ماهاراشترا بازیابی رای دادن به 43.3% گذشته میانگین ملی

نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala ZEESHAN شیخ | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 2:23:28 am

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala ZEESHAN شیخ | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 2:23:28 am
maharashtra, maharashtra covid recovery rate, maharashtra coronavirus cases, maharashtra covid death toll, maharashtra coronavirus news  کارگران مهاجر و دیگران انتظار به هیئت مدیره قطار به اوتار پرادش در یک پارکینگ مخالف پونا ایستگاه راه آهن.

فقط در یک روز, ماهاراشترا, بهبود سرعت شروع به پریدن از 31.2 درصد به 43.3 درصد بیش از میانگین ملی از 42.8 درصد است. روز جمعه اطلاعات روز منتشر شده توسط ماهاراشترا دولت نشان داد 8,381 مردم از آنها 7,358 از بمبئی به تنهایی از بيمارستان مرخص شده بودند از اختصاص داده شده Covid بیمارستان یا Covid مراکز مراقبت و یا خود را تکمیل کرده 14 روز خانه قرنطینه.

تعداد کل بهبود می ایستد در 26,997 در دولت است. تا پنج شنبه, Maharashtra بود تخلیه حدود 1000 مورد در هر روز است اما این رشد 8 برابر در روز جمعه به 8,381. توضیح داد که مقامات ناگهانی 12 درصد افزایش در میزان بازیابی شد و با توجه به مقامات منطقه تکمیل کار بسیار نیرومند از چک کردن که بیماران خود را در منطقه بهبود حال در طول چند روز گذشته و به روز رسانی پایگاه داده خود را. تا روز پنجشنبه در بمبئی تعداد مرخص شد/بهبود بيماران 8,650 در حالی که روز جمعه این تعداد دو برابر شده به 16,008.

روز جمعه وزارت امور خارجه ثبت نام 2,682, تازه, موارد مصرف کل آن Covid-19 بیمار تعداد به 62,228 (از جمله بازیافت/مرخص موارد).

وجود دارد 113 مرگ و میر اعلام شده در روز جمعه بالاترین تا کنون در یک روز مصرف مجموع تلفات به 2,098. ماهاراشترا در زمان 59 روز به نقض 1,000-مرگ علامت پس از آن ثبت نام خود را برای اولین بار مرگ در 17 مارس است. پس از مه 15, گرفته است تنها 14 روز بیشتر به اضافه کردن 1,000 مرگ و میر بیشتر.

بمبئی ثبت نام 1,447 موارد مصرف آن در مجموع تعداد به 36,932 با 1,173 مرگ و میر. در میان کسانی که مرده بود بمبئی پلیس که از بيمارستان مرخص شده بودند از گنبد Covid مرکز مراقبت در Worli پس از 14 روز در قرنطینه.

از بهبود تنها 715 شد در واقع تخلیه شده در روز جمعه و بقیه در طول چند روز گذشته. "بسیاری از مردم گرفتن مرخص شده بود اما با گرفتن ثبت شده در سیستم ما گفت:" دکتر Daksha شاه, BMC معاون اجرایی بهداشت افسر. اکثریت بهبود بودند کسانی که از خدمت در Covid مراکز مراقبت و کسانی که در خانه انزوا.

توضیح طرز حیرت انگیزی تک-بعد از بالا, تعداد, Anup کومار Yadav, مدیر ملی بهداشت ماموریت در بمبئی گفت: "ما در سراسر موارد که در آن یک بیمار مرخص شد اما آن را نه منعکس شده رسما. برای مثال یک تانه ساکن خواهد بود بستری در یک بیمارستان بمبئی زمانی که او مرخص ارتباطی بود نه رسیدن به تانه مقامات. این منجر به یک شکاف در ثبت ارقام و اعداد واقعی."

از شورای تحقیقات پزشکی هند تجدید نظر خود را تخلیه سیاست در مارس 11, اجازه می دهد افراد بدون علامت مرخص می شود از انزوا تسهیلات پس از 10 روز بستری بود. کسانی که زیر صفحه اصلی انزوا و بدون علامت بیماران نیاز به, بدون نیاز به آزمایش می شود و پس از 10 روز است. دستورالعمل امکان تست قبل از تخلیه فقط برای کسانی که تا به حال شده است به شدت بیمار مردم است. قبلی دستورالعمل های مورد نیاز 14-بعد از بیمارستان جداسازی و تخلیه تنها پس از بیمار آزمایش منفی دو بار در فاصله 24 ساعت.

یک مقام بهداشتی گفت: در برخی از مناطق شد نه پس جدید تخلیه سیاست به شدت. ارائه روشنایی ضعیف تابیدن از امید, مورد دو برابر شدن زمان برای دولت است به طور پیوسته بهبود به 15.7 روز از 11 روز در هفته گذشته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب