Maharashtra: HC raps Buldhana جمع آوری هدایت مدنی admn برای اطمینان از فاضلاب است منتشر شد به Lonar دریاچه

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 12:18:53 am دادگاه همچنین هش

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 12:18:53 am
bombay high court, nagpur bench bombay hc, Buldhana civic authorities, lonar lake, sewage disposal into lonar lake, indian express news دادگاه همچنین هشدار داد در برابر عمدی نبود و/یا نقض دادگاه جهات. (بازنمودی)

نیمکت ناگپور از دادگاه عالی بمبئی به کارگردانی مدنی مقامات در Buldhana منطقه به شدت به اطمینان حاصل شود که فاضلاب است منتشر شد به شهاب دریاچه Lonar متوقف شده است در عرض سه روز یا دیگری صورت تحقیر رسیدگی است.

در 14 صفحه سفارش در یک پیل ظ توسط Kirti Nipankar نیمکت شامل عدالت Sunil Shukre و عدالت آنیل Killor همچنین تصویب شدید تنگی در برابر Buldhana جمع Suman چاندرا برای "نشان دادن "بی تفاوتی نه حضور در جلسات مهم".

یک تیم از وکلا به نمایندگی از احزاب مختلف در پیل بازدید Lonar در تاریخ 17 ژوئن به عنوان در هر دادگاه و در جهت ارائه یک "گزارش بازرسی" به دادگاه. "وضعیت در داخل و اطراف Lonar دریاچه واقعا احساساتی عمدتا به دلیل بی تفاوتی سنگدلانه بسیاری از مقامات مسئول برای حفاظت از Lonar دریاچه" نیمکت مشاهده با استناد به یافته های گزارش بازرسی.

"مسئولیت اصلی در این زمینه این است که بر روی شانه های جمع آوری Buldhana به دنبال آن رئیس (CO) شهری شورا (MC) Lonar و PWD (کار گروه) مقامات. تنها بخش مصرف کل موضوع به طور جدی و همچنین تلاش برای منطبق با جهات مختلف صادر شده توسط این دادگاه از زمان به زمان است جنگل گروه که تقریبا به حال شده از خود بیگانه توسط مقامات دیگر در نتیجه احساساتی وضعیت" نیمکت بیشتر مشاهده شده است.

دادخواهان' وکیل آناند Parchure گفت: این دو موضوع از نگرانی فوری بودند باز اجابت مزاج و تخلیه فاضلاب کل شهرستان به دریاچه. Gauri Venkatraman وکیل از ملی مهندسی محیط زیست, موسسه تحقیقات (NEERI) گفت: یک پیشنهاد جدید به وصله پینه کردن STP و افزایش ظرفیت آن در حال حاضر ارسال شده است و به Lonar MC در نوامبر سال 2019. MC فرستاده شده است که اقدامات لازم صورت گرفته در این زمینه است.

"جزئیات اقدام, اما, اند, قرار داده شده در رکورد. ما را مستقیم این شرکت به ارائه همان در و یا قبل از جلسه بعدی در ژوئن 22," نیمکت به کارگردانی.

سپس دادگاه به کارگردانی Lonar MC به "فورا متوقف کردن جریان آزاد آب و فاضلاب از Lonar به دریاچه".

دادگاه سپس rapped بولدنا جمع آوری بیان کرد: "در ژوئن 15, ما تا به حال صادر شده از چندین جهت به جمع بولدنا, PWD, بولدنا و Lonar MC به ارائه گزارش های خود را در گواهی حسن اما هیچ کدام پیروی تا کنون... جمع آوری شد به کارگردانی به اقدامات فوری برای محافظت از ejecta پتو (مواد اطراف دریاچه پس از شهاب تاثیر که ایجاد دریاچه) از دهانه در برابر سرقت و pilferage و ارائه گزارش. هیچ گزارش شده است..."

"زمان آن رسیده است که برای این دادگاه را جدی ادراک از شکست از افسران. شکایت بیان شده بود در مورد بی تفاوتی نشان داده شده جمع آوری آشکار از تکرار عدم حضور در جلسات مهم و همچنین در زمان بازرسی بازدید توسط دادگاه در تاریخ 22 فوریه و وکلا در تاریخ 17 ژوئن. ما می توانیم درک کنند که در ژوئن 17, او مشغول بود و با مدیریت جدید تاج کانون در Buldhana اما هنوز نمی ارائه هر گونه توضیح رضایت بخش در مورد عدم حضور در مناسبت قبلی. حتی او می تواند گرفته شده در این جلسه از طریق ویدئو کنفرانس...," نیمکت گفت.

در نهایی آن جهت دادگاه دستور داد همه نگران افسران و روسای ادارات به باقی می ماند در حال حاضر از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه بعدی و به ارائه گزارش/پاسخ حصول اطمینان از انطباق از جهات مختلف از زمان به زمان. دادگاه همچنین هشدار داد در برابر عمدی نبود و/یا نقض دادگاه جهات.

روی نیمکت به کارگردانی جنگل بخش برای پر کردن پست ها از محدوده جنگل افسر و دستیار کنسرواتور از جنگل در Lonar و اعطا زمان بیشتری برای NEERI شناسی هند و Agarkar موسسه پونا به ارائه گزارش خود در مورد مسائل مانند آب در شهاب سنگ دریاچه عطف صورتی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن