Maharashtra: هیچ پایان دادن به منتظر قطار صفحه اصلی مهاجران رشد بی قرار: 'چپ کمی دیگر از گرفتن خطر'

نوشته شده توسط ارم صدیق | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 4:55:04 am با توجه به پروتکل ت

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
نوشته شده توسط ارم صدیق | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 4:55:04 am
coronavirus, coronavirus in mahrashtra, sharmik trains in mahdashtra, migrant trains in maharashtra, migrant workers in maharashtra, inDIAN EXPRESS NEWS با توجه به پروتکل تنها مهاجران که نام آنها ثبت شده و چه کسی باید تماس های دریافت شده از ایستگاه های پلیس در مناطق خود را تایید شده است که آنها اختصاص داده شده صندلی باید رسیدن به ایستگاه به هیئت مدیره قطار. (بازنمودی عکس)

از آنجا که Shramik قطار ویژه آغاز شده در مارس 1, بیش از 325 قطار را تقبل قایق از آب عبور بیش از پنج لاخ کارگران مهاجر از ماهاراشترا به اوتار پرادش, Bihar, Madhya Pradesh, و, West Bengal. اما از بمبئی به تنهایی نزدیک به 3.5 لاخ مهاجران باید ثبت نام خود را برای یک صندلی در یکی از این قطار. به عنوان خود را صبر کنید رشد می کند و سرخوردگی مانت آنها جمع در اعداد بزرگ هر روز در خارج از ایستگاه از جایی که این قطار ترک امید برای clamber در یکی از آنها به نحوی.

در مارس 19 حدود 3000 نفر همگرا در Bandra پایانه به هیئت مدیره قطار برای بیهار که می تواند تنها از 1300 نفر است. پلیس lathicharged جمعیت پراکنده آن است. یک وضعیت مشابه به وجود آمد در CSMT روز چهارشنبه هنگامی که مردم رفتند به ایستگاه به هیئت مدیره شش قطار.

با توجه به پروتکل تنها مهاجران که نام آنها ثبت شده و چه کسی باید تماس های دریافت شده از ایستگاه های پلیس در مناطق خود را تایید شده است که آنها اختصاص داده شده صندلی باید رسیدن به ایستگاه به هیئت مدیره قطار. اما صدها و حتی هزاران نفر آسیاب در اطراف ایستگاه در فرصتی که آنها قادر خواهد بود برای clamber به قطار.

طبق پلیس بمبئی بیش از شش لاخ کارگران مهاجر که تا کنون ثبت شده با آن اجازه داده می شود برای رفتن به صفحه اصلی و برخی از 2.5 لاخ در میان آنها موفق به دریافت در قطار. این پرونده از بیش از سه لاخ مهاجران که مجبور به صبر منجر به سرخوردگی و خشم.

"یک دوست که به نام او ثبت شده سوار یک قطار گفت:" 32 ساله تنویر علم یادآوری هرج و مرج در صحنه Bandra پایانه در مارس 19. دوست خود موفق به لغزش از طریق جمعیت و در قطار به زادگاه خود در بیهار. بعد علم تصمیم گرفت تا شانس خود را دوباره راه می رفت و 13 متر از Dharavi به CSMT ایستگاه به یک صندلی در قطار دیگری به Bihar — هر چند او تا به حال دریافت نکرده اند که تماس تلفنی تایید او به عنوان یک مسافر در قطار.

"هنگامی که صبر شما به پایان می رسد وجود دارد کمی از چپ به غیر از گرفتن خطر," او گفت:.

مقامات گفت: تعداد قطارها افزایش یافته است از سه تا چهار روز به حدود 30. سخنگوی پلیس بمبئی, Pranay Ashok گفت: "ما در حال حاضر اجرای حدود 30 قطار در هر روز و در حال کار برای افزایش این تعداد به حدود 40 تا 50 قطار در هر روز است." او اضافه کرد که به طور متوسط از 10 ، 000 برنامه های کاربردی در هر روز است. مقامات امنیتی میگویند که آنها در حال آماده سازی خود برای اجرای 600 Shramik قطار بیش از یک هفته از سراسر ماهاراشترا.

اما این اعداد کمی آرامش برای کارگران مانند Firoz علم که شده اند در انتظار برای بیش از 15 روز خود را به نوبه خود. نژند قادر به هیئت مدیره یک قطار در CSMT, علم تصمیم به سعی کنید از اتوبوس انبار در تانه Navi Mumbai یا Ghatkopar برای دیدن اگر او می تواند یک اتوبوس است که دولت در امور حمل و نقل (ST) بخش اجرا شد رایگان از هزینه به رها کردن کارگران مهاجر در ماهاراشترا مرز.

او 10 ساله پسر عالم ایجاد کرد که در بیهار اجاره یک کامیون وانت برای کاهش یافته است به قهوهای مایل به زرد.

"سنت اتوبوس در زمان تنها 50 نفر که منتظر مانده بودند در تمام طول روز و ما در میان 15 که تبدیل به دور. ما خواب در پیاده رو در شب و بازگشت و روز بعد به CSMT. من صرف نزدیک به 1,000 تومان فقط رفتن بین ایستگاه و اتوبوس انبارهای همه بیهوده" گفت: علم که تا به حال پر کردن یک فرم به صورت شبانه روزی قطار با Nagpada پلیس در هفته اول ماه مارس.

صبح روز چهارشنبه او صف تا در خارج از دفتر محلی از Samajwadi در Madanpura برای پر کردن فرم های دیگر امیدوار است که آنچه که او نمی تواند از پلیس یک سیاستمدار ممکن است قادر به ترتیب.

با تجمع مردم در ایستگاه ها تنها در حال رشد, صفحه اصلی, وزیر آنیل Deshmukh روز چهارشنبه در اعتراض به کارگران آمده است تا به نام پلیس.

درخواست تجدید نظر ساخته شده هیچ حس به Shamsheer خان (22) که آمده بود به CSMT با خانواده پنج به هیئت مدیره لکنو-محدود قطار بدون تایید صندلی. "حتی پس از 15 روز است کمی وضوح در برنامه ما. ما هیچ کار و مواد غذایی ما چگونه زنده ماندن پرسید:" خان که خواسته شده بود برای تخلیه خود, خانه اجاره ای خود را صاحبخانه.

خسته از انتظار برای یک تماس از پلیس, Nazeer الحق شده است و در آینده CSMT ایستگاه برای سه روز. "به من گفته شد که آنها لغو یک قطار به Bihar, به عنوان آنها به اندازه کافی ندارند مردم است. من به اینجا می آیند فقط در مورد آنها نیاز بیشتر مردم روزی."

در CSMT ایستگاه به عنوان علم خواسته شده بود برای بازگشت به او گفت: "آنچه دولت hamari majboori ko hamari bewakoofi samajhti hai."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب