Madhya Pradesh: 100 روز پس از مصرف بیش از Chouhan مجموعه کامل کابینه

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 5:12:04 am Chouhan گرفته بود س

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 5:12:04 am
MP to begin work on Ekal Nagrik Database Chouhan گرفته بود سوگند به تنهایی در مارس 23, شب قبل از نخست وزیر اعلام کرد که در سراسر کشور مستند. (عکس)

تقریبا 100 روز پس از اخذ تاییدیه مقامش را از دست بدهد به کمال نات دولت در Madhya Pradesh, وزیر Shivraj سینگ Chouhan است به یک کامل کابینه در روز پنج شنبه.

Chouhan گرفته بود سوگند به تنهایی در مارس 23, شب قبل از نخست وزیر اعلام کرد که در سراسر کشور مستند. پس از کار به تنهایی تا آوریل 21, او القاء پنج وزیر از جمله دو وفاداران سابق کنگره رهبر Jyotiraditya Scindia که شورش را پایین آورده قبلی کنگره-رهبری دولت است.

در طول چند روز گذشته وجود دارد متمرد بحث در دهلی نو و بوپال که آن را به دولت به دلیل این حزب تا به حال به یک tightrope راه رفتن در تلاش برای تنظیم BJP رهبران از جمله کسانی که تا به حال بوده است وزیران در گذشته به عنوان به خوبی به عنوان Scindia حامیان که به زودی انتخابات.

بیست و دو کنگره MLAs از جمله شش وزیر در سابق کمال نات دولت استعفا کرده بود و بعد پیوست BJP در اوایل این سال است. در حالی که دو نفر از وفاداران Tulsi Silawat و Govind Rajput در حال حاضر وزرای Scindia آموخته است که می خواستم 10 نفر دیگر به جایگزین شود.

اکثر صندلی های محدود برای انتخابات در دولت گوالیور-Chambal منطقه که در آن سابق اتحادیه وزیر دارای نفوذ. کنگره انجام داده بود به خوبی در این منطقه در سال 2018 مجمع انتخابات است.

Chouhan تا به حال یک زمان سخت قانع کننده بی جی پی دستور بالا به جای ارشد MLAs بودند که وزرای خود را در سه شرایط قبلی بین سال های 2005 و 2018 حتی به عنوان حزب نگاه جدیدتر و پر انرژی مواجه است. سه BJP MLAs که وزرا در گذشته بعید است که آن را به کابینه اش در این زمان آن را آموخته است.

رئیس جمهوری که صرف دو روز در دهلی قبل از بازگشت به بوپال در روز سه شنبه اشاره کرد که او تا به حال به برخی از سازش. "Jab bhi manthan hota hai amrit nikalta hai vish به شیو توالت jate hai (هر گردونه تولید شهد, خداوند, Shiv مصرف سم)," او گفت: رسانه ها در روز چهارشنبه.

در نظر گرفتن یک حفاری در Chouhan سابق سانتی متر و پرادش کنگره رئیس کمیته کمال نات پرسیدم گردونه به طول انجامید تا زمانی که آن را تولید سم. سم باید مست روزانه از حالا به دلیل وجود خواهد داشت شدیدا در هر روز است."

Nath به احتمال زیاد نشان می دهد که دولت باید یک زمان سخت به خاطر Chouhan را مجبور به مقابله با مردم بی جی پی جزوات که نمی خواهد بود قادر به گرفتن وزرا اسکله.

اوتار پرادش فرماندار Anandiben پاتل که در زمان ادای سوگند به عنوان نماینده فرماندار در روز چهارشنبه را اداره سوگند به وزرای جدید در روز پنج شنبه. دولت وقت فرماندار Lalji Tandon, تحت درمان در یک بیمارستان خصوصی در لکنو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب