تیم پزشکی گوشه توسط اراذل و اوباش در کرالا Covid-19 کانون, سرفه, در, مورد آزار قرار گرفته

نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز شده: ژوئیه 10 سال 2020 6:43:50 pm یک صفحه نمایش گرفتن از ی

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز شده: ژوئیه 10 سال 2020 6:43:50 pm
یک صفحه نمایش گرفتن از یک ویدیو که در آن ده ها تن از زنان و مردان در تظاهرات خیابانی در روستای مهیج در برابر تنگ, مستند محدودیت.

یک تیم پزشکی که رفت به ساحلی روستای Poonthura خاموش تریواندروم برای Covid-19 سواب مجموعه جمعه احاطه شده بودند عصبانی محلی که در معرض تهدید آنها را با ناسزاهای و حتی سرفه در آنها. Poonthura و مناطق مجاور آن شده است توسط مقامات دولتی به عنوان برگزاری نمایشگاه یک "سوپر گسترش' از coronavirus عفونت با بیش از 200 نفر تست مثبت در هفته گذشته.

در صبح روز جمعه ده ها تن از زنان و مردان در تظاهرات خیابانی در روستای مهیج در برابر تنگ, مستند محدودیت و این ادعا که وزارت بهداشت آمار مربوط به عفونت در میان آنها بود به کرات. آنها اعتراض بدون ماسک و با رها اجتماعی فاصله مقررات.

در این برهه بود که یک تیم پزشکی از چهار به ریاست دکتر Dyuthi Hariprasad وارد شده در یک خودرو در Poonthura برای مجموعه ای از سواب نمونه. به عنوان تیم سفر به Ayush درمانگاه در داخل کشور بخشی از روستای آنها می تواند توجه مردان و زنان را در جاده ها در تکمیل سرپیچی از مستند پروتکل. اما زمانی که آنها به کلینیک آنها دریافتند دروازه قفل شده با افسران پلیس در حال حاضر. و به عنوان آنها در اطراف تبدیل شده به ترک خودرو خود را رو احاطه عصبانی محلی.

"ما قابل درک است که ما در حال دنبال شدن توسط یک گروه بزرگ از مردم است. باید شده اند وجود دارد حداقل 60-70 نفر است. آنها شروع به هدف قرار دادن و سوء استفاده می شود در زبان ما. آنها تبدیل شد و حتی بیشتر عصبانی زمانی که آنها متوجه است که ما یک تیم پزشکی" دکتر Dyuthi گفت: indianexpress.com از طریق تلفن.

"آنها گفتند که ما تقلید می کنی این بیماری و مورد اعداد. آنها می خواستند خود را از مردم مراجعه کننده به بیمارستان به ارمغان آورد به دلیل این که آنها باور نمی آنها آلوده شدند. و زمانی که راننده کاهش پنجره-پنجره برای ساکت کردن آنها برخی از آنها با پوشیدن ماسک شروع به سرفه در مقابل ما هستند. آنها گفتند: اگر آنها به حال بیماری, ما باید آن را دریافت بیش از حد" دکتر اضافه شده است.

پس از آن از کادر پرستاری همراه با پزشک به طور کامل آسیب دیده و شروع به گریه کرد.

"من شنیده ام برخی از مردم محلی و گفت که آنها می خواستند به قفل ما در داخل Ayush درمانگاه و صبر کردن برای رسانه ها می رسند. بنابراین من پیوست دست من و با التماس آنها را به ما اطلاع دهید. '

سرانجام اراذل و اوباش کوتاه آمد و اجازه داد که تیم پزشکی به ترک این منطقه است. تیم بازگشت و به پدر و مادر خود را از موسسه ساحلی تخصص بیمارستان در Valiyathura و آگاهانه خود را بالاتر یو پی اس در مورد خود دلخراش را تجربه کنند. آنها تسلیم شکایت رسمی با منطقه افسر پزشکی که کارگردانی آنها را به رفتن به هفت روز از قرنطینه. در پایان هفت روز آنها خواهد بود آزمایش Covid-19.

"من فکر نمی کنم آن را ممکن است برای ما برای رفتن وجود دارد دوباره بدون حفاظت پلیس گفت:" دکتر Dyuthi که پیوست دولت در بخش بهداشت و درمان در این سال است.

وجود دارد گزارش ها از اخبار جعلی بودن تبلیغ در میان مردم محلی در Poonthura و روستاهای مجاور در مورد صحت سریع آنتی ژن تست. مردم محلی نیز عصبانی است که حتی زمانی که عفونت گزارش شده است در روستاهای همسایه مانند Manickavilakam و Puthenpally را سرزنش همیشه می افتد در Poonthura.

Poonthura sub-بازرس Binu که نیز دیده می شود از طرف زشت اوباش گفت: "آنها به ما می گویند که آنها نمی باید عفونت و در نتیجه نمی خواهید به آزمایش می شود. آنها می گویند که آنها از خوردن ماهی خام و در نتیجه نمی توانید Covid. چگونه ما آنها را درک می کند؟"

وزیر بهداشت KK Shailaja پاسخ به اعتراضات توسط مردم محلی در Poonthura گفت: "این بسیار خطرناک است...من نمی دانم که تحت تأثیر این اعتراضات اما ما باید درک کنند که آن را می تواند انجام بسیاری از آسیب. وجود دارد یک کمپین پخش اخبار جعلی در مورد صحت آنتی ژن تست. در حالی که RT-PCR ماشین آلات را 6 ساعت به نتایج نتایج آزمایش آنتی ژن تولید می شود در نیم ساعت. آنتی ژن تست های می توان اعتماد کرد. از 1092 نمونه ما آزمایش 243 آمده اند مثبت است."

"بهداشت کارگران در حال به خطر انداختن زیادی در کار وجود دارد. آنها به مقصد به صرفه جویی در زندگی می کند. پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان در حال تحقیر زندگی خود را برای نجات دیگران. به جای حمایت از آنها, امروز, دکتر, اتومبیل, زیر حمله. اگر آنها حمله کردند مثل این که رفتن وجود دارد برای نجات ما مردم ؟ "

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن