McFeely: دوقلو هستند اما بازی ها چیزی جز عادی

این اولین چیزی که شما بخواهید راه رفتن در اطراف مرکز شهر, مینیاپولیس, چند ساعت قبل از دوقلوها مینه سوتا بازی ا

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399

این اولین چیزی که شما بخواهید راه رفتن در اطراف مرکز شهر, مینیاپولیس, چند ساعت قبل از دوقلوها مینه سوتا بازی است که معمولا در یک زمان جشن پر از انرژی و سر و صدا و scalpers هاوکینگ بلیط و بی تاب رانندگان بوق می زدند در بی اعتنا طرفداران سرگردان در سراسر خیابان های شهرستان.

پاسخ را می دانم. آنها در اینجا نیست. چند کار در مرکز شهر و در میان coronavirus بیماری همه گیر. هیچ آینده ای برای سرگرمی است.

و بدون طرفداران, البته, اجازه داخل هدف زمینه به تماشای ، در این شب در یک سال نرمال با این تیم بازی خود در لیگ آمریکا مرکزی رقیب Cleveland Indians, sellout جمعیت 39,500 خواهد بود وز وز با پیش بینی خوزه Berrios تبادل و Bomba تیم ملی ضربه.

آب و هوا ایده آل برای یک بعد از ظهر تابستان در یک شهرستان و دولت است که گرامی تابستان مناسب بعد از ظهر.

تنها چیزی که از دست رفته بود و مهم ترین چیز است.

مردم.

این دلسردکننده است. یک شهر بزرگ را در مرکز شهر تقریبا خالی از انسانیت.

دولت فدرال botched پاسخ به همه گیر است سرقت, مرکز شهر, مینیاپولیس, مردم است. آنها نمی توانند به کار در دفاتر خود را. آنها نمی توانند به ballgames. پس از آن نمی تواند رفتن به کافه ها و رستوران ها.

ما باید از طریق این شرکت. به جای میدان خارج هدف زمینه فراتر از حق-زمینه حصار فضای گرم و نرم که در آن طرفداران جمع آوری قبل از بازی ها خالی بود چند ساعت قبل از اولین زمین.

مجسمه دوقلوها قهرمانان کربی Puckett هارمن digital marketer و تام کلی ایستاده بود و خود را تنها در یک روز زمانی که طرفداران باید شده ایم نما برای عکس ها و مبادله داستان.

به جای یک سد ساخته شده است در مقابل محبوب دروازه 34 که منتقل طرفداران از میدان به ورزشگاه.

میله یک بلوک یا خیلی پایین 6th Street از پارک معمولا پر شده با طرفداران پوشیدن تیم دنده و سبک های آبجو به انتظار بازی مخلوط با کسانی که جشن یک ساعت یک مبارک در پایان یک روز کار در حال توقیف. هوبرت را کیه و Gluek را بسته.

Gluek جلو پنجره جایگزین شده است از چوب که بر روی آن نقاشی شده یک پیام تلخ برای این شهر: "بقیه در قدرت جورج فلوید. تغییر آینده است." فلوید بود مرد سیاه و سفید شهر, مینیاپولیس, پلیس kneeled در گردن او برای 8 دقیقه, 46 ثانیه در بخش دیگری از شهر است.

تنها نوار با هر گونه فعالیت به نظر می رسد لون کافه در 1st Ave. که در آن سه نفر دور یک میز نشسته در پیاده رو. برادران Bar & Grill سراسر خیابان تا به حال چهار نشانه در آن نوشته شده پنجره گفته بود که باز "همه تمیز کردن. همه امن است. همه خوب گفت:" — اما جای خالی بود.

وجود اتومبیل های رانندگی در خیابان ها اما بدون ترافیک.

در داخل هدف درست یک ساعت قبل از بازی معمولا زمانی که طرفداران جریان به ورزشگاه و راه رفتن به محل اجتماع به دنبال یک آبجو برای رفتن با خود Kramarczuk را bratwurst یا موری ساندویچ استیک در Townball میخانه دوقلوها در زمان تمرین پنبه حلاجی شده در مقابل هیچ کس به جز چند ده رسانه و اعضای این ورزشگاه زمینه خدمه.

وجود دارد معمولا انرژی در ورزشگاه قبل از بازی با موسیقی با صدای بلند و P. A. گوینده پارس تبلیغات یا اطلاعیه. وجود دارد معمولا مردم است. در این روز خواهد بود و این مورد برای تمام بازی ها در هدف زمینه در این فصل وجود دارد هیچ چیز از مرتب کردن بر اساس. رام موسیقی از بلندگو قطع گهگاه با کرک از خفاش ضربه توپ.

آن را عجیب و غریب. این وهم آور. آن را غم انگیز زمانی که شما فکر می کنم تاثیر از تمام کسانی که از دست رفته مردم است.

این دوقلوها تیم که برنده 101 بازی فصل گذشته با چماقی مخالفان را به تسلیم و ممکن است قوی تر از این سال است. آن اضافه شده جاش دونالدسون به یک ترکیب است که در حال حاضر شامل Nelson Cruz, حداکثر کپلر بایرون Buxton, میگل سانو و ادی روساریو. دوقلوها ام را پر از هدف زمینه و متعلق به تابستان است.

به جای دوقلوها و سرخپوستان ایستاده در امتداد خطوط خالی ورزشگاه در حالی که ضبط شده تصویری از دانش آموزان آواز خواندن سرود ملی در بازی بزرگ تصویری هیئت مدیره در بالای عرشه فوقانی در سمت چپ میدان. وقتی آهنگ به پایان رسید, شد تشویق لوله کشی بیش از ورزشگاه سیستم صوتی.

زمانی که کلیولند leadoff hitter وظیفه کسر هرناندز پا به جعبه خمیر را به صورت بریوس " اول زمین را کاورنو ورزشگاه مرده بود و سکوت. زمانی که Berrios انداخت اولین-زمین اعتصاب وجود دارد بیشتر جعلی جمعیت سر و صدا.

با هیچ هواداران به تشویق آن بهترین است که می تواند انجام شود.

دوقلوها بیس بال است که در مرکز شهر, مینیاپولیس, اما آن را به همان. آن را در هر راه طبیعی است. آن را نمی خواهد نمی تواند تا زمانی که مردم بازگشت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب