مهاجران برگزار شد 'vandalising حمله پلیس' در احمدآباد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 1:00:23 am مهاجران از Jhar

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 1:00:23 am
covid-19, covid-19 india, covid-19 india outbreak, migrant workers, migrant workers vandalise property, migrant worler police clash, ahmedabad police migrant clash, indian express مهاجران از Jharkhand گرد پس از درگیری با پلیس در Vastrapur در احمدآباد دوشنبه. (اکسپرس عکس توسط جاوید رجا)

به عنوان بسیاری از 35 نفر دستگیر شدند روز دوشنبه پس از یک گروه از کارگران مهاجر شاغل در IIM Ahmedabad سایت در Vastrapur منطقه به اتهام تخریب اموال دفتر, دولت, وسایل نقلیه و حمله پرسنل پلیس و دیگر کارگران خواسته بودند که به آنها اجازه داده می شود به بازگشت به خانه.

پلیس گفت که آنها شلیک گاز اشک آور پوسته و متوسل به lathicharge هنگامی که خشمگین حمله گروه دیگر کارگران حلیم پلیس سنگ تیم و تخریب خواص. تمام 35 بازداشت هستند از Jharkhand آنها اضافه شده است.

به گفته پلیس حدود ساعت 10 صبح روز دوشنبه Vastrapur ایستگاه پلیس دریافت یک پیام است که اراذل و اوباش بیش از 250-300 کارگران مهاجر تا به حال مونتاژ در GMDC زمین در شهرستان خواستار آن است که آنها مجاز به بازگشت به خانه خود را متحده است.

کارگران حمل آهن و میله و لوله و میله شروع به راهپیمایی به سمت IIM Ahmedabad منطقه زمانی که پلیس آنها را متوقف کرد. این اراذل و اوباش پس از آن به اتهام سنگ پرانی به پرسنل قبل از ورود به دانشگاه که در آن آنها را شکست پنجره های شیشه ای از یک سایت و تخریب سه کابین امنیتی سپاه پاسداران است.

"کارگران از PSP ساخت و ساز شرکت استخدام شده بودند توسط IIM مدیریت برای کار ساخت و ساز. آنها می خواستند برای بازگشت به, Jharkhand اما قادر به با توجه به تعداد محدودی از قطار. این خشم کارگران که با توسل به خشونت منجر به دستگیری" گفت: یک افسر ارشد پلیس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب