روز یادبود در دولوت: نقاب, 6 فوت از هم جدا به احترام زندگی از دست

هر سال در روز یادبود صدها هزار نفر از مردم گله به گورستان و بنای یادبود در Northland به افتخار کسانی که درگذش

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399

هر سال در روز یادبود صدها هزار نفر از مردم گله به گورستان و بنای یادبود در Northland به افتخار کسانی که درگذشت در حالی که خدمت در نیروهای مسلح ایالات متحده. در این سال با توجه به COVID-19 گیر بسیاری از حوادث رفت و آنلاین و یا لغو شد.

در جنگل تپه گورستان در دولوت را وودلند محله VFW پست 137 برگزار شد به صورت مختصر در فرد خدمات — فقط 10 دقیقه — در حالی که درخواست از کسانی که در حضور و غیاب به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل. نشانه های قرار داده شد در سراسر گورستان یادآوری مردم به ماندن 6 فوت از هم جدا.

با توجه به پست فرمانده آلن جوان در این مراسم به طور معمول جذب جمعیت زیادی پر کردن هر فضای موجود در اطراف بنای یادبود در گورستان. بود مورد دوشنبه.

People keep their distance as they begin to gather for the Memorial Day Ceremony at Forest Hill Cemetery Monday morning, May 25. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

مردم نگه داشتن فاصله خود را به عنوان آنها شروع به جمع آوری برای مراسم روز یادبود در جنگل تپه گورستان صبح روز دوشنبه, مارس 25. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

حدود 100 نفر حضور داشتند و اکثر آنها با پوشیدن ماسک و فاصله گرفتن از دیگران است.

جوان گفت: همه پست 137 افسران معمولا حاضر در این مراسم اما به دلیل اینکه اکثر سالمندان هستند و نمی خواهید برای قرار دادن سلامت خود را در معرض خطر آن را فقط او و تاریخ و معاون فرمانده علامت Wasserbauer.

"حتی اگر ما در حال برخورد با این بیماری همه گیر ما فکر آن را هنوز هم مهم است که باید در اینجا به افتخار ما افتاده اعضاء در حالی که پس از تمام پروتکل" Wasserbauer گفت.

لین و نانسی دانکن حضور در جنگل تپه گورستان خدمات در هر سال است. آنها معمولا با ایستادن در یک جمعیت اما در این سال آنها پارک شده در بالای یک تپه و یک منزوی نیمکت برای نشستن به دور از همه.

"ما احتمالا قادر نخواهد بود برای شنیدن هر چیزی, اما ما نمی تواند قبل از" شوخی لین دانکن که به تازگی تبدیل به 90 سال خدمت در نیروی هوایی ایالات متحده.

Nancy and Lynn Duncan practice social distancing as they sit on a bench high above the Memorial Day Ceremony at Forest Hill Cemetery Monday morning, May 25. The couple, who have been married for 67 years, walk through the cemetery regularly and noticed the bench recently and decided it would be a good place to keep their distance from. Lynn Duncan, who turned 90 last Tuesday, served in the U.S. Air Force and was stationed at Maxwell Air Force Base in Montgomery, Alabama. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

نانسی و لین دانکن عمل اجتماعی فاصله به عنوان آنها روی نیمکت نشسته بالای مراسم روز یادبود در جنگل تپه گورستان صبح روز دوشنبه, مارس 25. این زوج که ازدواج کرده اند برای 67 سال راه رفتن را از طریق گورستان به طور منظم و متوجه نیمکت به تازگی و تصمیم گرفت آن را می شود یک جای خوب برای نگه داشتن فاصله خود از. لین دانکن که تبدیل 90 سه شنبه گذشته خدمت در نیروی هوایی ایالات متحده مستقر شد ماکسول در پایگاه نیروی هوایی در Montgomery, Alabama. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

دنیس Homstad و مایک روحانی گفت: حضور آنها در جنگل تپه گورستان خدمات به دلیل پدر و مادر خود به خاک سپرده شد وجود دارد. پدر خود را در خدمت در نیروی دریایی در جنگ جهانی دوم است.

"ما این کار را هر سال و نمی خواهیم چیزی را تغییر در این سال" روحانی گفت: از طریق یک ماسک پارچه.

مجازی روز یادبود مراسم

بسیاری از روز یادبود خدمات برگزار شد و تقریبا بیش از YouTube و Facebook; برخی از ضبط شد. دو خدمات محلی:

شما به صورت مجازی سرویس های اضافه شده به لیست ایمیل news@duluthnews.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب