوراکپور کارگران خواسته شد به پرداخت 800 تومان برای کرایه در حالی که هزینه بلیط بود 745 تومان. یک کارگر Laxman Gawd (36) گفت: او خواست خانواده اش در گوراکپور به او ارسال پول از چند روز که پشت در آمد و دستی به پرداخت هزینه برای بلیط. "آنها پول قرض داده ، اما در حال حاضر من خوشحالم که من آن را خواسته است."

(با ورودی از اسد الرحمان در لکهنو)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن