منچستر یونایتد با تساوی وستهام

خسته به دنبال منچستر یونایتد برگزار شد 1-1 قرعه کشی در خانه وستهام در روز شنبه ترک آنها نیاز به حداقل یک تساوی

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

خسته به دنبال منچستر یونایتد برگزار شد 1-1 قرعه کشی در خانه وستهام در روز شنبه ترک آنها نیاز به حداقل یک تساوی از خود به مسابقه نهایی این فصل لیگ برتر در شهر لستر برای تضمین لیگ قهرمانان.

چکش ها در زمان سرب بر سکته مغزی از حاصل کار دو تیم از طریق یک Michail آنتونیو مجازات قبل از جریمه ماسون گرین اعتصاب در دقیقه 51 به ارمغان آورد اوله گونار Solskjaer را به سمت سطح.

نقطه ای بود به اندازه کافی برای تضمین بالا-پرواز بقا برای وستهام که نقل مکان کرد تا به محل 15 در 38 امتیاز و چهار امتیاز بالاتر از 18-واتفورد قرار می گیرد.

ایران در مقام سوم در 63 امتیاز, چلسی, چهارم, نیز در 63 امتیاز و پیش از بازی خود را در لیگ قهرمانان لیورپول بعد از آن در روز چهارشنبه. لستر پنجم در 62 امتیاز.

پس از ناامیدی از خود 3-1 نیمه نهایی جام حذفی شکست به چلسی در ومبلی در روز یکشنبه Solskjaer امیدوار بودم برای یک واکنش مثبت از خود تیم اما ایالات نگاه خسته و uninspired در چه بود عملکرد ضعیف.

دیوید مویس طرف نشسته و شلوغ در مرکز میدان و ایالات تلاش برای ایجاد دهانه های گسترده و فاقد وضوح و خلاقیت است.

غرب هم در مقابل هنگامی که پل پوگبا مطرح شده دست خود را برای محافظت از صورت خود را از یک محدوده Declan برنج تلاش به داور پل Tierney تصمیم گیری آسان برای جایزه نقطه ضربه.

ایالات ساخته شده روشن شروع و پس از استراحت و یک بار دیگر آن را 18 سال استعداد گرینوود ارائه شده است که الهام بخش او 17 گل در تمام مسابقات آینده با رانندگی باهوش تبادل عبور با آنتونی رزمی.

Solskjaer هدف این فصل شده است برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا و در حالی که تیم خود را در حال تلو تلو خوردن به سمت خط پایان آنها موفق خواهد شد که هدف اگر آنها می توانند جلوگیری از شکست روز یکشنبه در لستر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن