مستند پریشانی: کارناتاکا دولت اعلام Rs از 1610 cr بسته

توسط: PTI | بنگلور | به روز شده در: 6 مه سال 2020 2:36:25 pm رئیس جمهوری همچنین اعلام کرد یک طرح جدی

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | بنگلور | به روز شده در: 6 مه سال 2020 2:36:25 pm
Karnataka relief package for distressed, karantaka coronavirus , Karantaka CM BS Yediyurappa, Weaver Samman Yojana, karnataka news, india news, coronavirus news, indian express news coronavirus, coronavirus lockdown, indian express, Karnataka coronavirus news, Karnataka covid-19 wrap, coronavirus bangalore news, bangalore news رئیس جمهوری همچنین اعلام کرد یک طرح جدید ویور Samman Yojana (Nekarara Sammana yojane) برای بهره مندی از درد و رنج بافندگان. (حسن نیت ارائه میدهد عکس: Karnataka CMO)

در کارناتاکا دولت در روز چهارشنبه اعلام کرد از 1610 تومان کرور روپیه بسته امداد برای بهره مندی از آن در پریشانی با توجه به COVID-19 ناشی مستند.

اقدامات اعلام شده توسط وزیر B S Yediyurappa را کمک به کشاورزان و گل-تولید کنندگان washermen خودکار کالسکه و رانندگان تاکسی MSMEs بزرگ صنایع بافندگان ساختمان کارگران و آرایشگران. دولت همچنین اعلام کرد که 11 درصد وظیفه مالیات غیر مستقیم افزایش است که علاوه بر شش درصد اعلام کرد در بودجه.

مردم از تمام بخش های جامعه روبرو هستند مشکلات مالی با توجه به مستند از بیش از یک و نیم ماه این وزیر اشاره کرد. پرورش دهندگان گل خود را نابود کرده, گل, پس عدم تقاضا برای محصولات خود و با توجه به مستند.

تخمین زده می شود که کشاورزان کشت گل در مورد 11,687 هکتار است. متوجه مشکلات پرورش دهندگان گل, دولت اعلام کرد که جبران 25.000 تومان در هر هکتار محدود به حداکثر وسعت یک هکتار برای محصول از دست دادن. کشاورزان که رشد سبزیجات و میوه ها قادر به خود را در بازار تولید و دولت تصمیم گرفته است برای اعلام یک بسته امداد برای آنها.

Covid-19 نیز تحت تاثیر خدمات حرفه ای مانند آرایشگران و washermen (dhobis) هر دو در مناطق شهری و روستایی و در آن تصمیم گرفته شده است به ارائه یک زمان جبران تومان 5,000 هر به سود حدود 60000 washermen و در مورد 2,30,000 آرایشگران.

یک تصمیم نیز گرفته شده است به کمک در مورد 7,75,000 خودرو و رانندگان تاکسی با ارائه یک زمان جبران تومان 5,000 هر. MSMEs نیز دچار بزرگ تولید ضرر و زیان با توجه به مستند. طول می کشد برخی از زمان برای آنها را به احیای Yediyurappa گفت.

ماهانه ثابت هزینه قبوض برق از MSMEs لغو خواهد شد برای دو ماه. پرداخت اتهام ثابت در قبوض برق از صنایع بزرگ خواهد بود معوق بدون مجازات و علاقه برای یک دوره دو ماه. رئیس جمهوری همچنین اعلام کرد که مزایای خاصی را برای مصرف کنندگان برق از تمام دسته ها.

دولت در حال حاضر اعلام کرد Rs 109 کرور وام بافندگان چشم پوشی طرح که Rs 29 کرور منتشر شده در طول 2019-20. تعادل مقدار Rs 80.00 کرور منتشر خواهد شد فورا. این کمک خواهد کرد بافندگان تازه وام به ادامه شغل خود را.

رئیس جمهوری همچنین اعلام کرد یک طرح جدید ویور Samman Yojana (Nekarara Sammana yojane) برای بهره مندی از درد و رنج بافندگان. در این طرح دولت سپرده خواهد 2,000 تومان به طور مستقیم به حساب های بانکی از handloom ویور طریق DBT.

این را به نفع مورد 54,000 handloom بافندگان در دولت است. وجود دارد 15.80 لاخ ثبت نام کارگران ساختمانی در دولت است. دولت در حال حاضر منتقل شده 2,000 تومان به حساب بانکی 11.80 لاخ کارگران ساختمان از طریق DBT.

عمل در حال حاضر راه اندازی شده است برای انتقال 2,000 تومان به حساب باقی مانده چهار لاخ کارگران ساختمانی به زودی پس از تایید ذینفع جزئیات حساب بانکی. علاوه بر این دولت تصمیم به انتقال مقدار اضافی از 3,000 تومان برای کارگران ساختمان از طریق DBT. فوق جبران خسارت خواهد بود با ارائه یک برآورد هزینه تومان از 1610.00 کرور که کمک خواهد کرد که کسانی که در پریشانی با توجه به مستند , وزیر اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن