Maharashtra: کشیده پلیس ایالتی می خواهید دیگر دولت depts برای به اشتراک گذاشتن بار Covid وظایف

نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 11:17:46 pm یک زن پاسبا

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 11:17:46 pm
Coronavirus lockdown, Covid-related duties, Maharashtra police, Pune news, Maharashtra news, Indian express news یک زن پاسبان گفت: "بسیاری از ما از دست دادن سرد رفتار rashly در طول این وظایف. اما در نظر بگیرید که در معرض خطر فشار بالا از طبیعت وظیفه و خطر ابتلا به حمل و عفونت خانه." (بازنمودی)

به عنوان آنها همچنان به انجام طیف وسیعی از Covid مرتبط با وظایف از استقرار پاسگاه به تسهیل مهاجران حمل و نقل وجود دارد در حال رشد احساسات در میان پاسبانان از ماهاراشترا پلیس که خود را بار باید روشن و به اشتراک گذاشته شده توسط دیگر کمتر تحت اشغال ادارات دولتی.

بار های مختلف Covid مربوط به وظایف بطور قابل توجهی بالا در پلیس در مناطق آسیب دیده از جمله بمبئی و پونا خان, Nashik, Aurangabad, Raigad و سولاپور. در دیگر مناطق هم تکه بزرگ از نیروی پلیس نیز داده شده است Covid مرتبط با وظایف.

یک پاسبان پلیس درگیر در تسهیل مهاجر کارگران حمل و نقل از پونا ایستگاه راه آهن گفت: "ما در حال استفاده می شود به ما ساعت 12-وظایف گرفتن کشیده تا 15 ساعت است. همه ما ادامه خواهد داد به انجام این ریسک بالا وظایف اما ما صمیمانه احساس می کنید که برخی از کار باید اختصاص داده شده به کارکنان از کسانی که دولت و ادارات دولتی که نمی هر گونه خاص Covid وظیفه به عنوان در حال حاضر. استقرار پلیس برای حفظ نظم در ایستگاه های راه آهن مورد نیاز است اما چرا پلیس باید برای جمع آوری داده ها از کارگران مهاجر روند آن را تسهیل حمل و نقل خود را و مطمئن شوید که آنها امن عبور و غیره؟"

یک زن پاسبان گفت: "بسیاری از ما از دست دادن سرد رفتار rashly در طول این وظایف. اما در نظر بگیرید که در معرض خطر فشار بالا از طبیعت وظیفه و خطر ابتلا به حمل و عفونت صفحه اصلی. ایمنی تاسیسات مانند ماسک sanitisers و سپر چهره ارائه شده است اما تعداد Covid مثبت پرسنل پلیس را نگه می دارد در حال افزایش است. ما تنها سلامت درآمد مدنی و پلیس کارکنان بر روی زمین است. چه در مورد دیگران ؟ نیز وجود دارد هماهنگی بین تمام ادارات?"

از آغاز شیوع و پس از آن اعلام مستند پلیس در ماهاراشترا مستقر شده اند تماس ردیابی Covid مثبت افراد نظارت از خانه و یا نهادی قرنطینه و مهمتر از همه اجرای مستند از جمله حکومت در برخی از مکان های بسته از مهار مناطق مرزهای منطقه و صدور مجوز سفر. از آنجا که دولت مرکزی مجاز homeward حمل و نقل از رشته کارگران مهاجر و دیگران اضافه شده مسئولیت تسهیل این یه سفر همچنین با توجه به پلیس محلی واحد است. بار بود که در علاوه بر این به روال پلیس وظایف – که روشن است به حدی با توجه به مستند.

در مه 28, تعداد Covid-19 مثبت پلیس در ماهاراشترا دو لاخ-قوی نیروی پلیس عبور از 2000 علامت گذاری به عنوان. روز یکشنبه تعدادی در حدود 2,400 با حدود 1,420 فعال موارد است.

زن دیگری پاسبان از یک ایستگاه پلیس که چند نقاط در صلاحیت خود گفت: "از آغاز تیم ما انجام وظایف درست از چک کردن به طور منظم تمیز کردن و ضد عفونی از توالت را به مطمئن شوید که مردم حاضر تست. ما ادامه خواهد داد به انجام آن است. اما نباید این مسئولیت بود به اشتراک گذاشته شده توسط دیگران است. افزایش تعداد عفونت های میان پلیس من را بترساند."

دستیار بازرس رتبه افسر پلیس گفت: "ما در حال انجام بسیاری از چیزهایی که پلیس نیست اجاره به انجام اما ما خواسته شده است به. در حالی که ما در حال آموزش برای هر یک از آن ما در حال یادگیری در کار است. نباید از پرسنل دیگر کمتر اشغال بخش های از دولت آورده شود. این مسئولیت اضافه شده نیز همراه با امکان بودن سرزنش برای افزایش موارد اگر هر گونه وجود دارد. پلیس در حال آسان به سرزنش هنگامی که وجود دارد این است که جمعی از جمله شکست که از شهروندان است."

به عنوان یک اقدام احتیاطی در حدود 23,000 نفر پرسنل پلیس سن بین 50 و 55 هستند که با توجه به کم خطر ایستگاه پلیس وظایف در حالی که 12,000 بیشتر که بالاتر از 55 خواسته شده است در خانه بمانند. وظایف در ایست های بازرسی در حال حاضر کوتاه تر و زمان. نیروی اضافی مرکزی مسلح نیروی پلیس و گارد آورده بودن به روشن کردن بار. در حالی که مارس شاهد کاهش قابل توجه در نرخ جرم و جنایت آوردن مهلت به پلیس ممکن است که موجب کاستن از محدودیت ها شاهد افزایش جرایم است. "ما فقط احساس می کنم این undercurrents میان پلیس را مجبور به درک و عمل بر تصمیم گیرندگان. شرایط دشوار را پیش رو دارد و این نباید فراموش شود که پلیس در انسان" گفت: یک بازرس پلیس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب