محلی مشاهده: مؤتلفه پرچم هرگز مورد تایید متحده حقوق

فجیعی به قتل جورج فلوید را مجبور گذشته گفتگو در مورد عمیق نژادپرستی که حاکم ایالات متحده است. برخی از این نژا

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

فجیعی به قتل جورج فلوید را مجبور گذشته گفتگو در مورد عمیق نژادپرستی که حاکم ایالات متحده است. برخی از این نژادپرستی به شکل آشکار و تعصب است. اما بسیاری از آن ساختاری ناشی از قرن ها استعمار سلب مالکیت اسارت و تبعیض و تبعیض نژادی است. هیچ سریع و آسان رفع این مشکل است. آن را رادیکال اما لازم است تغییر دهید.

در عین حال به عنوان یک مورخ, من به تازگی خودم سر در گم تر آشکار فرم از تعصب است. من نتیجه نیست در اینجا صحبت کردن در مورد کاهش درآمد shoddier مسکن و کمتر فرصت های آموزشی تجربه شده توسط مردم از رنگ. من همچنین از صحبت کردن در مورد مهیجی اعتراض به پناهندگی و اسکان مجدد نمرات خود شناسایی "میهن پرستان" بسته بندی خود را در پرچم آمریکا. با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را نادرست از نژادپرستانه و بیگانه ستیزی پنجم-معلم کلاس بدون شرمندگی گفتن St. Louis County کمیسیون که او را "یک جمهوری خواه را خوب به هر پناهندگان" متاسفانه نمی تعجب من است. و من حتی صحبت کردن در مورد احساساتی عینک سفید reactionaries گریه "آزاد مینه سوتا" در میان یک بیماری همه گیر است که به طور نامتناسبی کشتن سیاه و قهوه ای مردم است.

من صحبت کردن در مورد مؤتلفه نبرد آرم. این ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب نگرانی به افزایش در یکی از شمالی پاسگاه از کمتر از 48 متحده اما من اعتماد من نه تنها در توجه به تعداد فزاینده ای از افراد ورزشی و مانتو و یا رانندگی کامیون وانت مزین با این منفور نشانگر از برگزاری جنوبی. در عین حال با توجه به مدرن حزب جمهوری خواه را تصرف توسط نژادپرستانه عوامفریبی سیاسی خود را افزایش ظاهر حس می کند کامل.

زمانی که هزاران نفر از جناح راست Wisconsinites تصمیم گرفت در اعتراض به رژیم صهیونیستی است. تونی Evers را تمدید اقامت خود-صفحه اصلی سفارش در اواخر ماه آوریل برایان Westrate به خزانه ویسکانسین حزب جمهوریخواه التماس هموطنان خود را به "لطفا ترک (خود) مؤتلفه پرچم" در خانه. Westrate نظرات برجسته نه فقط نژاد پرستی بلکه جهل از امروز سیاسی راست. "من به خوبی درک می کنیم که کنفدراسیون بود بیشتر در مورد متحده حقوق از برده داری" او نوشت: در همه earnestness. "اما که تغییر نمی کند و حقیقت را از ما چگونه باید سعی کنید برای کنترل اپتیک در طول این رویداد است."

Westrate مرده بود غلط در مورد این موضوع بسیار مهم در آمریکا گذشته است. کنفدراسیون بود و نه مورد تایید متحده حقوق. آن را در مورد حفاظت از برده داری. کشورهای که عضو کنفدراسیون کاملا باور نداشت اصولی حق مقاومت در برابر فدرال قدرت. آنها در واقع مخالف آن است. بله, آنها می خواستند برای حفظ حق جنوبی سفید پوستان خود را به بردگی کشانده مردم است. اما آنها به صراحت رد حق متحده در خارج از جنوب به ارائه پناهگاه برای کسانی که مردان و زنان و کودکانی که فرار کرده بود خود را از اسارت. کنفدراسیون بیشتر بود "در مورد" دولت با حقوق کمتر از یک loquacious سیاستمدار معتقد است که منتقدان باید سکوت است "در مورد" آزادی بیان است.

همیشه روشن نیست که آیا کسانی که نمایش پرچم امروز نژادپرستانه یا فقط نادان است. به عنوان یکی 2017 مطالعه نشان آن است که به احتمال زیاد ترکیبی از هر دو. اما که باید به سختی مهم است. میلیون ها نفر از آمریکایی های آفریقایی تبار و دیگر مردم رنگ به درستی مشاهده مؤتلفه نبرد پرچم به عنوان یک نماد از نفرت. سفید مردمی' تصمیم به موج آن آنها را می فرستد یک پیام. ما باید ارائه تلافی.

در حالی که شما ممکن است فکر می کنم شما در حال بیان جنوبی غرور شما نیست. در حالی که شما ممکن است فکر می کنم شما در حال نشان دادن rebelliousness شما نیست. و در حالی که شما ممکن است فکر می کنم شما در حال حمایت از "متحده " حقوق" شما نیست. شما ممکن است فکر می کنم شما در حال ترویج سفید برتری اما شما می باشد.

شما البته حق دارند برای ادامه نمایش این execrable نماد است. اما می دانم که در انجام این کار شما در حال اعلام است که شما یا طرفدار یا نادان و احمق. شما در واقع احتمالا هر دو.

اسکات Laderman تدریس تاریخ در دانشگاه مینه سوتا دولوت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب