ماهاراشترا دولت 'قوی' می گوید شیو سنا به عنوان سانتی متر Uddhav Thackeray دیدار Sharad Pawar

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 26, 2020 12:08:26 pm شیو سنا رهبر سانجی Raut شنبه گفت

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 26, 2020 12:08:26 pm
Maharashtra CM Uddhav Thackeray meets Sharad Pawar, Shiv Sena says state government "strong" شیو سنا رهبر سانجی Raut شنبه گفت که وزیر Uddhav Thackeray جلسه با NCP جمهور Sharad Pawar در بمبئی دیروز. (اکسپرس فایل عکس)

رد گمانه زنی ها درباره رئیس حکومت در ماهاراشترا شیو سنا رهبر سانجی Raut روز سه شنبه گفت: دولت ماهاراشترا پایدار است و "قوی". این می آید پس از یک جلسه برگزار شد NCP رئیس Sharad Pawar و وزیر Uddhav Thackeray در بمبئی در روز دوشنبه.

Raut گفت که دیدار رفت در حدود یک و نیم ساعت. "کسانی که شک ثبات این دولت در حال انجام این کار از خود کینه. این دولت قوی است" او توییتی در مراتی.

"اگر رهبران برجسته مانند Pawar Ji & Uddhav جی نشستن و مذاکره در زمانی که دولت و کشور است که رفتن را از طریق بار دشوار است پس هیچ کس نباید مشکل. من شنیده ام هر بحث از آن (رئیس حکومت) از Amit Shah جی یا کرد ji, پس چگونه می توانم باور هر چیزی؟" Raut بیان شد که توسط ANI.

Raut بود روز دوشنبه ادعا کرد این مرکز و BJP در تلاش بودند برای ایجاد یک فضای به اخراج از دولت و تحمیل رئیس جمهور قانون در دولت است. "... اما آنها موفق نخواهد شد" او گفت:.

در اوایل صبح دوشنبه Pawar ملاقات کرده بود دولت فرماندار Bhagat Singh Koshyari. این NCP ادعا کرد که این جلسه در محل فرمانداری دعوت و هیچ مسائل سیاسی مورد بحث قرار گرفت.

این جلسه در محل پس زمینه از روابط تیره بین شیو سنا که سر ماهاراشترا, Vikas Aghadi (MVA) و راج بهون. NCP یکی از ترکیبات کلیدی از MVA دولت و Pawar یکی از رهبران کلیدی که تا به حال در مورد شکایت فرماندار "مداخله" در امور خارجه دولت عملکرد.

رهبر ارشد بی جی پی و سابق سانتی متر Devendra Fadnavis به تازگی شکایت به فرماندار در مورد "شکست" از ماهاراشترا دولت در دست زدن به coronavirus بحران است.

با PTI ورودی

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن