محلی مشاهده: رد همدستی سکوت از بین بردن نژادپرستی نظاممند

— باربارا Wiedner بنیانگذار مادربزرگ برای صلح بین المللی برای سال در حال حاضر, شجاع فعالان در زندگی مهم و بومی

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399

— باربارا Wiedner بنیانگذار مادربزرگ برای صلح بین المللی

برای سال در حال حاضر, شجاع فعالان در زندگی مهم و بومی زندگی توجه به حرکات همراه با قابل توجه دیگر گروه های led توسط مردم رنگ و مردم در جوامع به حاشیه رانده شده اند قرار دادن زندگی خود را در خط به معرض آسیب سیستمیک نژادپرستی که کشتن جورج فلوید به ارمغان آورده است به تمرکز شدید. اجتماعی و ویرانی ناشی از نژادپرستی نظاممند در حال حاضر یک فرصت برای در نهایت ریشه کن شود.

ما باید برای پاسخ به تماس از میراث رهبران ما دوقلو پورت جامعه برای مردم به مسئولیت برای از بین بردن نژادپرستی نظاممند ساخته شده در فرض سفید برتری.

سفید برتری این فرض که فرهنگ است که بالاترین ترین و متمدن ترین فکری پیچیده ترین و اخلاقی فرهنگ و بنابراین مجموعه استاندارد برای تمام فرهنگ های دیگر را نسبت به تلاش. سیاست و قوانین و هنجارهای اجتماعی همه تحت کنترل "برتر" مسابقه تنظیم شده و محافظت می شود. دسترسی به مزایای این "تکامل یافته" جامعه تعیین شده است به دقت انتخاب شده gatekeepers. این نژادپرستی نظاممند است که ما برای از بین بردن.

ملت ما این است که دوباره در یک چهارراه. ما باید بازگشت به یا عادی این شنیع سلسله مراتبی نظام سلطه ساخته شده در خشونت و دروغ است.

مردم سفید باید از خود بپرسیم: چه چیزی می تواند ما را امروز به طور کامل به پایان خشونت ها و بی عدالتی های سیستمیک نژادپرستی آن را به نور و کمک به التیام زخم? اولین گام این است که به گوش دادن. بعدی است که با استفاده از صدای ما نه در سطحی یا بی معنی اما در یک جامد خوب فکر کردن انقلابی در راه که تنها می تواند به طور کامل آورده در ائتلاف با جوامع که فرهنگ غالب در تلاش است به هر دو جذب و یا از بین بردن.

در حال حاضر ما کمی جامعه محلی از دو پورت Northland فصل از مادربزرگها برای صلح خواهد شد برگزاری هفتگی مراسم پنج شنبه ها در ظهر در ما مدنی مراکز در دولوت و برتر است. ما در حال حاضر به حضور فیزیکی و یک یادآوری به محلی قدرت-که-بود که تغییر باید.

ما ایستاده شاهد است که ما نمی خواهد در همدستی با سکوت. ما مسئولیت برای تغییر این ساختار. و ما کار خواهد کرد برای ایجاد شانه به شانه یک جامعه جدید که در آن رهبری خواهد بود به اشتراک گذاشته شده توسط تمام مردم — که در آن هیچ کس نمی خواهد پشت سر گذاشت.

هر کسی که سهام این تعهد است خوش آمدید به پیوستن به ما.

میشل Naar-Obed از دلوت و دوروتی Wolden برتر اعضای Northland فصل از مادربزرگها برای صلح است. Naar-Obed نیز هیلدگارد خانه کارگری کاتولیک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن