منچستر سیتی و محرومیت از لیگ قهرمانان اروپا لغو

منچستر سیتی دو سال تعلیق از فوتبال اروپا لغو شد توسط دادگاه داوری ورزش (CAS) در دوشنبه اجازه می دهد این باشگاه

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399

منچستر سیتی دو سال تعلیق از فوتبال اروپا لغو شد توسط دادگاه داوری ورزش (CAS) در دوشنبه اجازه می دهد این باشگاه برای رقابت در فصل آینده نخبگان لیگ قهرمانان رقابت است.

CAS حکم داد که شهر نیست نقض بازی جوانمردانه مالی (FFP) قوانین توسط disguising و سرمایه گذاری سهام به عنوان حمایت مالی. ورزش بالاترین دادگاه نیز کاهش می یابد جریمه برای عدم همکاری با یوفا به 10 میلیون یورو ($11.30 میلیون) از 30 میلیون یورو است.

همچنین به عنوان خوانده شده | لیگ برتر: استرلینگ کلاه ترفند به شهرستان ترش برایتون 5-0

"بسیاری از اتهام نقض گزارش (یوفا) Adjudicatory مجلسی از CFCB (باشگاه و کنترل مالی بدن)بودند یا نه تاسیس و یا زمان ممنوع" CAS در بیانیه ای گفت.

فوتبال اروپا حاکم بدن یوفا حکومت در ماه فوریه که شهر متعهد شده بود جدی FFP نقض و موفق به همکاری با تحقیقات خود را.

از دست رفته در لیگ برتر هزینه کرده اند که باید هرگونه تخلف به اندازه 100 میلیون پوند ($126.02 میلیون) در پول جایزه و پخش درآمد و همچنین matchday و دیگر درآمد.

این FFP مقررات طراحی شده برای جلوگیری از باشگاه های در حال اجرا تا ضرر و زیان بزرگ از طریق هزینه های بازیکنان. آنها همچنین اطمینان از حمایت و معاملات خود را بر اساس ارزش بازار واقعی و واقعی هستند موافقت نامه های تجاری — و نه راه برای صاحبان پمپ نقدی به یک باشگاه به دور از قوانین است.

CAS گفت: آن کامل حقوقی حاکم با جزئیات مورد و تصمیم گیری می شود منتشر شده و در روزهای آینده.

"در حالی که منچستر سیتی و مشاوران حقوقی هستند و در عین حال به نقد و بررسی کامل حکم توسط دادگاه داوری ورزش (CAS) این باشگاه استقبال پیامدهای اقتصادی امروز حاکم به عنوان یک اعتبار از باشگاه موقعیت و بدن از شواهد وجود دارد که آن را قادر به ارائه" شهر در بیانیه ای گفت.

"باشگاه خواسته برای تشکر از اعضای پانل به صورت سعی و کوشش خود را و این روند به دلیل که آنها تجویز" لیگ برتر باشگاه اضافه شده است.

یوفا گفته بود شهر تا به حال مرتکب "نقض جدی" از FFP حکومت در اطلاعات ارائه شده به آنها را بین سالهای 2012 و 2016.

اما ماده 37 UEFA خود رویه قوانین پوشش CFCB آمده است که "پیگرد قانونی منع شده است پس از پنج سال برای همه نقض لیگ باشگاه صدور مجوز و FFP قوانین".

یوفا گفت: از آن باقی مانده متعهد به FFP.

"یک یادداشت که CAS پانل یافت که وجود دارد کافی شواهد قطعی به حمایت همه CFCBs نتیجه گیری در این مورد خاص و که بسیاری از اتهام نقض شد زمان-محروم با توجه به 5 سال زمان پیش بینی شده در مقررات یوفا.

"در طول چند سال گذشته بازی جوانمردانه مالی نقش قابل توجهی در حمایت از باشگاه ها و کمک به آنها برای تبدیل شدن به مالی پایدار و یوفا و ECA (باشگاه اروپا انجمن) باقی می ماند متعهد به اصول آن."

تصمیم رهبری خاویر Tebas رئيس جمهور از لیگ اسپانیا و دیرینه منتقد از شهر به سوال نقش CAS در چنین تصمیم گیری.

ما را مجبور به ارزیابی مجدد آیا CAS مناسب بدن که به درخواست تجدید نظر نهادی تصمیم گیری در فوتبال است. سوئیس کشوری است با یک تاریخ بزرگ داوری CAS است تا به استاندارد" او گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن