مرد محکوم به کودک تجاوز به در Bayfield شهرستان به عنوان هیئت منصفه محاکمه رزومه در Northland

Mathew رابرت Lauseng, 35, شد, مجرم شناخته پنج شنبه توسط یک Bayfield شهرستان منصفه به اتهام درجه دوم تجاوز جنسی

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399

Mathew رابرت Lauseng, 35, شد, مجرم شناخته پنج شنبه توسط یک Bayfield شهرستان منصفه به اتهام درجه دوم تجاوز جنسی به یک کودک زیر 16 و تحویل THC. این حکم پس از یک محاکمه سه روز برگزار شد و در دادگاه شهرستان در Washburn.

Bayfield County District وکیل کیم لاتون گفت: این اتهامات ریشه از یک ماه اوت سال 2018 حادثه که در آن قربانی فرار از صحنه با خواهر و برادر جوان پس از تجاوز جنسی توسط Lauseng. یک Washburn افسر پلیس او را در بر داشت پنهان شدن پشت dumpsters در تعطیلات ایستگاه گاز ایستگاه در Washburn. لاتون گفت DNA نمونه های جمع آوری شده از بدن قربانی شناسایی Lauseng به عنوان مجرم.

Matthew Robert Lauseng

Matthew Robert Lauseng

"من فوق العاده افتخار قربانی برای آمدن به جلو" گفت لاتون بود که کمک در تعقیب توسط دستیار دادستان منطقه کتی Posewitz. "کودک قربانی شجاع بود شب حمله و فوق العاده مهربان و محافظ از خواهر و برادر کوچکتر. کودک قربانی شهادت به خوبی و با حمایت خانواده, یک مدافع و قربانی شاهد هماهنگ کننده است."

دادگاه برگزار شد و این تمایز که برای اولین بار در دولت برای ادامه تحت جدید دستورالعمل های بهداشتی در ارتباط با شیوع کروناویروس با توجه به لاتون. یک ایالت تعلیق منصفه منقضی مارس 22.

لاتون گفت اولیه داوران استخر احضار شد به سالن اجتماعات مدرسه با دادگاه رسیدگی به جریان از طریق زوم. یک بازنشسته, دکتر, نمایش تمام محاکمه شرکت کنندگان در هر یک از سه روز از محاکمه در دادگاه دیدم مکرر و گسترده تمیز کردن و ماسک صورت و سپر استفاده می شد.

"من سپاسگزار برای کار دادگاه در نظر گرفتن هر احتیاط معقول و منطقی برای اطمینان از ایمنی از منصفه متهم به وکیل و دیگر کارکنان دادگاه" لاتون گفت. "هیئت منصفه راضی به نظر می رسید با تسهیلات و ارائه بازخورد اضافی در مورد چگونه به بهبود است. پیگیری عدالت می تواند به توقف فقط به خاطر اینکه ما در یک بیماری همه گیر. این عادلانه نیست به قربانی و نه متهم. انعطاف پذیر بودن و فعال است که چگونه سیستم دادگاه در اینجا موفق شد تا اقدام به محاکمه با حضور هیئت منصفه."

Judge Kelly Thimm holds up a sign that will be posted outside his courtroom Thursday, May 28. Only 28 total people will be allowed in the courtroom at one time, including workers. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

قضاوت کلی Thimm نگه می دارد تا نشانه ای که ارسال خواهد شد در خارج از دادگاه روز شنبه, مارس 28. تنها 28 مجموع مردم اجازه خواهد داشت در دادگاه در یک زمان از جمله کارگران است. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

Douglas County حال آماده سازی برای بازگشایی درهای خود را به عموم دوشنبه. قاضی جورج Glonek خواهد شد که ریاست دادگاه اول وجود دارد گفت: آینده نگر هیئت منصفه مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک و هر کسی که ممکن است در معرض COVID-19 است که گفته بودن به تسلیم خود منصفه خدمات. دادگاه راه اندازی متفاوت خواهد بود با منصفه را در این گالری به دلیل کمبود فضا در هیئت منصفه ،

"ما نیاز به رسیدن به همه چیز و رفتن اما در همان زمان ما در حال رفتن به گرفتن تمام اقدامات احتیاطی لازم است که ما می توانیم برای اطمینان از سلامت و ایمنی از همه" Glonek گفت: برتر در تلگرام.

در مینه سوتا تعداد محدودی از آزمایشات ممکن است جریان به محض دوشنبه تحت یک برنامه آزمایشی آغاز شده توسط مینه سوتا دیوان عالی کشور است. اما courthouses تا حد زیادی بسته باقی می ماند ،

6 قضایی منطقه که شامل St. Louis, کارلتون, طبخ و دریاچه, استان ها, است که در ادامه به تشویق تصویری و تلفن جلسات در حال حاضر. قاضی سالی java code geeks گفت: جنایی محاکمه نمی رزومه حداقل تا جولای 6 و پرونده های مدنی نمی خواهد قبل از هیئت منصفه قبل از سپتامبر. 1.

Desks and chairs have been moved to maintain social distancing in the courtroom of Judge Kelly Thimm Thursday, May 28. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

میز و صندلی شده اند منتقل اجتماعی را حفظ فاصله در دادگاه از قاضی کلی Thimm پنج شنبه, مارس 28. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

"ما ادامه خواهد داد برای رسیدگی به عنوان بسیاری از جلسات از راه دور به عنوان ما می توانید و تا زمانی که ما می توانیم" java code geeks نوشت: در تازه ترین به روز رسانی به منطقه ذینفعان.

به طور منظم دسترسی عمومی باید ترمیم شود به دادگاه سوابق و خدمات ویندوز در اکثر مینه سوتا courthouses ژوئن 15, رئیس دادگستری Lorie Gildea گفت: در سفارش پنج شنبه.

دولت و قوه قضائیه اعلام کرده است دادگاه به در "مرحله انتقالی" با دادگاه کارکنان هنوز هم تشویق به کار از خانه زمانی که ممکن است. علامت های جدید و موانع فیزیکی نیز در حال اضافه شده در courthouses و پوشش صورت به شدت تشویق برای همه کارکنان و بازدید کنندگان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن