ماهاراشترا BJP اشکال جدید اجرایی Pankaja به 'ملی' نقش

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 8:03:12 am Munde را همچنین می

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 8:03:12 am
Pankaja Munde, Chandrakant Patil, Maharashtra BJP, Maharashtra BJP Pankaja Munde, India news, Indian Express Munde را همچنین می توان بخشی از دولت BJP هسته کمیته.

دولت بی جی پی رئیس Chandrakant Patil روز جمعه اعلام کرد این حزب جدید کمیته اجرایی برای ماهاراشترا و گفت که وزیر سابق Pankaja Munde خواهد شد و نقش حزب در سطح ملی به زودی.

پرداختن به mediapersons, Patil گفت که جدا از موقعیت خود در سطح ملی Munde را همچنین می توان بخشی از دولت BJP هسته کمیته.

Patil منصوب شد دولت BJP رئیس جمهور در ماه ژوئیه گذشته. قانون اساسی جدید کمیته اجرایی دولت واحد بود که در حال بررسی پس از آن. "در بدن وجود دارد که 68 کمیته اجرایی اعضای, 12, معاون رئیس جمهور, پنج دبیران به طور کلی 12 دبیران یک خزانه دار و یک دبیر کل (سازمان). علاوه بر این وجود دارد 139 مدعوین و 58 ویژه مدعوین," Patil گفت. "Pankaja Munde داده خواهد شد و یک موقعیت حزب در سطح ملی به زودی. او را همچنین می توان بخشی از دولت بی جی پی را به کمیته هسته," او اضافه شده است.

جدید دبیران به طور کلی شامل قدرت سابق وزیر Chandrashekhar Bawankule (رد بلیط در 2019 دولت سنجی), Shrikant Bharatiya (OSD در CMO در طول Devendra Fadnavis رژیم), Sujitsingh Thakur, Devyani Pharande و Ravindra Chavan. Vijay Puranik است دبیر کل (سازمان).

Pritam Munde, رقص MP و Pankaja خواهر کوچکتر منصوب شد معاون رئیس جمهور همراه با دولت بی جی پی سخنگوی م. Bhandari. دیگران شامل وزرای سابق رم Shinde Jaikumar راول و سانجی Kute و همچنین پراساد Lad, Chitra Wagh و Bharati Pawar که تا به حال سمت چپ NCP برای پیوستن به BJP قبل از مجمع انتخابات سال گذشته است.

دو بار MP Raksha Khadse دختر در قانون از حزب کهنه Eknath Khadse یکی از 12 شرکت ، حزب منصوب MLA Mihir Kotecha به عنوان خزانه دار.

(با PTI ورودی)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب