Maharashtra: دوستدار محیط زیست حاجت به می آیند تا در 8 سواحل

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 1:31:34 am مشاور منصوب خواهد شد برای هر

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 1:31:34 am
Aaditya Thackeray, maharashtra tourism, maharashtra tourism sector, maharashtra coastal tourism, maharashtra beach shacks erection, indian express news مشاور منصوب خواهد شد برای هر پروژه. (فایل)

در تصمیم گیری برای افزایش گردشگری ساحلی در ماهاراشترا امور خارجه کابینه در روز پنج شنبه تایید نصب ساحل حاجت در Raigad, معنوی, Sindhudurg و پلقر. موقت ساحل حاجت که محبوب شده اند در گوا اجازه خواهد داشت در هشت سواحل به عنوان یک پروژه آزمایشی است.

این پروژه مستلزم تنظیم دوستدار محیط زیست, ساحل, حاجت در Guhagar و Arevare در رتنگیری, Kunkeshwar و Tarkarli در Sindhudurg, Varsoli و شیرجه آگار در Raigad و Kelva و بردی در پلقر.

در بیانیه ای که توسط رئیس دفتر وزیر دولت گفت که بیش از 10 حاجت اجازه خواهد داشت در یک ساحل و برنامه های کاربردی برای تنظیم آنها پذیرفته می شود آنلاین. در Konkan که در آن هر دو شیو سنا و NCP حضور قوی 80 درصد از اشتغال ایجاد شده از این تصمیم خواهد شد این سایت متعلق به ساکنان محلی است.

در این بیانیه اضافه شده است که ساحل حاجت خواهد بود 15 ft بلند, 15 ft گسترده و 12 فوت قد و اجازه خواهد داشت به احداث 20-ft طولانی و 15-ft گسترده ای سایه بان. این حاجت مجاز خواهد بود به کار از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر و کسانی که در حال اجرا حاجت را به اطمینان حاصل شود که موسیقی باعث اختلال. دوربین های مدار بسته نیز نصب شود در همه حاجت.

وزیر گردشگری Aaditya Thackeray توییتی که هفت MTDC خواص خواهد بود در اجاره نامه/JV (سرمایه گذاری مشترک) برای سال 90. این کمک خواهد کرد که در تولید درآمد و در همکاری با بهترین هتل ها در جهان, گردشگری بخش از استانداردهای بین المللی تنظیم خواهد شد تا در ماهاراشترا او اضافه شده است.

همچنین کابینه به یک اصل تصویب به خصوصیسازی ماهاراشترا شرکت توسعه گردشگری را (MTDC) زمین در هفت مکان در کشور از جمله زمین های باز در Tadoba.

در مرحله اول MTDC زمین در استراحتگاه در Ganpatipule, Matheran, Mahabaleshwar Harihareshwar, Mithbav و زمین های باز در Tadoba و Fardapur (اورنگبد) توسعه یافته خواهد بود. شرایط استفاده از لیزینگ این سرزمین از جمله اجاره مقدار را در یک سطح بالا, کمیته, دولت اعلام کرد.

مشاور منصوب خواهد شد برای هر پروژه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن