'ساخت کاربران را در معرض تهدیدات سایبری': SC به دنبال مرکز پاسخ در درخواست برای ممنوعیت زوم برنامه

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 2:22:16 pm تقاضای ثبت دهلی توسط رزیدنت سخت

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 2:22:16 pm
zoom app, zoom app privacy concerns, is zoom app safe to use, supreme court on zoom app, zoom app supreme court plea تقاضای ثبت دهلی توسط رزیدنت سخت Chugh نیز به دنبال یک مسیر به مرکز برای انجام یک جامع ویژگی های مطالعه به امنیت و حریم خصوصی خطرات ناشی از استفاده از زوم نرم افزار.

دیوان عالی کشور روز شنبه به دنبال پاسخ از مرکز درخواست کرده است که به دنبال ممنوعیت استفاده از ویدئو برنامه ارتباطات 'Zoom' به صورت رسمی به عنوان به خوبی به عنوان مقاصد شخصی تا زمانی که یک قانون مناسب در محل قرار داده است.

یک نیمکت به ریاست رئیس دادگستری S A Bobde صادر شده اطلاع به مرکز در خواستی که مطرح است حفظ حریم خصوصی نگرانی و ادعا کرد که ادامه استفاده از زوم برنامه "ساخت کاربران آسیب پذیر و مستعد ابتلا به تهدیدات سایبری".

این موضوع هم برای شنیدن از طریق ویدئو کنفرانس قبل از نیمکت نیز متشکل از قضات A S Bopanna و Hrishikesh روی که در آن از مرکز به فایل پاسخ خود را ظرف چهار هفته در این درخواست که خاص ما بر اساس زوم تصویری ارتباطات به عنوان یکی از پاسخ دهندگان در این مورد.

تقاضای ثبت دهلی توسط رزیدنت سخت Chugh نیز به دنبال یک مسیر به مرکز برای انجام یک جامع ویژگی های مطالعه به امنیت و حریم خصوصی خطرات ناشی از استفاده از زوم نرم افزار.

تقاضای ثبت از طریق حمایت Wajeeh شفیق کرده و گفته است که ادامه استفاده از این برنامه ممکن است با قرار دادن امنیت ملی در خطر است و همچنین ممکن است به یک بوم به تعداد cyber-تهدیدات و جرایم اینترنتی در هند.

"جهانی COVID-19 همه گیر به شدت شکل راه است که در آن مصرف کنندگان و کسب و کار و مدارس ارتباط برقرار کند.

به جای وام دست به افرادی که نیاز به زوم نقض حریم آن میلیون ها نفر از کاربران سوء استفاده و بهره برداری از اطلاعات شخصی خود را و به دروغ فریبنده و گمراه کننده تبلیغات ساختگی امنیت مزایای برنامه" این درخواست گفته است.

این ادعا که زوم برنامه "شیوه های اطلاعات جمع اوری و سایبری احتکار" که شامل ذخیره سازی انبوه اطلاعات شخصی کاربران و فروشگاه های ابر ضبط فوری پیام ها و فایل های.

"زوم گزارش شده است که یک اشکال است که می تواند مورد سوء عمدا به نشت اطلاعات کاربران را به اشخاص ثالث. این برنامه تا به دروغ ادعا تماس های پایان به پایان رمزگذاری شده زمانی که آنها" این درخواست گفت: در حالی که این ادعا که زوم کرده بود نیز عذر خواهی کرد علنا برای "اشتباه مسیریابی ترافیک از طریق چین" که در آن اینترنت به شدت تحت کنترل دولت است.

آن ادعا کرده است که هند Computer Emergency Response Team (CERT-در) از گره سایبری آژانس امنیت نیز هشدار داده بود که زوم کاربران اینترنتی از خطرات.

این درخواست گفت که به دلیل حفظ حریم خصوصی و امنیت, نگرانی های سازمان های مختلف در سراسر دنیا باید ممنوع استفاده از زوم برنامه.

این ادعا که فضای مجازی در معرض خطر در حال افزایش است هر روز با توجه به اتصال جهانی و خدمات آنلاین است که باعث می شود آن را آسان تر برای هک و دسترسی به اطلاعات حساس از کاربران درخواست گفت آن است که مشکل به هک اگر یک شبکه امن است استفاده نمی شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن