محلی مشاهده: خط 3 پروژه جهش به سمت ساخت و ساز

خط 3 پروژه جایگزینی گرفته است برخی از مراحل بزرگ رو به جلو در طول چند ماه گذشته اخیرا این هفته گذشته هنگامی ک

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

خط 3 پروژه جایگزینی گرفته است برخی از مراحل بزرگ رو به جلو در طول چند ماه گذشته اخیرا این هفته گذشته هنگامی که مینه سوتا خدمات عمومی کمیسیون ظ نوشته شده سفارشات resoundingly افراطیت و تصویب آن از این پروژه بیانیه اثرات زیست محیطی, مسیر, مجوز و گواهی نیاز دارید.

PUC کمیسر کتی Sieben گفته اند ممکن است این رابطه در ماه گذشته PUC شنوایی: "یک خط لوله جدید با ضخیم تر و امن تر مواد ساخته شده با به روزترین استانداردهای ایمنی توسط کارگران ماهر عامل تحت دستمزد غالب قوانین یک نتیجه بهتر از ترک یک خط لوله قدیمی که دوباره دستور داده شد توسط فدرال رضایت فرمان به دنبال جایگزینی است."

خط 3 بیل آماده, ایمنی متمرکز $2.6 میلیارد دلار سرمایه گذاری خصوصی در مینه سوتا و آن جوامع است. قبایل بهره مند از Enbridge تعهد به صرف $100 میلیون در آموزش و استخدام اعضای قبیله ای و پیمانکاری با بومی متعلق به کسب و کار برای پروژه. بیش از 4000 عمدتا محلی و اعضای اتحادیه را در خانواده حفظ مشاغل ساخت و ساز. جوامع همراه از راه حق بهره مند شوند بلافاصله از میلیون ها دلار در هزینه های ساخت و ساز و مداوم افزایش درآمدهای مالیاتی به عنوان شمال مینه سوتا به طور خاص مواجه است نرخ بیکاری بالا.

که در حال آماده شدن برای کنترل آلودگی مینه سوتا آژانس رقابت مورد شنوایی برای کیفیت آب اجازه ما افتخار از آنچه ما انجام داده ایم با هم از طریق هر اقدام.

خط 3 باقی مانده است و بسیاری مورد مطالعه قرار گرفته پروژه خط لوله در ایالت مینه سوتا با تاریخچه شش سال از نظارتی و اجازه نقد و بررسی. این فرایند شامل 70 عمومی-نظر جلسات دادگاه بررسی و تاکید مجدد یک 13,500-صفحه بیانیه اثرات زیست محیطی ده ها تن از پاسخگو مسیر تغییرات ساخته شده توسط Enbridge و متعدد بررسی و مصوبات توسط مینه سوتا PUC از این پروژه گواهی نیاز و مسیر اجازه.

Enbridge تعهد باقی می ماند به عنوان ثابت که تا کنون. ما آماده هستند تا با ادامه ساخت و ساز یک بار تمام مجوز ها را دریافت کرد.

جایگزینی خط 3 نه تنها در دیدار, مینه سوتا, انرژی نیاز دارد آن را جایگزین پیری خط لوله جدید و مدرن ساخت. این امن ترین و بهترین گزینه برای حفاظت از محیط زیست ما و جوامع است.

بری Simonson از دلوت مدیر خط 3 پروژه ساخت و ساز برای Enbridge.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن