محلی مشاهده: امسال افتخار قهرمانان در خارج از نظامی گری

به دلیل این ضعف ما پاسخ به همه گیر شده است آهسته و ناهماهنگ. وجود دارد بسیاری از نظام و رهبری شکست. بدیهی ترین

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399

به دلیل این ضعف ما پاسخ به همه گیر شده است آهسته و ناهماهنگ. وجود دارد بسیاری از نظام و رهبری شکست. بدیهی ترین ما تکه تکه و خم از گزینه های مراقبت های بهداشتی و عدم پرداخت مرخصی استعلاجی و ناکافی مزایای بیکاری جبران مشکلات ایجاد شده.

داشتن حمایت اجتماعی خوب سیستم نمی کند, جلوگیری از بیماری های همه گیر. اما آن را ارائه زیرساخت های مورد نیاز در محل و آماده برای رفتن به سرعت گسترش این بیماری است.

ما همچنین در حال یادگیری بسیاری وجود دارد "ضروری" کارگران است. بسیاری از مردم خدمت در اغلب دستمزد پایین خطرناک و بیهوده شغل. این مردم هستند نه "قهرمانان" ما معمولا افتخار در روز یادبود و روز دیگر میهنی تعطیلات. اما آنها در حفظ جامعه و اقتصاد عملکرد. بسیاری از این افراد نمی لوکس به کار از خانه. آنها به کار می رفت خطر زندگی خود و سلامت تا بقیه از ما می تواند پناهگاه در خانه.

بیش از حد اغلب ما وطن پرست, تعطیلات, جشن نظامیگری. به ما گفته شده نظامی برنده و محافظت از آزادی ما. اما این باور نادرست و گمراه کننده است. ما بسیاری از جنگ شده اند در مورد دفاع از آزادی اما تا به حال کمتر محترم اهداف است. در هر صورت خدمت سربازی تنها یک راه برای خدمت به کشور خود هستند. کار سخت از ساخت در واقع جامعه ما بیشتر رایگان فقط و ایمن انجام شده است, اجتماعی, اقتصادی و سیاسی — و نه سرباز.

اطناب, suffragettes برابر-مدافعان حقوق کارگر-اتحادیه سازمان های مدنی-حقوق کارگران و دیگر اصلاح طلبان هستند افرادی که از طریق صلح آمیز اقدام, رای گیری قانون و دادگاه ها — داده اند ماده به ما اغلب نادیده گرفته آرمان آزادی و برابری. آنها اعمال می شود "آزادی و عدالت برای همه" را به رای گیری, مسکن, اشتغال, حقوق مدنی, و بسیاری از دیگر جنبه های عملی یک جامعه آزاد.

اغلب تکرار platitudes در مورد جانبازان مناسب نیست با تجارب نظامی. مردم من با من در طول 20 سال خدمت بودند فقط مردم عادی انجام یک کار. آنها نه خاص و یا "قهرمانان." نظامی ترین کار پرسنل غیر رزمی حمایت از مشاغل. آنها را به کار در یک دفتر, انبار, تعمیر, فروشگاه, پزشکی, درمانگاه یا مرکز ناهار خوری — بسیار شبیه به کارکنان غیر نظامی. تنها زمانی که آنها در "راه آسیب است" رانندگی برای کار در ساعت شلوغی ترافیک.

افراد مشغول به کار در این بیماری همه گیر نیز فقط انجام کار خود را. آنها نه خاص اما نه آنها بی اهمیت است. ما نیاز به فکر می کنم به طور گسترده تر در مورد آنچه در آن به معنی رایگان و چه امنیت ملی است. ما باید جامع تر در مورد که ما به عنوان برچسب "قهرمانان."

فیلیپ اندرسون افرا عضو جانبازان برای صلح فصل 80. همکار کهنه سربازان برای صلح اعضاء جان Pegg و تام مورگان هر دو Duluth, نقد و ویرایش این قبل از تسلیم آن به اخبار تریبون. جانبازان برای صلح فصل 80 با مادربزرگ برای صلح و جدید محلی فصل از جهان فراتر از جنگ است و برگزاری سالانه آن روز یادبود رعایت عملا. آن را به ارسال شود پس از آن در رسانه های اجتماعی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن