مهاجران در راه خانه: تلفن مانت, Madhya Pradesh به دنبال اطلاع از متحده

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: 17 مه سال 2020 8:37:34 am با توجه به آن محل مرک

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: 17 مه سال 2020 8:37:34 am
india lockdown, india lockdown migrants, madhya pradesh lockdown, madhya pradesh migrants return home, shivraj singh chouhan, madhya pradesh migrants accident, top news in india با توجه به آن محل مرکزی کارگران مهاجر در راه به کشورهای مانند اوتار پرادش, Bihar, Rajasthan و Jharkhand را در مسیرهای مختلف در MP خود را برای رسیدن به خانه. (اکسپرس عکس/Gajendra Yadav)

با چند مهاجر از دست دادن زندگی خود را در جاده اتفاقات ناگوار در حالی که عبور از Madhya Pradesh و خروج دسته جمعی اغلب باعث وضعیت نظم و قانون در مرزهای دولت در روز شنبه نوشت: رئیس وزرای هفت کشور به دنبال پیشبرد علامت حرکت خود را.

"اگر ما در حال تنظیم مواد غذایی و وسایل نقلیه و داروهای رایگان از هزینه به مهاجران سیستم از هم جدا می افتد چون ما نمی توانید بدانید که چگونه بسیاری از در حال رسیدن به MP در چه زمان و با چه وسیله ای (حمل و نقل)" رئیس وزیر Shivraj سینگ Chouhan در نامه ای به همتایان خود در ماهاراشترا, Gujarat, Rajasthan, Jharkhand, Karnataka, Telangana و Chhattisgarh.

"در صورت عدم پیشبرد علامت بسیاری از کارگران می رسند به طور همزمان انحراف آرایش. بسیاری از کارگران و آشفته ایجاد وضعیت نظم و قانون. آنها خود را به رنج می برند با توجه به این زمینه گفت:" Chouhan برجسته این عدم هماهنگی بین دولت ها. در روز شنبه از او خواست که جمع را به اطمینان حاصل شود که کارگران سفر غیرمنتظره کامیون های ساخته شده برای دریافت کردن و مرتب وسایل نقلیه خود را برای سفر به بعد.

با توجه به آن محل مرکزی کارگران مهاجر در راه به کشورهای مانند اوتار پرادش, Bihar, Rajasthan و Jharkhand را در مسیرهای مختلف در MP خود را برای رسیدن به خانه.

در نامه خود Chouhan درخواست سیستم مدیریت محتوا برای اطمینان حاصل شود که MP رندانه است در مورد جنبشهای کارگری در پیشبرد اجازه می دهد تا آن را به برنامه ریزی. MP کشتی کارگران که خود می رسند مرز در Bijasan Ghat در Barwani منطقه در اتوبوس به دولت های مختلف کشور کرده است. اغلب کارگران باید ساعت ها صبر کنید برای برخی از روزها برای پیدا کردن یک نقطه در اتوبوس که منجر به متمرد و خشونت است.

MP ادعا می کند که 1000 دستگاه اتوبوس اختصاص داده شده به کشتی کارگران از مرزهای خود به مرزهای کشورهای دیگر اما هزاران نفر هنوز در جاده ها به شدت در تلاش هر گونه حمل و نقل است که تسهیل سفر بعد به سرعت. دولت ادعا کرد آن را تضمین کرده است که هیچ کارگر خواهد متقابل دولت ،

در ضمن MP گفت که آن را به ارمغان آورد 3.84 لاخ MP کارگران بودند که رشته در کشورهای دیگر با قطار و اتوبوس. در مورد 1.06 لاخ کارگران رسیده اند MP در 85 قطار و 2.80 لاخ از طریق جاده. دولت گفت در آن مستقر شده 11,300 اتوبوس برای کمک به کارگران رسیدن به خانه های خود در درون دولت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن