محلی مشاهده: تحولات جهانی است و طلوع در 'جدید روشنگری'

فیلسوف آلمانی امانوئل کانت 1785 از آنجا که روز از روشنگری ما به طور فزاینده ای از دست داده و توانایی ما به همی

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

فیلسوف آلمانی امانوئل کانت 1785

از آنجا که روز از روشنگری ما به طور فزاینده ای از دست داده و توانایی ما به همین دلیل با ذهن باز و قلب باز. ما فراموش کرده اند که ما انسانیت و نیاز به مراقبت از یکدیگر. برای دور بیش از حد طولانی شده اند هولناک توسط بیات شعارهای سیاسی از نخبگان است. آنها را به ایجاد یک جهان مبتنی بر حرص و فساد و ظلم و ستم.

این در سراسر جهان همه گیر و اجتماعی و تحول سیاسی است که به دنبال فراهم ما یک فرصت واقعی برای تغییر اجتماعی و رشد فکری. بیشترین متوسط زندگی مختل شده است با این هرج و مرج است. بنابراین بسیاری از در نظر گرفتن زمان بیشتری را به تأمل و درک کنند که بیشتر اجتماعی و عدالت اقتصادی آشکار شدن است. ما خودمان را پیدا کنید در لحظه ای از تاریخ است که ممکن است منجر به روشنگری.

هنوز صدای elitists و خود را منتقل میشد همچنان به اذیت کردن ما.

"همه گیر جعل است."

"نژاد پرستی و نابرابری واقعا مهم نیست."

"اجازه دهید فقط می توانید به حالت عادی بازگشت."

"اجازه دهید باز کردن مدارس"

"ضعیف و پیر باید حاضر به مرگ برای اقتصاد است."

"پول همه که مهم است."

در این زمان نامشخص چنین ساده و در عین حال نادان نمایش تماس به ما به ما وعده یک راه امن خانه. مانند آهنگ آژیر آنها جلب ما. آهنگ ما بخوان تسکین دور غم و اندوه. آهنگ ما خواندن را به شما صلح است.

ما مانند اعضای اودیسه " خدمه در هومر "ادیسه." ما بیش از حد در یک هرج و مرج سفر به دنبال خانه. ما وسوسه صدای آنها به عنوان تظاهر به ما ناجی. آنها امید به اشتباه ما و بازیگران ما به عقب بر روی سنگ ها از بی عدالتی است.

ما نمی توانیم اجازه می دهد این اتفاق می افتد. بر خلاف اودیسه " خدمه ما می توانیم چیزهای گوش ما پر از موم. ما باید گوش دادن به صدای و اخراج آهنگ های خود را به صورت حرص و آز بر اساس شعارهای آنها را نمایندگی کند. با درک خود را فردگرا مزخرف ما خواهد بود هدایت یک جامعه مبتنی بر عقل سلیم که جهان را تغییر دهید بهتر است.

نخبگان می خواهید برای باز کردن اقتصاد به عنوان به زودی به عنوان ممکن است برای بازگرداندن کنترل خود را. آنها می خواهند ما را مشغول و تأمل و مراقبت از دیگران اما در موش نژاد از بی عدالتی که در آنها ایجاد شده است. در واقع جذبه "نان و سیرک" را تضعیف کرده است در جهان ما. بدون حواس او را پرت از کار زیاد, سرگرمی و غذا خوردن در رستوران های نهادی نژاد پرستی و بی عدالتی اقتصادی گذاشته شده است لخت. مردم به عنوان یک کل حس نیاز به تغییر اجتماعی.

اما چگونه ما به دست آوردن پایدار اجتماعی مثبت تغییر دهید ؟ جایگزینی نژادپرستانه مجسمه, پرچم تیم ورزشی نامها و نمادهای دیگر از ظلم و ستم است یک راه رسیده ، عمیق تر اصلاحات ساختاری در دولت و پلیس سیاست باید به دنبال. اما حتی بیشتر اساسا اصلاحات اقتصادی مانند افزایش حداقل دستمزد, تک پرداخت کننده مراقبت های بهداشتی جهانی و حقوق صاحبان سهام در مسکن و مالکیت نیز لازم است. برای همه این اتفاق می افتد بیشتر چشمگیر تغییر در تفکر فرد به طور متوسط لازم است. هر یک از ما باید شجاع و رایگان به اندازه کافی به استفاده از خود ما شجاعت به خاطر همه ما است. ما نیاز به تصور جهان نه بر اساس حرص و طمع و ظلم و ستم اما بر اساس عشق و محبت است. آنچه جهان نیاز دارد در حال حاضر یک "جدید روشنگری است."

دیو برگر پلیموت, مینه سوتا یک بازنشسته جامعه شناسی استاد در اینور تپه جامعه ، او نوشت: این برای اخبار تریبون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن