مناطق کم ارتفاع در شمال بنگال مناطق هولناک به دلیل باران های سنگین

توسط: PTI | Kolkata | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 7:09:56 pm در بقیه ایالت بنگال غربی از جمله کلکته ن

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399
توسط: PTI | Kolkata | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 7:09:56 pm
west bengal rains, imd forecast, kolkata rainfall, Darjeeling, Jalpaiguri, Coochbehar districts, india news, indian express در بقیه ایالت بنگال غربی از جمله کلکته نور متوسط بارندگی شده است و پیش بینی سه روز آینده. (اکسپرس عکس Partha پل/بازنمودی)

با رودخانه ها در سیل با توجه به پی در پی بارندگی های چند مناطق کم ارتفاع در دارجلینگ Jalpaiguri و Coochbehar مناطق شمال بنگال هولناک بود روز یکشنبه به ملاقات گروه هوا بیشتر بارندگی زیاد در چند روز آینده.

در حالی که Teesta رودخانه هولناک مناطق جدید در Mainaguri جلوگیری از Jalpaiguri منطقه Torsa و Mansai رودخانه در Coochbehar جریان شد بالاتر از خطر, سطح, مقامات گفت.

Siliguri در دشت های منطقه دارجلینگ ثبت حداکثر بارندگی 243 میلیمتر در 24 ساعت تا 8.30 صبح روز یکشنبه در حالی که Coochbehar و Jalpaiguri, ستاد منطقه ثبت 162 mm و 145 میلی متر بارش به ترتيب در طول دوره هواشناس گفت.

ملاقات بخش هوا سنگین و بسیار سنگین باران در زیر هیمالیا منطقه دارجلینگ Kalimpong, Jalpaiguri, Coochbehar و Alipurduar تا دوشنبه و باران های سنگین پس از آن تا روز شنبه.

در بقیه ایالت بنگال غربی از جمله کلکته نور متوسط بارندگی شده است و پیش بینی سه روز آینده.

Dumdum در حومه شمال کلکته ثبت 28 ميليمتر بارش در 24 ساعت تا 8.30 صبح روز یکشنبه در حالی که Alipore ملاقات در قلب شهرستان ثبت شده تنها 2.7 میلی متر باران در طول دوره هواشناس گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن