محلی مشاهده: که وجود دارد برای هر یک از دیگر می توانید شروع با پوشیدن ماسک

همسر من در حال مراقبت از من به عنوان من از بازیابی برای جراحی پای شکسته من رنج می برد از دست رفته در آخرین مرح

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399

همسر من در حال مراقبت از من به عنوان من از بازیابی برای جراحی پای شکسته من رنج می برد از دست رفته در آخرین مرحله به اتاق نشیمن. من از پایین آمدن از طبقه بالا اتاق خواب, حمل لود سبد لباس های شسته شده که خوشبختانه من به یا من تا به حال ممکن است اضافی صدمات. من دچار کمی heckling از Facebook, دوستان, برخی از آنها پیشنهاد من ترک لباس های شسته شده به من ، (آنها نمی دانند که همسر من!)

ما خوش شانس در اینجا در دولوت که ما را به گوش دادن به ما رهبران دولت به ماندن در خانه; ما در بیمارستان ها به سر می برند نیست با COVID-19 موارد است. زمانی که من مجروح وجود دارد اتاق را برای من "در مسافرخانه" حتی با هجوم ER بيماران ترياژ شده جلوتر از من. به نظر می رسد "عادی" زندگی می رود برای کسانی که در زمینه های پزشکی حداقل در شرایط اضطراری پزشکی. این تعلیق موقت از اعمال جراحی الکتیو مجاز اتاق برای افرادی مثل من.

من هیچ چیز اما کمترین توجه و ستایش برای بیمارستان پرسنل در تمام سطوح. در آخرین دیدار آنها در نوع بیمار کامل و ملایم و توجه است. و همه آنها در زمان اقدامات جدی برای خود و برای بیماران در مورد کوروناویروس.

من نمی توانم بگویم همان مورد سایر بیماران و یا دوستان خود را با این حال. من گزارش برای جراحی سرپایی در ساعت 5:45 صبح برای پیدا کردن اتاق انتظار بیش از نیمه پر. معلوم شد چند نفر وجود دارد و بازدید کنندگان در برابر صریح قوانین بیمارستان. برخی از آنان در صدر ماسک خود را کشیده پایین بینی خود را و حتی زیر دهان خود را. مردی که آمد پشت سر من در خط با پوشیدن ماسک در همه. خود جین ژاکت و کلاه ها نمایش داده می شود کتاب مقدس آیات و عبارات مختصر و مفید. آشکارا او شسته شد در خون بره و در نتیجه ایمنی بدن را از coronavirus.

من تعجب که چرا بیمارستان با زحمت من COVID-19 آزمون در ER آن است که منفی است. چه در مورد به عنوان یک نتیجه از اتاق انتظار?

من منتظر دو روز برای من عمل جراحی است. پس از اشعه ایکس من crutched خودم خارج به صبر کردن برای همسرم به من انتخاب کنید تا و من در مورد به خصوصی حزب ترحم زمانی که من تو را دیدم یک مرد جوان که تحت فشار قرار دادند در یک صندلی چرخدار به سمت ورودی بیمارستان. یکی از پاهای قطع شد بالاتر از زانو.

هنگامی که خانه در تاشو من سر نخ ریسی از پرقدرت مواد مخدر (بله خدا وجود است!), ما با دریافت خبر غم انگیز از سابق ما همسایه درب بعدی. او تا به حال شده یک زن بیوه که ما می دانستم که او شوهرش داشتن سرطان درگذشت. ما آموخته است که در بعد از تصادف, دختر, 42, حال تبدیل شدن به یک بیوه او همچنین در حال مرگ از سرطان, ترک دو فرزند جوان است.

بعد از آن هفته ما در "حال حاضر" برای یادبود در ایالت واشنگتن از طریق زوم. سابق ما همسایه پیامک پس از آن "با تشکر برای بودن در اینجا در هر کجا که در اینجا است."

این زمان دشوار است. ما با دیدن علائم ترک مارگارت مید تعریف از تمدن و مراقبت از یکدیگر. ما سعی می کنیم به "اینجا" برای هر یک از دیگر. حداقل ما می توانیم برای هر یک از دیگر است که پوشیدن ماسک.

این کشیش دیوید Tryggestad از دلوت یک کشیش بازنشسته و به طور منظم به اخبار تریبون نظر صفحه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب