ملخ وارد جیپور محلات مقامات می گویند به احتمال زیاد در راه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | جیپور | منتشر شده: مه 26, 2020 2:20:41 am گروهی از ملخ در یک منطقه مسکونی

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | جیپور | منتشر شده: مه 26, 2020 2:20:41 am
locust, locust attacks, locust attacks jaipur, locust attacks rajasthan, locusts attack farmers, indian express گروهی از ملخ در یک منطقه مسکونی در جیپور. (اکسپرس عکس توسط Rohit جین Paras)

بزرگ swarms از ملخ روز دوشنبه در تصرف چند محلات مسکونی جیپور. این ماه اولین بار است که از اوایل 1990s که ملخ swarms از غربی راجستان ساخته شده راه خود را به جیپور گفت: مسئولان از بخش کشاورزی اضافه کرد که مشابه swarms محصول-خوردن حشرات به احتمال زیاد دیده می شود در روزهای آینده.

"پس از یک سال گذشته ملخ swarms منجر به خسارات جدی برای کشاورزان است. ما معتقدیم این زمان swarms آمد تمام راه را به جیپور چون ملخ نمی تواند پیدا کردن هر محصول به مصرف ترین محصول در حال حاضر برداشت شده گفت: BR Karwa معاون مدیر در بخش کشاورزی

"در مه 22, شبیه ملخ swarms وارد شده بود جیپور. این اولین مثال از سال 1993 که ملخ swarms وارد شهر" او گفت:.

ازدحام منشاء آن در شمال غرب پاکستان به تصویب رسید از طریق برمر و Jaisalmer منطقه قبل از ورود در جیپور طریق ناگور و سیکر.

"ملخ رفت و بیش از محلات مانند Vidhyadhar نگر و Shastri Nagar قبل از پرواز به سمت Dausa. وجود دارد lakhs از ملخ که از غربی راجستان بعد از منشاء آن در پاکستان گفت:" Karwa.

او افزود که دولت همراه با این مرکز تا به حال deputed چند تیم به کنترل ملخ حمله از طریق سمپاشی آفت کش ها.

"پس از اقامت در جیپور برای چند ساعت ازدحام رفت سمت Dausa. به طور کلی ملخ swarms می رسند و در طول زمستان اما این زمان آن را تا اوایل آغاز شده است. ما انتظار بیشتری از جمله swarms در روزهای آینده گفت: Karwa.

ملخ حملات شده اند یک نگرانی عمده در راجستان در سال گذشته با swarms آسیب رساندن به بخش های زیادی از محصولات کشاورزی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب