روز یادبود خدمات تساوی جمعیت در کارلتون

مراسم — کارلتون گارد احترام هشتمین روز — به طور معمول به تساوی یک جمعیت بزرگ به گورستان. در این سال, اما, اندا

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

مراسم — کارلتون گارد احترام هشتمین روز — به طور معمول به تساوی یک جمعیت بزرگ به گورستان. در این سال, اما, اندازه جمعیت کمی کوچکتر در هر یک از توقف در Cromwell Barnum و Holyoke, در میان دیگران.

در حالی که اکثر شرکت کنندگان هم خوشه با اعضای خانواده چند در زمان این فرصت را به در آغوش گرفتن و یا لرزش دست در دست دوستان است.

ابرها باران را تهدید به douse جمعیت برگزار شد تا پس از مراسم ندارد اما باران که ضعیف جمعیت اعداد در کارلتون.

در حالی که بسیاری دیگر از روز یادبود فعالیت در این منطقه لغو شد و یا تغییر به دلیل COVID-19 گیر کارلتون VFW پست 2962 معاون فرمانده مایک LaFave وجود دارد گفت: "شکی نیست" که آیا گارد احترام خود را سالانه تور Carlton County گورستان.

"این برای ما نیست — این است که برای ما افتاده رفقای" LaFave گفت.

People salute as Dana Sawyer plays “Taps” during the VFW Post 2962 Memorial Day Ceremony at Hillside Cemetery in Carlton Monday morning, May 25. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

مردم درود می فرستم به عنوان دانا سایر نمایشنامه "شیپور خاموشی" در طول VFW پست 2962 مراسم روز یادبود در تپه گورستان در کارلتون, صبح روز دوشنبه, مارس 25. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

اتوبوس مدرسه گروه به طور معمول طول می کشد از کارلتون VFW در اطراف شهرستان نیست به عنوان شلوغ به سال گذشته است. اتوبوس محدود بود به 10 نفر و تمام شد نیاز به پوشیدن ماسک گارد احترام گروهبان-در-آغوش اهل Redetzke گفت.

"هر کس در زمان اتوبوس. برخی سوار در اتومبیل های خود را" LaFave گفت. "همه مردمی در اتوبوس در حال ضد عفونی کننده دست و ماسک. ما در زمان همه اقدامات ما می تواند."

پس از این مراسم به پایان رسید و جمعیت پراکنده با سرعت بیشتری از حد معمول است. ترین سال, شرکت کنندگان وقت خود را صرف چت. روز دوشنبه اما نور, نم نم باران فرستاده تکاپوی مردم نسبت به اتومبیل های خود را.

تیم اسمیت از هرمانتاوون نیز اشاره کرد وجود دارد فقط تعداد انگشت شماری از کودکان و نوجوانان در این مراسم است. بسیاری از این جمعیت شامل افراد مسن و فقط تعداد انگشت شماری از جمله اسمیت و Redetzke — عینک ماسک در طول و یا بعد از مراسم.

اسمیت یک Esko مادری که حضور در این مراسم در هر سال گفت: این حجم از جمعیت و عدم ماسک نمی نگرانی او. محیط زیست در فضای باز ارائه مقدار زیادی از اتاق را برای حفظ فاصله خود را از خوشه های مردم است.

"من فکر می کردم آنها انجام یک کار بسیار خوب با توجه به این وضعیت" اسمیت گفت. "من فکر کردم آن را به خوبی مراقبت از گرفته شده و مراقبت های گرفته شده با خیال راحت. آن را بسیار کمتر شلوغ از خارج شده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب