مستند 5.0 دستورالعمل: آنچه که به احتمال زیاد باقی می ماند بسته ؟

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 1:24:22 pm مستند 5.0 دستورالعمل:

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 1:24:22 pm
Lockdown 5.0 Guidelines مستند 5.0 دستورالعمل: یک مرد فروش اسباب بازی اسب در یک سیگنال ترافیک در پونا. فروشندگان خیابانی از سر کار این هفته پس از دو ماه با توجه به این مستند در سراسر کشور با توجه به کوروناویروس. (اکسپرس عکس: Pavan Khengre)

به عنوان ماه مارس تساوی به هند به دنبال وارد فاز پنج در سراسر کشور خود را مستند های اعمال شده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. این کشور برای اولین بار اعمال محدودیت در حرکت مردم و فروش غیر موارد ضروری در مارس 24. پس از آن محدودیت ها به تدریج کاسته سراسر کشور به جز در مهار مناطق.

اتحادیه خانه وزیر آمیت شاه خطاب به وزرای ارشد در روز پنج شنبه به بورس از Covid-19 وضعیت بر روی زمین و در پی نظرات خود را گسترش مستند فراتر از مه 31 – مستند 5.0.

در اولین نشانه ای که در این مستند ممکن است تمدید شود گوا رئیس جمهوری Pramod Spike شد, به نقل از رسانه های محلی در روز جمعه عنوان کرد و گفت "برگزار تلفنی گفتگو با خانه وزیر آمیت شاه, مستند به احتمال زیاد به افزایش 15 روز است."

در حالی که دولت هنوز به صدور دستورالعمل برای مستند 5.0 در اینجا چیزی است که ما می دانیم:

* خدمات هوایی: بیشتر مسیرهای سفر به احتمال زیاد به باز کردن در مستند 5.0. در این لحظه در حالی که دولت مجاز شرکت های هواپیمایی برای پرواز به هر فرودگاه در کشور تصمیم گیری شده است از چپ به اپراتورها بسته به تقاضا در هفته گذشته تقاضا برای غیر مسیرهای مترو شده است به طور قابل توجهی بالاتر از مترو مسیرهای.

به عنوان سفر هوایی از سر دولت محدود بود پروازها به مقصد یک سوم ظرفیت تصمیم گرفت تابستان برنامه در مسیرهای اتصال مترو به مترو و کسانی که اتصال مترو به غیر از مترو با بیش از 100 پرواز در هفته است.

با توجه به بین المللی مسافرت هوایی اتحادیه حمل و نقل هوایی عمران وزیر Hardeep سینگ پوری در هفته گذشته گفت: "یک درصد خوبی" از پرواز می تواند آغاز خواهد شد قبل از ماه اوت است.

Lockdown 5.0 Guidelines یک زن مسن است چرخ خارج از دهلی ایندیرا گاندی در فرودگاه بین المللی. پروازهای داخلی از سر در هند در مه 25. (اکسپرس عکس: Tashi Tobgyal)

* آموزش خدمات: راه آهن شده است عامل Shramik قطار ویژه برای کارگران مهاجر برای بازگشت به صفحه اصلی متحده است. تا 28 مه 3,736 قطار حمل و نقل برخی از 50 لاخ رشته کارگران است. حدود 40 درصد از این قطار تقبل قایق از آب عبور کارگران از گجرات و مهاراشترا به اوتار پرادش و بیهار.

از ژوئن 1 راه آهن است که به دنبال شروع به کار 100 جفت ایمیل/اکسپرس قطار, رزرو, که در حال حاضر آغاز شده است. پس از این به بعد مجموعه ای از خدمات قطار است به احتمال زیاد به AC ،

* درون دولت و اتوبوس و مترو خدمات: برخی از ایالت ها در حال حاضر آغاز شده درون دولت و اتوبوس و مانند اوریسا و آندرا پرادش است. کشورهای دیگر ممکن است به دنبال کت و شلوار بعد از 1 ژوئن. با توجه به مترو و خدمات ممکن است شروع در صورت محدود با کمتر, ظرفیت اجتماعی, فاصله, دیگر توقف در هر ایستگاه و غیره.

* مغازه ها و بازارها و مراکز تجاری: مغازه فروش وسایل غیر ضروری را اجازه داده شد برای باز کردن زمانی که هند وارد مرحله چهارم از مستند. مستند 5.0 می توانید ببینید بیشتر مغازه ها باز حتی کسانی که در بازار. وجود دارد هیچ کلمه ای هنوز در مراکز خرید. بسیاری از مغازه ها که باید دوباره باز در بازار مناطق عملیاتی در یک فرد حتی بر اساس.

Lockdown 5.0 Guidelines مغازه بازگشایی در Chandigarh در این بخش 17 بازار در روز شنبه, مارس 19 سال 2020 است. (اکسپرس عکس: Jasbir Malhi)

* ورزشگاه, فیلم تئاتر, مذهبی, مکان سالن: تا کنون ورزشگاه تئاتر و اماکن مذهبی خواسته شده است به بسته باقی می ماند.

برخی از شهرستانها در حال حاضر مجاز سالن و سالنهای زیبایی به باز با اجرای دقیق دستورالعمل های اجتماعی مانند فاصله و پوشیدن دنده محافظ. با این حال به احتمال زیاد برای ادامه باقی مانده بسته در مهار مناطق.

* مدارس: این HRD وزارت کار در دستورالعمل برای زمانی که مدارس بازگشایی هند اکسپرس گزارش داد. این دستورالعمل ها می تواند شامل کودکان بزرگتر از کلاس 9, 10, 11 و 12 رفتن به مدرسه برای اولین بار; اجباری ماسک و اجتماعی فاصله; های مکرر مایع از کلاس های درس; ممنوعیت صبح مجامع, در میان دیگران.

مرکز مجاز مدیره امتحانات انجام می شود و برای دانش آموزان کلاس 10 و 12. CBSE در حال حاضر اعلام کرد که برگزاری امتحانات در دو هفته اول ماه جولای.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن