Madhya Pradesh فرماندار Lalji Tandon می میرد در 85

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 8:27:59 am Madhya Pradesh فرماندار Lalji

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 8:27:59 am
Lalji Tandon, Lalji Tandon dies, Lalji Tandon death, Lalji Tandon passes away, Lalji Tandon dead, Lalji Tandon news Madhya Pradesh فرماندار Lalji Tandon در لکنو. (عکس)

Madhya Pradesh فرماندار Lalji Tandon گذشت در ساعات اولیه روز سه شنبه در سن 85. پسرش Ashutosh Tandon, اعلام مرگ او در توییتر با پیام "babuji ناهی راه (پدر من گذشت)".

نارندرا نخست وزیر گفت که او نگران این اخبار و به یاد Tandon برای خود "تلاش های خستگی ناپذیر برای خدمت به جامعه".

"او نقش کلیدی در تقویت BJP در اوتار پرادش. او ساخته شده یک علامت گذاری به عنوان موثر مدیر همیشه اهمیت دادن به رفاه عمومی" ساعت مودی گفت: "شری Lalji Tandon بود به خوبی با قانون اساسی مهم است. او لذت می برد و ارتباط نزدیک با معشوق اتل جی."

Ashutosh گفت: بدن را به Gulala Ghat Chowk در 4 ساعت, که در آن آخرین مراسم خواهد بود انجام شده است. او همچنین درخواست عمومی برای ادای احترام خود را از خانه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. "نگه داشتن در ذهن بیماری همه گیر کوروناویروس من درخواست شما را به پیروی از قوانین و مقررات اعلام شده توسط دولت و پرداخت خود را تجلیل و قدردانی به پدر من از خانه خود. این کمک خواهد کرد که در حفظ اجتماعی فاصله و همچنین" Ashutosh توییتی.

Tandon پذیرفته شده بود به Medanta بیمارستان در لکنو در ژوئن 11 با مشکلات تنفسی مشکل در ادرار و تب گزارش خبرگزاری PTI. او قرار بود در یک پشتیبانی بیمارستان گفت:, و اضافه کرد که او بیماری بود "جدی".

"در 15 ژوئن سال 2020 در نتیجه به مشکلات ریه و کلیه و کبد او قرار داده شده است در انتخابی ونتیلاتور پشتیبانی و نیز تحت دياليز" بولتن اظهار داشت: با توجه به PTI.

در زندگی حرفه ای خود طی پنج دهه Tandon خدمت در اوتار پرادش شورای قانونگذاری برای دو دوره به عنوان یک MLA در اوتار پرادش مجلس برای سه نظر; به عنوان نماینده در 15 Lok سبها; و فرماندار بیهار و, Madhya Pradesh.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن