Manish اضافه کردن قدرت به مشت خود

جهان بوکس مسابقات قهرمانی مدال Manish Kaushik است با تمرکز بر روی اضافه کردن قدرت مشت خود را در طول مستند.Mani

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

جهان بوکس مسابقات قهرمانی مدال Manish Kaushik است با تمرکز بر روی اضافه کردن قدرت مشت خود را در طول مستند.

Manish که صعود یک برنز در 63kg دسته در جهان در سال گذشته است که با دادن بهترین خود را برای به دست آوردن قدرت. "در حال حاضر تمرکز من این است که در به دست آوردن قدرت. من صبح جلسات اختصاص داده شده نسبت به آن در حالی که من کار بر روی تکنیک من در شب.

در حال اجرا بر روی شن و ماسه

"یک بار در هفته من اجرا بر روی شن و ماسه و در یک برامدگی در سطح صاف در نزدیکی روستای ما به جمع آوری قدرت" Manish گفت هندو از روستای مادری خود را از Devsar در بیوانی هاریانا است.

"خانواده من گیاهی در حالی که من با خوردن غذای غیر گیاهی. من خوردن بسیاری از مواد گرم و كنجاله سويا تکه برای دیدار با نیاز پروتئین گفت:" 24 ساله.

برادر کمک

"برادر من Sahil است که پنج سال جوان تر به من کمک می کند تا من در مبارزه. در روستای ما وجود دارد و یک سالن ورزشی است که باز تنها برای من است. من انجام تمرینات روزانه وجود دارد."

Manish که انتقام شکست خود در بازی های کشورهای مشترک المنافع 60 کیلوگرم نهایی به استرالیا هریسون Garside در ماه مارس به کتاب یک سهمیه برای توکیو بازی ها می خواهد به بهترین استفاده از زمان.

"مگس زمان. قبل از اینکه ما متوجه این 2021 بازی های المپیک خواهد بود بر ما. ما باید به استفاده از هر روز برای به دست آوردن بهتر است.

"من بسیار افتخار می کنم به سومین قهرمانی جهان مدال از بیوانی منطقه پس از Vijender Singh و Vikas کریشن. در حال حاضر من می خواهم به تکرار Vijender المپیک مدال برنده feat."

Manish شده است که با بهره گیری از یک دیگر ماندن در خانه پس از هشت سال است که هیجان زده در مورد آرامش در مستند.

"این خوب است به صرف برخی از زمان در خانه اما اردوگاه بهترین مکان برای آموزش ، مربیان وجود دارد به تجزیه و تحلیل و بگویید که در آن شما در حال رفتن اشتباه است. من امیدوارم که ما کمپ رزومه به زودی" گفت: Manish.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب