Mandis کشاورزان مخالفت راجستان Krishi Kalyan هزینه

نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 1:47:52 am در مندی در من

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 1:47:52 am
Rajsthan farmers, Rajasthan government Krishak Kalyan fees, Krishak Kalyan fees, Rajasthan Krishak Kalyan feem cess on agricultural produce, Indian express, coronavirus, covid 19, rajasthan coronavirus update, در مندی در منطقه الوار. کشاورزان نگران این mandis منتقل خواهد شد 2% cess به آنها. (اکسپرس فایل)

با راجستان دولت levying 2 درصد Krishak Kalyan هزینه های تولید کشاورزی به ارمغان آورد و یا خریداری شده یا فروخته شده در mandis مردم در ارتباط با کشاورزی mandis در دولت و کشاورز گروه ابراز مخالفت خود را با جدید cess.

دولت گفته است که 2 درصد هزینه های جمع آوری شده واریز خواهد شد در Krishak Kalyan Kosh اختصاص داده شده به رفاه کشاورزان در دولت است. اما کشاورز لباس نگران هستند که مردم در کشاورزی mandis منتقل خواهد شد تا بار افزایش هزینه به کشاورزان در حال حاضر در وضعیتی وخیم توسط lockdown اعمال شده با توجه به کروناویروس در حالی که معامله گران در mandis در اعتصاب رفته.

در یک نامه به دولت راجستان Khadya Vyapar Sangh گفته است که Krishi Kalyan هزینه خواهد شد در نتیجه کشاورزان کمتر قیمت برای محصولات کشاورزی خود را تولید و معامله گران تحمیل ضرر و زیان به دلیل از مردم انتخاب فروش تولید به بازاریابان و کشاورزی تولید از راجستان فروخته شده در خارج از دولت است.

"مالیات بر مواد خام است. قیمت های ما کشاورزان در حال گرفتن برای ما تولید در mandis در حال حاضر بسیار پایین تر از حداقل حمایت قیمت (MSP). اگر معامله گران را مجبور به پرداخت هزینه و سپس آنها را نیز متوجه مقدار از ما با کاهش این قیمت به ما پرداخت می شود برای ما تولید کند. در این وضعیت بحران در مستند این منجر به کشاورزان متحمل ضرر و زیان است. در تلاش برای به دست آوردن بیشتر قیمت ها کشاورزان را مجبور به رفتن به کشورهای همسایه مانند پنجاب به فروش محصولات خود در حال حاضر. این خواهد شد در نتیجه ضرر و زیان برای دولت" گفت: Ranjit سینگ راجو convener, Gramin Kisan Mazdoor برای samiti (GKS), Sriganganagar منطقه.

این موضوع مطرح شد و به ارمغان آورد به اطلاع وزیر Ashok Gehlot عمومی نمایندگان طی یک ویدئو کنفرانس در جلسه CM برگزار شده بود با MLAs و نمایندگان مجلس در روز یکشنبه.

در سال گذشته Gehlot در اصلاح بودجه دولت اعلام کرده بود ایجاد Krishak Kalyan Kosh به منظور حصول اطمینان از آنها به قیمت عادلانه برای محصولات خود و تلاش نسبت به "سهولت انجام کشاورزی".

بر این اساس دولت آورده در راجستان تولید کشاورزی بازار (اصلاحیه) فرمان 2020 که اعلام شد توسط فرماندار در مارس 1, اصلاح, بخش 17 از راجستان کشاورزی تولید و بازار عمل, 1961.

تازه-وارد بخش 17A اعلام کرد که "کمیته بازار باید جمع آوری Krishak Kalyan هزینه از مجوز در صورت تجویز در تولید کشاورزی به ارمغان آورد و یا خریداری شده یا فروخته شده توسط آنها در منطقه بازار در چنین رای به عنوان ممکن است مشخص شده توسط دولت با اعلان در روزنامه رسمی. هزینه جمع آوری شده باید سپرده و در Krishak Kalyan Kosh تشکیل شده در بخش 19-A."

پس از این در یک روزنامه اطلاع رسانی منتشر شده در مارس 5, دولت وضع نرخ Krishi Kalyan هزینه های تولید کشاورزی آورده خریداری شده یا فروخته شده در mandis به عنوان Rs 2 در هر 100 تومان.

با توجه به Babulal گوپتا رئیس راجستان Khadya Padharth Vyapar Sangh معامله گران در حداقل 247 mandis در وزارت امور خارجه رفت و در اعتصاب شروع ممکن است 6 – بعد هزینه ها شروع به وضع – خواستار آن است که دولت برداشت این تصمیم است.

"در حال حاضر وجود دارد مندی cess از 1.6 درصد در تولید. این 2 درصد هزینه ها را افزایش می دهد آن را به 3.6 درصد است که بسیار بالاتر از کشورهای دیگر است. این افزایش فرایند را تشویق سیاه, بازاریابی به عنوان بسیاری سعی خواهد کرد به فروش محصولات خود در خارج از مندی ساز. دولت می گوید که هزینه ها را نمی خواهد پرداخت شده توسط کشاورز و یا معامله گر اما مصرف کننده. اما در این راه اگر نمایندگان از یک آسیاب نفت آمده به تهیه خردل در حراج باز و سپس آنها محاسبه خواهد شد از قبل وجود دارد که 2 درصد هزینه پرداخت می شود و با در نظر گرفتن حاشیه سود خود را به پیشنهاد خواهد شد پایین تر بر این اساس است که خواهد شد در نتیجه قیمت پایین" گوپتا گفت.

کشاورزان باید گفت که به دلیل اعتصاب در mandis آنها تحمیل ضرر و زیان ابراز نگرانی از این که این هزینه می تواند منجر به کاهش قیمت آنها از mandis برای خود تولید کند.

"من نمی دانم در مورد کشاورزان رفاه در دراز مدت اما هنگامی که mandis پایان اعتصاب این 2 درصد فرایند می تواند در نتیجه معامله گران پرداخت ما کمتر برای ما تولید کند. قیمت در mandis در حال حاضر پایین تر از MSP و حتی اگر ما از دست دادن 100 تومان در هر quintal ما ضرر و زیان در یک فصل به خوبی می تواند بیش از Rs 1 لاخ," Rajinder سینگ یک کشاورز از کرنپور Tehsil از Sriganganagar منطقه گفت.

در پاسخ به بخش کشاورزی مشترک وزیر S P سینگ گفت که پس از ایجاد Krishi Kalyan Kosh اعلام شد وجود نداشت و ثابت جریان وجوه برای آن گفت: 2 درصد هزینه وضع با خدمت به عنوان یک منبع منظم درآمد برای آن را قادر می سازد بیشتر هزینه های دولت برای کشاورز رفاه.

"اخیرا دولت تا به حال به یک وام بانکی از 2,000 تومان کرور روپیه در حساب Krishi Kalyan Kosh و از آن 1,500 تومان کرور روپیه پرداخت شده به عنوان سهم دولت از حق بیمه تحت Pradhan Mantri Fasal بیما Yojana (PMFBY) که منجر به کشاورزان دریافت مطالبات بیمه به ارزش تومان 2,200 در گذشته 20-25 روز حتی در میان coronavirus بحران است. ما نیاز به یک منبع پایدار درآمد برای Krishak Kalyan Kosh به عنوان منابع مالی محدود هستند و بانک وام گرفته شده برای این منظور نیز نیاز به بازپرداخت توسط دولت گفت:" سینگ.

دولت هم اصرار داشت که پول های جمع آوری شده به عنوان Krishi Kalyan هزینه ها را صرف رفاه کشاورزان است.

"هزینه خواهد شد یک بار نه بر مردم در ارتباط با mandis و نه کشاورزان. این اتهام است که به معنای برای نقطه بعدی فروش و پس از کشاورزان در فروش محصولات خود. برای اولین بار اختصاص داده شده صندوق Krishi Kalyan Kosh ایجاد شده برای رفاه کشاورزان و این پول های جمع آوری شده را در واقع به نفع آنها آن را به عنوان صرف خواهد شد برای رفاه خود را. کل پول استفاده خواهد شد در تضمین این که کشاورزان با قیمت مناسب و ارائه آنها را از دیگر مشوق ها" Naresh رفیق Gangwar, اصلی, منشی, کشاورزی و باغبانی وزارت و تولید محصولات کشاورزی کمیسر گفت: هند اکسپرس.

Gangwar همچنین اشاره کرد که بر خلاف سایر ایالت راجستان به اتهام نیست توسعه اتهام در کشاورزی تولید کند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن