بسته بندی گوشت می آمد گلایه معنی قیمت های بالاتر سخت تر منابع

ایالات مواد غذایی و تجاری بین المللی کارگران اتحادیه با صدور بیانیه ای در هفته گذشته اشاره کرد که 22 بسته بندی

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

ایالات مواد غذایی و تجاری بین المللی کارگران اتحادیه با صدور بیانیه ای در هفته گذشته اشاره کرد که 22 بسته بندی گوشت می آمد گیاهان بسته اند در برخی از نقطه در دو ماه گذشته به عنوان coronavirus جاروب از طریق کارگران صفوف. بیماری متهم شده است برای 20 تایید مرگ در امکانات بسته بندی گوشت می آمد و آن را به بیمار بیش از 5000 نفر دیگر توسط اتحادیه به دفعات مشاهده شده است.

این UFCW تخمین می زند که تعطیلی کارخانه را کاهش کشور گوشت خوک کشتار ظرفیت 25 درصد و گوشت گاو کشتار ظرفیت 10٪.

در مواجهه با کاهش منابع و دلسرد binge خرید بزرگ فروشگاه های انبار از قبیل باشگاه سام و Costco به تازگی قرار داده شده اند محدودیت چقدر گوشت مشتریان می توانید خرید. Costco در حال حاضر اجازه می دهد تا مشتریان فردی به انتخاب بیش از سه بسته از گوشت در هر بازدید و امی وایات-مور مدیر ارشد شرکت ارتباطات برای باشگاه سام گفت: زنجیره ای و فروشگاه های نهاد سیاست خود را.

"برای اطمینان از دسترسی به محصولات مورد نظر به عنوان بسیاری از کاربران که ممکن است ما در حال محدود کردن خرید مرغ و تخم و گوشت گاو و گوسفند و بز موارد به یکی از هر یک از آیتم. این حد است که در اثر در همه باشگاه سام, مکان," او توضیح داد: در یک ایمیل سهشنبه بعد از ظهر.

سایر مزارع از جمله Aldi اند گفت: آنها حق اعمال محدودیت به عنوان مورد نیاز در یک فروشگاه توسط فروشگاه اساس. در یک Q-مبین این شرکت گفت: "این است که Aldi سیاست محدودیت در خرید برای هر مشتری اما در صورت غیر منتظره خواسته های بالا هر فروشگاه می کند این حق را برای محدود کردن مقادیر."

کوچکتر مستقل فروشندگان مانند برتر, گوشت, باید به حال برای مقابله با کاهش عرضه برخی از محصولات نیز هست.

"ما قطعا احساس اثرات آن گفت:" بنیامین Buchanan, گوشت, مدیر برتر فروشگاه. "ما با داشتن برخی از مسائل مربوط به گرفتن منابع در."

"یک هفته ما را قادر به گرفتن مقدار زیادی از یک محصول خاص و هفته آینده ما نیست. اما ما قادر خواهیم بود که چیزی به ما نمی قادر به هفته گذشته است. و قیمت ها بالا رفته کمی بیش از گذشته چند هفته" بوچانان گفت.

رستوران ها بیش از حد در برخورد با کاهش منابع از گوشت. با استناد به تجزیه و تحلیل توسط استیونز مالی شرکت سی ان ان گزارش روز شنبه که 18 درصد از وندی رستوران در سراسر کشور — و یا نزدیک به یک پنجم — تا به حال به طور موقت حذف همبرگر از منوهای خود را.

نگرانی از دستکاری در بازار نیز مطرح شده با مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون به تازگی پیوستن به مقامات از 10 کشورهای دیگر به درخواست وزارت دادگستری به نگاه به بالا قیمت گوشت گاو که به نظر نمی رسد به تطبیق با کاهش قیمت گاو تولید می شوند پرداخت می شود حیوانات خود را.

"Minnesotans فقط می خواهید به قادر به پرداخت هزینه زندگی خود را — در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در طول COVID-19 بیماری همه گیر. برای مینه سوتا را کوچک و اواسط اندازه گاو, تولید, این به نظر می رسد که قادر به اعتماد که آنها می توانند ارزش بازار منصفانه برای خود beef cattle. برای مینه سوتا, مصرف کنندگان, این به نظر می رسد مانند داشتن اعتماد به نفس است که آنها در حال پرداخت یک قیمت عادلانه برای گوشت و محصولات آنها را خریداری کنید. اما گوشت گاو در بازار کار نمی کند برای تولید کنندگان یا مصرف کنندگان در حال حاضر -- به جای آن از یک نمایشگاه بازار رقابتی آن است که نشانه های یک دستکاری ضد رقابتی در بازار گفت:" الیسون در یک بیانیه مطبوعاتی. "من پیوست این دو حزبی ائتلاف به درخواست DOJ به درخواست بررسی و پایان دادن به شیوه های کسب و کار ناعادلانه چون مطمئن شوید که بازار منصفانه است که برای کشاورزان و تولید کنندگان در مینه سوتا است که تنها حس مشترک است."

اما Buchanan پیشنهاد مصرف کنندگان خرس حداقل جزئی مسئولیت فعلی تنگ لوازم گوشت که رانده اند قیمت گذاری بالاتر است.

"عرضه محدود است که در بخشی به دلیل برخی از تعطیلی کارخانه. اما مقدار زیادی از آن ناشی از تقاضای بیشتر چون از مردم فکر کردن که کمبود وجود دارد," او گفت:.

بوکانان گفت که او تا به حال برخی از مشتریان خرید مقادیر زیادی از گوشت است اما نمی شد هر کسب و کار به دور است.

"من فکر می کنم اگر مردم در تلاش بودند به ذخایر بسیار وجود دارد نمی تواند به همان اندازه افزایش تقاضا و شما نمی بینید این نوع عرضه محدود و قیمت بالاتر است. اما زمانی که شما مردم در سراسر کشور در تلاش برای انجام همان چیزی که در یک بار آن را تحت فشار قرار تامین" او گفت:.

در ماه گذشته Buchanan گفت که او دیده است هزینه گوشت است که می رود به او گوشت بیش از دو برابر قیمت. در حالی که برتر گوشت را تصویب کرده است برخی از کسانی که هزینه های همراه را به مشتریان خود گفت: "ما قطعا خورده و مقداری از آن. ما در حال تلاش برای نگه داشتن قیمت های ما به عنوان کم به عنوان ما می توانیم و ما حاشیه سود یک معامله بزرگ کمتر از قبل از آنها بودند چون ما می دانیم که مردم تنها می تواند هزینه بسیار است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن