محلی مشاهده: نقاشی دیواری در کنار Lakewalk باقی می ماند پایدار تعجب

در اینجا توجه داشته باشید من شده اند نیاز به نوشتن برای مدت زمان طولانی در حال حاضر. این است که توجه داشته با

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399

در اینجا توجه داشته باشید من شده اند نیاز به نوشتن برای مدت زمان طولانی در حال حاضر. این است که توجه داشته باشید ابراز قدردانی بزرگ من برای دو نفر که پیش بینی و ایجاد شده دلوت 12-پا-بالا توسط 580 پا بلند "تصویر دیوار" در صورت بیرونی از آنچه که در اصل به نام دریاچه محل است و در حال حاضر به نام Gichi-ode' Akiing. دیوار چهره دلوت Lakewalk.

نقاشان دیواری علامت مارینو و ساندرا Ettestad از پورتلند مالت Shoppe دو نفر. زمانی که من فکر می کنم در مورد پیچیدگی آنچه آنها ایجاد شده آن است که ذهن ترا درهم میشکنند.

تصور کنید 6,960 12-توسط-12-inch کاشی مجامع و بیش از 1.7 میلیون ¾ اینچ کاشی و سرامیک به صورت جداگانه قرار داده شده برای ایجاد یک جدول زمانی از دلوت قابل توجه در حمل و نقل تاریخ است. علامت و ساندرا پیشنهاد, برنامه ریزی, اندازه سازمان, مونتاژ هماهنگ و انجام این نقاشی دیواری فوق العاده. فقط سازماندهی چگونه 6,960 کاشی پر پانل می توان در جهت مناسب روی دیوار برای ایجاد تصاویر شگفت انگیز بود موفقیت.

آن را علامت مارینو که پرسید: "آیا شما با رفتن به این صورت که بزرگ بیرونی دریاچه محل دیوار؟" و "آیا شما تا کنون فکر می کنم از یک سرامیک-کاشی دیواری?" پیشنهاد منفجر ذهن من است.

ما تلف حتی یک دقیقه تعیین چگونه برای به انجام رساندن ایده خود را. پس از 1 ساعت تماس تلفنی به من-35 مدیر پروژه همین اولسون به ارائه ایده های نقاشی دیواری آغاز شد و حمایت شد به پایان است.

تصور کنید که دوباره خوانده شده را علامت و ساندرا پیمودن طریق هزاران نفر از تاریخی سپاه مهندسین عکس به سرودن بصری وابسته به زمانسنجی, ترکیب, Duluth, دریاچه سوپریور, صحنه figuring چگونه به پس و سیاه-و-سفید تصاویر هفت رنگ کاشی و پیدا کردن یک راه به چگونگی دقیق خود را دادن به ایجاد این نقاشی دیواری. به نظر می رسد فراتر از تخیل و انسان قابلیت. در عین حال آنها انجام آن را کاملا.

من آن را به عنوان یک به دقت برنامه ریزی شده و تکمیل سمفونی بسیاری از قطعات و مردم با هماهنگی و اعدام با وزارت مینه سوتا و نقل و پیمانکاران آن.

شما می توانید ببینید که چرا آن است که مدت زمان طولانی گذشته برای یک مدت طولانی و پایدار تشویق به Duluthians علامت مارینو و ساندرا Ettestad. کلاه ها را به آنها را. هر کس که تجربیات خود را ایجاد می قدر توانایی و تعهد و خلاقیت است.

کنت G. Worley از Grand Rapids, Michigan, یک معمار در دلوت از سال 1967 از طریق 2007. او طراحی دریاچه محل Lakewalk, Leif Erikson پارک ایالتی 35 از طریق مرکز شهر دولوت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن