کارگران مهاجر در راجکوت: 'ما صبر کنید برای بازگشت به خانه است دیگر'

نوشته شده توسط Gopal Kateshiya | Rajkot | به روز شده: مارس 12 سال 2020 2:34:45 am کارگران مهاجر در

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Gopal Kateshiya | Rajkot | به روز شده: مارس 12 سال 2020 2:34:45 am
Migrant workers, india lockdown, coronavirus cases, Rajkot news, Indian express news کارگران مهاجر در راه رفتن به ایستگاه راه آهن برای گرفتن یک قطار ویژه در وادودارا. (عکس: Bhupendra رعنا)

حتی به عنوان یک Shramik قطار ویژه رفتگان از راجکوت روز دوشنبه بسیاری از کارگران مهاجر شکایت کرده است که آنها در تنگه وخیم است و هیچ کس گوش دادن به خود را درخواست ارسال آنها را به مکان های مادری خود.

"من شده اند بدون هیچ گونه کار از مارس 22. کارفرمای من که از روستایی بخشی از Rajkot است به من چپ به دفع کردن برای خودم. من خسته تقریبا تمام پس انداز و مواد غذایی از سازمان های غیر دولتی است که نه به طور منظم. من به درخواست پلیس برای قرار دادن من در یک قطار کاهش یافته است در گوش کر تا کنون. خواهد قطار تنها زمانی که مرگ من مانند برادران من در ماهاراشترا?" Raghuraj Chauhan (23), بومی از لکنو در حال حاضر زندگی می کنند در نزدیکی Ahir Chowk در Rajkot روز دوشنبه گفت:. او استفاده می شود به کار در یک مغازه ساخت.

"ما نیاز به رسیدن به خانه در بنارس در زمان تولد اولین فرزند ما. من ثبت نام در سایت از گجرات دولت همچنین من هنوز برای دریافت پاسخ. کار پیمانکار برای آنها کار ما است و نه کمک به ما در همه," گفت: Amit Kumar, ساخت و ساز کارگر در راجکوت که همسر Nitudevi است انتظار برای تحویل یک کودک در چند روز.

راجکوت منطقه جمع آوری Remya موهان گفت: دولت های منطقه شد و اضافه کار به منظور تسهیل در بازگشت از کسانی که می خواستم به ترک. "اما زمانی که ما به ترتیبات برای 1.5 لاخ مردم در آن طول می کشد زمان و در نتیجه این شکایت ها قابل فهم است. زمان چرخش برای یک قطار ساعت هفت. وجود دارد مقدار زیادی از تکراری در لیست کارگران ما در حال گرفتن مقدار زیادی از زمان مصرف در رفع آن. علاوه بر این اوتار پرادش پاکسازی طرح برای یک قطار در یک زمان بر خلاف Madhya Pradesh است که به ترخیص کالا از گمرک برای پنج قطار در یک بروید" موهان گفت: هند اکسپرس.

جمع آوری گفت که تا روز دوشنبه حدود 10,800 کارگران مهاجر ترک در نه Shramik قطار از شهر است و حدود 20 بیشتر در حال مرتب شده اند. قبل از آنها مجاز به هیئت مدیره قطار سلامت از هر مهاجر کارگر است به نمایش در آمد.

ویروسی Gadhvi پلیس بازرس Bhaktinagar ایستگاه پلیس گفت: آنها با قرار دادن کارگران مهاجر در اول بیا اول خدمت اساس. "حدود 12000 کارگران مهاجر از طریق رهبران خود را نزدیک کرده Bhaktinagar ایستگاه پلیس. ما در حال اولویت بندی درخواست در اول بیا اول خدمت اساس. من درخواست تجدید نظر به کارگران به خاطر صبر و شکیبایی خود را برای چند روز بیشتر" گفت: Gadhvi.

Paresh Gajera, رئيس جمهور از راجکوت انجمن سازندگان گفت که هر چند خروج تحت تاثیر فعالیت های ساخت و ساز ارتباط کارگردانی کرده است نه به عقب نگه دارید و هر کارگر مایل به ترک. Gajera در ادامه گفت که آنها برای پرداخت بلیط قطار برای مسافران در این قطار که از رفتگان راجکوت در روز یکشنبه.

برخی از کارگران در حال اجرا خطر مصرف غیر مجاز سفر خود را برای رسیدن به خانه و پلیس در حال اقدام علیه کسانی که تسهیل فعالیت است.

گوندال Taluka پلیس بازداشت یک مرد در روز شنبه به اتهام تلاش برای کشتی 54 کارگران مهاجر به نندوربر در ماهاراشترا جعلی مقالات. بعد از آن پلیس درآمد و ماموران امن سفر مجوز برای 54 کارگران مهاجر کردم سلامت خود را بررسی و مرتب برای یک اتوبوس جایگزین برای آنها همان روز.

در احمدآباد چند صد نفر از کارگران مهاجر در Naroda و در نزدیکی مناطق احمدآباد را مونتاژ شده در Kubernagar منطقه به خود را ثبت و پزشکی به نمایش در آمد به سفر بازگشت به خانه در Shramik قطار.

"Kubernagar است پرجمعیت منطقه تا کارگران مهاجر مونتاژ از صبح برای مراحل ثبت نام و غربالگری پزشکی است که به ترتیب توسط mamlatdar. امروز از 1200 نفر از کارگران شاغل در Kubernagar چپ در یک Shramik آموزش های ویژه به تا گفت:" D J Chudasama مسئول افسر Meghaninagar ایستگاه پلیس.

(با ورودی از Vaibhav Jha در احمدآباد)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب