ماهاراشترا پلک مسافر قطار مجاز به ترک

نوشته شده توسط ارم صدیق | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 5:47:49 am در CSMT در بمبئی در یک

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
نوشته شده توسط ارم صدیق | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 5:47:49 am
Coronavirus lockdown, Western Railway, passenger trains, Maharashtra news, Indian express news در CSMT در بمبئی در یکشنبه شب. (اکسپرس عکس)

وجود دارد و زمان آخرین دقیقه لحظات اضطراب بیش از این بهره برداری از 68 مسافر قطار مربوط به ماهاراشترا از دوشنبه به عنوان ساعت قبل از برخی از این قطار برنامه ریزی شده بود به حرکت از بمبئی به Uddhav Thackeray دولت با استناد به مسائل ایمنی در نامه ای به هیئت مدیره راه آهن (RB) به دنبال جزئیات اقدامات در جای خود قرار داده تا اطمینان حاصل شود که هیچ یک از مسافران شد از مهار مناطق.

اما اواخر روز یکشنبه رئیس PRO غربی راه آهن (WR) Ravinder Bhakar بیانیه ای گفت که پس از بحث بین راه آهن و ماهاراشترا دولت به اجماع رسیده در حال اجرا ویژه قطار از و به ماهاراشترا به عنوان در هر برنامه از 1 ژوئن.

پیش از آن در روز نامه توسط رئیس, منشی, Ajoy مهتا اعلام کرده بود که اگر راه آهن فراهم نیست جزئیات به دنبال نه خواهد 46 قطار که به سرچشمه یا خاتمه در دولت اجازه داده می شود به کار گیرند و نه 22 قطار که قرار است به تصویب از طریق دولت مجاز به توقف در ایستگاه در ماهاراشترا به جز عملیاتی توقف.

Bhakar گفت: این تصمیم به اجرای قطار گرفته شده بود پس از رئیس هیئت مدیره راه آهن Vinod Kumar Yadav نوشت: به مهتا درخواست کرد که دستورات لازم صادر می شود به دولت های منطقه برای پذیرش وزارت خانه امور و سلامت و رفاه خانواده دستورالعمل برای اجرا از این قطار ویژه.

Yadav ذکر شده در نامه ای که به عنوان یک تعداد زیادی از مسافران در حال حاضر رزرو بلیط این امر باعث ناراحتی شدید به آنها و نیز ممکن است منجر به نظم و قانون مشکلات در ایستگاه های مختلف اگر قطار لغو شد.

در نامه مهتا به دنبال شفافیت در نقاط مختلف برای اطمینان از ایمنی مسافران در این قطار ویژه – 200 که از آن آغاز خواهد شد عملیات در سراسر کشور از تاریخ 1 ژوئن.

این شامل چه اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای خواهد بود به دنبال در داخل مربیان راه آهن چگونه خواهد اطمینان حاصل شود که هیچ فرد از مهار مناطق تخته قطار چه تست پروتکل خواهد بود پس قبل از سوار شدن و چگونه با پوشیدن ماسک و دستکش توسط مسافران در طول سفر خود را می تواند تضمین.

در این نامه اظهار داشت که یک فرد شبانه روزی از یک مهار منطقه ممکن است آلوده اما بدون علامت و به عنوان مثل یک خطر برای مسافران. در یک ویدئو کنفرانس برگزار شد و در یکشنبه شب هر دو به طور کلی مدیران مرکزی راه آهن (CR) و غربی راه آهن (WR) گفت: آنها نمی توانائی برای اطمینان از این گفته مقامات. "وجود دارد هیچ راهی برای بررسی اگر یک خاص مسافر سوار شدن به یک قطار است که از یک مهار منطقه" گفت:.

مهتا نامه خواسته برای جزئیات بیشتر به اشتراک گذاشته شود در اولین. تا زمانی که از انجام آن اضافه کرد که " هیچ قطار ویژه در الگوی قطار به طور منظم باید سرچشمه فسخ یا توقف در هر یک از ایستگاه های راه آهن در ایالت ماهاراشترا به جز تنها برای عملیاتی توقف."

در این نامه همچنین روشن است که Shramik قطار ویژه ادامه خواهد داد برای به حرکت در داخل و خارج از ماهاراشترا بر اساس روش عملیاتی استاندارد است که گذاشته شده است.

یک مقام ارشد وزارت امور خارجه گفت: "این راه آهن باید به در نظر گرفتن ماهاراشترا نگرانی. دولت در تلاش است برای تحکیم برخی از دستاوردهای در جنگ علیه Covid-19 و نمی خواهند به خطرات که ممکن است با آمدن اجازه می دهد تعداد زیادی از مردم به حمل و نقل با قطار به نقاط مختلف دولت است."

یک مقام ارشد از راه آهن هیئت مدیره گفت که شبیه دغدغه شده اند نیز مطرح شده توسط آندرا پرادش و Jharkhand. "آندرا دولت خواسته بود برای تنها یک اضافی جلوگیری درون دولت به غیر از فسخ ایستگاه برای اطمینان از نظارت مناسب از ورود مسافران در حالی که Jharkhand متوقف شده بود حرکت چهار قطار" این مقام گفت که خواست نامش فاش نشود.

این نامه می آید یک هفته بعد از راه آهن وزیر Piyush Goyal به سخره وزیر Uddhav Thackeray برای اینکه قادر به پر کردن Shramik قطار ویژه در زمان با وجود درخواست برای اطلاعات بیشتر قطار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب