Maharashtra: دولت عراق به شروع بزرگترین پلاسما درمانی آزمایشی در سراسر 21 کالج پزشکی

نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas | پونا | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 10:44:17 pm پولی انگی

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas | پونا | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 10:44:17 pm
maharashtra coronavirus, maharashtra covid-19 cases, maharashtra plasma therapy, maharashtra clinical trail of plasma therapy, indian express news پولی انگیزه تومان 2,000 ارائه شده است و برای هر اهدا کننده پلاسما. (بازنمودی)

ماهاراشترا شروع خواهد شد بالینی با استفاده از نقاهت پلاسما درمانی برای 472 به شدت بیمار بیماران در سراسر 21 دانشکده های پزشکی در هفته آینده. به عنوان انگیزه ای برای تشویق خیرین و دولت را 2,000 تومان برای هر اهدا کننده پلاسما.

میزان بهبودی در ماهاراشترا است 59.24 درصد و تا روز شنبه به عنوان بسیاری به عنوان 2.32 لاخ بیماران در دولت در حال بهبود از عفونت است. دولت در حال حاضر یک لیست از 3000 واجد شرایط اهدا کنندگان و مقامات امیدوار هستند که حداقل 20 درصد آماده خواهد شد و پس از مشاوره.

این 'Platina محاکمه' ابتکار از دولت و آموزش پزشکی بخش اعلام شد وزیر Uddhav Thackeray یک ماه پیش. Rs. 16.65 کرور اختصاص یافته برای این پروژه از وزیر ارشد صندوق امداد.

دکتر سانجی Mukherhee که دست به عنوان مسئول امور آموزش پزشکی به Saurabh Vijay روز چهارشنبه گفت: هند اکسپرس است که انواع تشریفات تکمیل شده و دادگاه به زودی آغاز خواهد شد.

"این بزرگترین نقاهت پلاسما درمانی آزمایشی برای درمان شدید Covid-19 بیماران به خصوص در صورت عدم وجود درمان قطعی مواد مخدر برای همان. این در واقع بزرگترین محاکمه, درمانی پروژه به زودی آغاز سراسر 21 مرکز در دولت است. آزمایشی انجام خواهد شد و در 17 دانشکده های پزشکی تحت وزارت آموزش پزشکی دولت ماهاراشترا و چهار BMC کالج پزشکی در بمبئی در 21 همه مراکز گفت:" دکتر Mukherjee.

بهبود Covid-19 بيمار که پلاسما حاوی آنتی بادی علیه coronavirus می توانید اهدای پلاسما 28 روز پس از بهبودی و دوباره پس از چهار هفته است. همه حیاتی بیماران را دریافت دو دوز 200 میلی لیتر نقاهت پلاسما. "ما نیز قصد شرکت در این مطالعه بیشتر و منزوی کردن آنتی بادیهای مونوکلونال علیه Covid از این پلاسما مطالعه ساختار آن و احتمالا تولید آن در یک شکل مصنوعی" اضافه شده Dr Mukherjee.

پولی انگیزه تومان 2,000 ارائه شده است و برای هر اهدا کننده پلاسما, او گفت:.

از شورای تحقیقات پزشکی هند آغاز کرده بود اولین آزمایش با استفاده از پلاسما درمانی در میان 452 بيمار و تجزیه و تحلیل نتایج جریان است.

"این Platina آزمایشی است که در بیماران به طور جدی بیمار. ما جمع آوری پلاسما 250 کیسه و هر کیسه دارای 200 میلی لیتر پلاسما" دکتر محمد Faizal دولت هماهنگ کننده Platina پروژه گفت: هند اکسپرس. نزدیک به 250 پلاسما کمک های مالی صورت گرفته است و نزدیک به 100 بیماران بهره مند از درمان

با اتحادیه وزارت بهداشت با انتشار دستورالعمل در مدیریت بالینی پروتکل برای Covid-19 که در آن برخی از درمان نشان داد برای استفاده به عنوان تحقیقاتی درمانی دولتی نیز استفاده می شود نقاهت پلاسما توسط plasmapheresis.

پلاسما بانک ها در حال حاضر کاربردی در همه دولت کالج پزشکی. چالش این است که برای دریافت بیشتر اهدا کنندگان و با توجه به خون چند بانک Covid-19 ترساندن همچنان ادامه دارد و حتی در میان کسانی که بهبود یافته اند.

Dr Faizal گفت که به منظور تشویق و بهبود افراد برای اهدای پلاسما دولت نیز بهره برداری از دانشکده های پزشکی خصوصی و با استفاده از مذهبی و مناسبت های فرهنگی مانند آینده عید و Ganesh, جشنواره ها, به طوری که آنها می تواند درخواست تجدید نظر به جوامع و اصرار بهبود بیماران به کمک مالی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن