محلی مشاهده: اقدامات احتیاطی در محل آن را OK به بازگشت به Essentia

در Essentia سلامت ما درک خود را عدم تمایل به بازدید از بیمارستان بیش از ترس از COVID-19. اما نادیده گرفتن علائ

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

در Essentia سلامت ما درک خود را عدم تمایل به بازدید از بیمارستان بیش از ترس از COVID-19. اما نادیده گرفتن علائم شدید و تاخیر در مراقبت می تواند خطرناک باشد. لطفا مطمئن باشید که ما با استفاده از دو ماه گذشته به آماده شدن برای بازگشت خود را. گوش دادن به بدن شما علائم هشدار دهنده و می دانم که ما در حال کار خستگی ناپذیر برای محافظت از بیماران و کارکنان ما.

یکی از چیزهایی که تغییر کرده در طول این بیماری همه گیر است که سلامت خود را بالاترین اولویت ما است.

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اعلام کرده است که گسترش اعمال جراحی الکتیو و غیر ضروری قرار ملاقات. این شده بود به تعویق افتاد تا سیستم مراقبت های بهداشتی می تواند تمرکز منابع خود را در پاسخ به COVID-19. همانطور که ما آماده استقبال اضافی بیماران Essentia سلامت در نظر گرفتن مراحل مختلف برای حفاظت از امکانات ما در حالی که همچنان به دنبال راهنمایی از دولت در بخش های بهداشت و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری است.

همه کارکنان و بیماران و بازدید کنندگان ملزم به استفاده از ورودی تعیین شده که در آن آنها خواهد جواب غربالگری و سوالات خود را در دماهای گرفته شده است. همه باید پایبند جهانی ما پوشش سیاست. در غیاب یک ماسک صورت آنها داده خواهد شد و یک. پوشش دهان و بینی است که یک راه موثر برای حاوی یک ویروس است که توسط قطرات است.

دسترسی بازدید کنندگان را همچنان محدود است و یک تصمیم دشوار اما یکی است که باعث کاهش احتمال COVID-19 انتقال است.

از همه مهمتر ما باید جایگزین ترافیک در بیمارستان های ما برای منزوی کردن COVID-19 بيمار. اتاق تبدیل شده اند به منفی ایجاد جریان هوا که تله ویروس ها و باکتری ها.

ما با دقت تمیز کردن و مطابق با اصول بهداشتی همه از اتاق ما کسانی که خانه COVID-19 بیماران و کسانی که نمی کنند. این شامل شدید فرآیندهای با هدف کشتن ویروس ها و باکتری ها مانند اشعه ماوراء بنفش نور فن آوری است. این افزایش تمیز کردن استانداردهای تقاضا به طور قابل توجهی بیشتر از زمان و منابع, اما آنها ترویج صلح از ذهن است که ما بیماران دیده می شود و درمان در محیط امن ممکن است.

به عنوان ما رزومه انتخابی و حساس به زمان عمل جراحی ما با متد ارزیابی آن دسته از بيماران كه ما خواهد بود عامل; 72 ساعت قبل از یک COVID-19 آزمون اجرا خواهد شد و اگر منفی بیمار را قرنطینه می شود و تا زمانی که روش خود را. ما همچنین توانایی سریع آزمون در روز از یک روش. در هر دو مورد نتایج تعیین خواهد کرد که آیا آن را خوب به جلو حرکت کند.

در حالی که بسیاری از جهان خرد به توقف ما می دانیم که بیماران نمی توانند آمار "مکث" خود به نگرانی های بهداشتی. بسیاری از آنها باید منتظر برای دریافت مراقبت و رفته اند و نه به یک درمانگاه از زمان شروع این بیماری همه گیر. اما آنها نمی تواند انجام این کار به طور نامحدود. Essentia پیدا کرده است راه حل های خلاق برای ارائه درمان از راه دور, مانند, مجازی, بازدیدکننده داشته است که ما در حال انجام بین 3000 تا 3,500 در هر روز. اغلب وجود دارد هیچ جایگزینی برای چهره به چهره ملاقات. ما آماده هستیم به مسئولانه و با دقت سر این.

از یک (اجتماعی) فاصله است ،

اگر شما در حال بازدید از یکی از کلینیک های چند تغییرات آشکار خواهد شد. برای مثال, شما خواهد شد به کارگردانی به عمل محتاطانه اجتماعی فاصله مهمترین در ثبت نام میز. صندلی ما در انتظار مناطق در حال فاصله دورتر از حد نرمال است. هر کس در Essentia با پوشیدن ماسک; لطفا کمک به ما در حفظ ما عرضه تجهیزات حفاظت فردی با پوشیدن ماسک های پارچه ای که به شما می رسد. این نیز مهم است به یاد داشته باشید که ما در حال ایجاد ایمن سازی درمانگاه که کاهش احتمال افشای افراد سالم به بیماری است.

Essentia است که به شدت موقعیت برای تحویل امن و به موقع مراقبت از لطف به ما سخت کوش حفاظت از تجهیزات حفاظت شخصی و افزایش ظرفیت آزمون برای COVID-19. ما آماده شده است و ما همچنان به آماده زیرا هیچ چیز برای ما مهم تر است از تندرستی بیماران و کارکنان و جوامع است.

حفظ این قطعه کمی از حالت عادی به این معنا نیست توجه ما خواهد بود منحرف و دور از coronavirus بحران است. ما را با دقت ادامه دهید و در یک رویکرد مرحله به مرحله. این عمل جراحی را انجام دهد آنهایی خواهد بود که حداقل تاثیر در بیمارستان ما-ظرفیت تخت و استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی. این است که طراحی; ما همچنان به انتظار افزایش COVID-19 بيمار و ما می خواهیم اطمینان حاصل شود ما آماده هستیم برای آن است.

با تشکر از شما برای صبر و شکیبایی شما در طول این زمان نامشخص است. و با تشکر از شما برای اعتماد خود را در Essentia سلامت.

دکتر جان پریر از دلوت است رئیس جمهور Essentia بهداشت شرق بازار و دکتر آن Stephen از دلوت است افسر ارشد پزشکی از Essentia بهداشت شرق بازار است. آنها نوشت: این برای اخبار تریبون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب