Marcelo طول می کشد یک زانو به رئال مادرید برد 3-1 برابر ایبر

بازی بازی خانه اما نه در آن مشهور سانتیاگو برنابئو ورزشگاه رئال مادرید از سر خود لیگ اسپانیا کمپین با یک 3-1 ب

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399

بازی بازی خانه اما نه در آن مشهور سانتیاگو برنابئو ورزشگاه رئال مادرید از سر خود لیگ اسپانیا کمپین با یک 3-1 برنده بیش از ایبر روز یکشنبه به نگه داشتن سرعت با رهبر بارسلونا. بازی را دیدم مارسلو را به زانو در طول یک هدف جشن در آشکار برای حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

برزیل مدافع کهنه کار خود قرار داده و زانوی چپ پایین و افزایش راست خود را مشت به هوا پس از به ثمر رساندن گل سوم رئال مادرید. مارسلو را حرکت ساخته شده او یکی از معدود بازیکنان در لیگ اسپانیا را به مردم حمایت خود را از جنبش است که اعتراض به خشونت پلیس پس از جورج فلوید مرگ در ایالات متحده است. والنسیا بازیکنان در هفته گذشته نیز یک زانو قبل از یک جلسه آموزش برای نشان دادن حمایت خود را.

تونی کروز و سرجیو راموس نیز به ثمر رساند به عنوان مادرید برنده بازی در باشگاه آموزش مرکز در حالی که عمده کار نوسازی می گیرد در 80,000 ظرفیت برنابئو حدود 10 کیلومتر فاصله دارد.

ادن هازارد که انتظار می رود شده بود به دست بقیه فصل به دلیل مصدومیت پای پایدار قبل از coronavirus همه گیر رونق در بازگشت خود را و راه اندازی دو گل در بازی. وجود دارد هیچ طرفداران در 6000-ظرفیت آلفردو دی Stşfano ورزشگاه استفاده شده است که عمدتا توسط مادرید "ب" تیم.

"این است که کاملا متفاوت از آنچه که ما تجربه قبل از شما باید برای انطباق گفت:" رئال مادرید مربی زیدان که تکمیل 200 مسابقات در اتهام. زیدان دوم است-اکثر لیگ پیروزی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با 90 پشت 257 از میگوئل Muũoz.

مادرید بازیکنان راه می رفت چند صد متر از این تیم تسهیلات مسکن به ورزشگاه برای بازی مشخص شده است که این باشگاه بازگشت و پس از یک وقفه بیش از سه ماه به دلیل بیماری همه گیر.

یک بنر بزرگ در غرفه میرسد از یک هدف خط دیگر با تصویر از یک روبان سیاه و پیام "در قلب ما" بزرگداشت تقریبا 28,000 که فوت کرده اند با COVID-19 در اسپانیا. لیگ رسما از سر گرفته شد روز پنج شنبه با مقام سوم سویا شکست دادن سیتی رقیب رئال بتیس 2-0.

پیروزی نگه داشته مادرید دو امتیاز پشت سر بارسلونا بازگشته است که در روز شنبه با یک 4-0 تار و مار در مایورکا. ایبر و مایورکا هر دو مبارزه سقوط.

مادرید تحت سلطه از شروع و کاسیاس را باز کرد به ثمر رساند و با یک ضربه به گوشه بالا و در دقیقه چهارم. راموس اضافه شده به سرب از محدوده نزدیک در 30th پس از تصویب خطر که آغاز تجمع برای Marcelo اعتصاب از داخل منطقه در 37.

ایبر نشسته دو امتیاز خارج از منطقه سقوط آن تنها هدف از پدرو Bigas در 60.

راموس تا به حال به ثمر رساند اولین گل در آلفردو دی استفانو بود که آن را با افتتاح نمایشگاه مسابقه در سال 2006.

"حقیقت این است که ما همه هیجان زده به عقب در این زمینه دوباره" راموس گفت. "ما نمی تواند صبر کنید برای لیگ برای شروع دوباره به رقابت دوباره و بهترین راه برای انجام این کار با یک پیروزی است."

مادرید است که انتظار می رود به بازی همه از آن باقی مانده صفحه اصلی مسابقات در آلفردو دی استفانو به دلیل برنابئو ادامه خواهد داد به انجام کار نوسازی در طول تابستان است. این باشگاه به احتمال زیاد در ورزشگاه برای بقیه فصل حتی اگر طرفداران مجاز به عقب قبل از آن که لیگ گفت: یک احتمال است.

اتلتیکو برگزار شد

اتلتیکو مادرید مبارزات ادامه داد: به عنوان فصل آن از سر گرفته پس از برگزار شد 1-1 در اتلتیک بیلبائو برای سوم آن مستقیم قرعه کشی لیگ.

شکست نگه داشته Diego Simeone تیم در مکان ششم در خارج از لیگ قهرمانان نقاط.

اهداف در خالی San Mames ورزشگاه آمد چند دقیقه از هم جدا در اواخر نیمه اول با ورزشی را Iker Muniain به ثمر رساند در 37 و تساوی اتلتیکو با دیگو کوستا در 39th برای اولین هدف خود از اکتبر سال گذشته.

در طول جشن کاستاریکا برگزار شد نیوجرسی از اتلتیکو زنان بازیکن تیم ویرجینیا Torrecilla که دوره نقاهت بعد از یک عمل جراحی مغز برای برداشتن تومور.

 

این 13th, قرعه کشی لیگ برای اتلتیکو که تنها دو برد در آخرین آن نه لیگ.

"ما به دست آورده قرعه کشی در یک محل دشوار است اما ما نیاز به شروع به برنده سه امتیاز اگر ما می خواهید به ماندن در مشاجره به واجد شرایط برای لیگ قهرمانان" اتلتیکو هافبک جرگه "Koke" Resurrecciūn گفت. "این دشوار خواهد بود اگر ما شروع به برنده شدن در مسابقات است."

اتلتیکو در آخرین بازی قبل از شکستن تا به حال شده است در یک پیروزی در برابر لیورپول که حذف titleholders در لیگ قهرمانان دور 16. اما Atlştico کشیده بودند آن دو مسابقات لیگ برتر - در برابر سویا و اسپانیول — به رها کردن در جدول رده بندی باقی می ماند و دور از رهبران. آن مسیرهای پیاده روی و بارسلونا با 15 امتیاز با 10 دور به سمت چپ.

اتلتیکو همان 46 امتیاز به عنوان پنجم ختافه است و یک نقطه در پشت جایگاه چهارم رئال سوسیداد که درو 1-1 با اوساسونا در خانه در روز یکشنبه.

ورزشی که تا به حال برنده دو در یک ردیف قبل از شکستن ماند در محل 10.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب