Loons پایین کلمبوس در PKs برای پیشبرد در مسابقه

فلوریدا, فلوریدا. — مینه سوتا, ایالات outscored به Columbus Crew 5-3 در ضربات پنالتی پس از 1-1 قرعه کشی در رو

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399

فلوریدا, فلوریدا. — مینه سوتا, ایالات outscored به Columbus Crew 5-3 در ضربات پنالتی پس از 1-1 قرعه کشی در روز سه شنبه, جولای 28, برای پیشبرد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ بازگشته است مسابقات در نزدیکی اورلاندو.

این Loons (3-0-2, 11 منظم-فصل امتیاز) بازی خواهد کرد زلزله سن خوزه در روز شنبه.

مینه سوتا دروازه بان تایلر میلر متوقف کریس Cadden از خدمه (4-0-1, 13 به طور منظم فصل امتیاز) در پایین دور سوم به حفظ 3-2 مزیت است. پس از Raheem ادواردز از ایالت مینه سوتا و خدمه را لوکاس Zelarayan تبدیل تعقیب Gasper گل گذشته اندرو Tarbell برای غیر قابل عبور منجر شود.

برنده مسابقات را بدست آورده یک نقطه در 2021 کونکاکاف لیگ قهرمانان.

مینه سوتا در زمان سرب در دقیقه 18 روی یک هدف توسط رابین لاد. Gyasi Zardes آن را در 79 برای خدمه پس از او به ثمر رساند خود را دوباره بجای اول برگشتن از یک ضربه پنالتی نجات توسط میلر و برای پنجمین بار در هدف از این فصل است.

مجازات اهدا شد زمانی که خوزه آجا خراب جرثقیل اتین جونیور در گوشه ای از جعبه. میلر ساخته غواصی جلوگیری از Zardes' تلاش اما توپ رفت و به طور مستقیم به جلو به صورت بینام و نشان ،

میلر متوقف Zelarayan شات در واپسین ثانیه برای قرار دادن بازی به PKs.

خدمه برنده هر سه گروه E مسابقات با ترکیب 7-0 نمره اما به سرعت مواجه شده خود را برای اولین بار کسری بودجه این فصل زمانی که آنها نمی تواند دفاع از یک ضربه کرنر بود که کشیده شده توسط سابق کلمبوس هافبک اتان Finlay.

کلمبوس پاک اولین توپ, اما آن اطراف به Lod برای هدف دوم خود را. این اولین نمره اذعان توسط خدمه در 299 دقیقه است.

خدمه دروازه بان الوی اتاق (همسترینگ) از دست رفته خود را دوم مستقیم بازی و هافبک Youness Mokhtar بازی نمی کند پس از متحمل آسیب پا در بازی قبلی برابر آتلانتا ایالات.

مینه سوتا هافبک کوین ملینو (همسترینگ) بود و انتظار می رود به در دسترس خواهد بود اما او بازی نمی کند.

مرحله حذفی مسابقات در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی را بدون شمارش به عنوان بخشی از به طور منظم فصل جدول رده بندی هر گروه مرحله مسابقات انجام داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن