Maharashtra: به دامداران ضربه خیابان ها در اعتراض دولت به ارمغان بیاورد طرح جدید برای کمک به آنها

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 12:19:50 am روز سه شنبه اعضای کشاورزان ات

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 12:19:50 am
dairy farmers, govt scheme, Pune news, Maharashtra news, indian express news روز سه شنبه اعضای کشاورزان اتحادیه Shetkari Sanghtana آغاز شده خود را شب و روز در اعتراض به این مسئله اخلال در عرضه شیر به پونا و بمبئی. (بازنمودی)

به عنوان لبنی کشاورزان در ماهاراشترا ادامه تظاهرات خود را در برابر قیمت خرید – توسط شیر تخلیه ظروف در جاده ها را توجه به موضوع — دولت در حال برنامه ریزی را در یک طرح جدید برای کمک به دامداران بهتر واقعیات. وزیر لبنی توسعه شیلات و دامپروری, سونیل قیدار در حالی که ریاست جلسه کشاورز نمایندگان و فراورده های لبنی شرکت در بمبئی در روز سه شنبه گفت: این طرح اعلام خواهد شد پس از مشورت با وزیر Uddhav Thackeray معاون وزیر Ajit Pawar و درآمد وزیر Balasaheb Thorat.

روز سه شنبه اعضای کشاورزان اتحادیه Shetkari Sanghtana آغاز شده خود را شب و روز در اعتراض به این مسئله اخلال در عرضه شیر به پونا و بمبئی. آنها را متوقف تانکر از کولاپور منطقه تعاونی تولید شیر اتحادیه که قیمت شیر تحت نام تجاری Gokul در مکان های مختلف در سنگلی و کولاپور مناطق و در زمان تخلیه شیر در جاده ها است.

این Sanghtana تظاهرات پیوستن به آن توسط دیگر دامداران بدن شده اند که در اعتراض به پایین تحقق و خواستار مستقیم یارانه از دولت. لبنیات باید ذکر کم فروش با توجه به همه گیر و مستند و شیب در قیمت کالاها به صورت خود تصمیم به کاهش قیمت خرید برای کشاورزان است.

کاهش prcurement قیمت می آید حتی به عنوان دولت این است که اجرای یک طرح به تهیه بیش از حد شیر از گاوداری و تبدیل به همان پودر شیر خامه گرفته (SMP) و سفید کره. تا به امروز حدود 5.61 کرور لیتر شیر خریداری شده توسط دولت و 1,378 تن از SMP تولید شده است.

در طول این دوره از این نشست قیدار گفت: او صحبت کرده است به اتحادیه وزیر Nitin کرد و رئیس سابق وزیر Devendra Fadnavis ترغیب آنها به این مسئله از صادرات یارانه برای SMP. وزیر گفت: او همچنین نوشته شده است به دولت مرکزی در این زمینه است. "ما را به یک تصمیم در این مورد به زودی," او گفت:.

در ضمن تمام هند Kisan سبها, کشاورزان بال شاخص بهای مصرف کننده-M به نام جلسه "ناامید کننده" و گفت: آن اضطراب ادامه خواهد داد.

سابق MP Raju Shetti رئیس Shetkari Sanghtana گفت: این سازمان خواهد شد صبر کنید تا اوت 5 و سپس اعلام آن به مرحله بعدی. "ما خواسته اند به صورت مستقیم یارانه از 5 روپیه در هر لیتر به پرداخت به طور مستقیم به کشاورز حساب. همچنین لبنیات باید پرداخت شود صادرات یارانه ها از 50 تومان در هر کیلوگرم برای SMP که اجازه خواهد داد که آنها را به پرداخت بهتر قیمت خرید" او گفت:.

منطقه پونا تعاونی تولید شیر اتحادیه به پرونده در پلیس پرونده 'بازیگوش message'

این منطقه پونا تعاونی تولید شیر اتحادیه که قیمت شیر و محصولات تحت نام تجاری Katraj شده تصمیم به شکایت با پونا پلیس سایبر همراه بیش از یک سری از پیام های واتساپ ترغیب مردم به مصرف شیر و لبنیات. در یک بیانیه مطبوعاتی صادر شده توسط اتحادیه اروپا خواستار واتساپ مدیران را به توجه داشته باشید که عمل خواهد شد در برابر آنها اگر آنها اجازه می دهد پیام به باقی می ماند در ،

پس از دو روز گذشته WhatsApp, پیام باید از مردم خواست تا تحریم شیر و لبنیات به عنوان یک کارمند "درگذشت Covid-19 عفونت". این پیام همچنین ادعا کرد که بسیاری از کارکنان لبنی تا به حال آزمایش مثبت است.

در بیانیه مطبوعاتی خود در این اتحادیه اعلام کرد که یک فرد مرده بود از عفونت اما کارمند در سوال آمده بود به دفتر تقریبا 10-15 روز. لبنی گفت: آن متعهد شده است عمیق sanitisation از آن محل و واحد است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب