مشروب مافیا خطاب به مقامات nexus مسدود کردن الکل سرقت پروب: Randeep سینگ Surjewala

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 11:39:43 pm حقایق پریما نظر نشان د

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 11:39:43 pm
حقایق پریما نظر نشان دادن پیوند شوم بین مشروب مافیا و کسانی که اشغال دفاتر بالا در دولت است که مانع تحقیق و تفحص از مشروب اومدی. (فایل)

یک "داخلی پرس و جو" توسط دولت مالیات غیر مستقیم و مالیات دپارتمان و کمیته معاون کمیسیون نشان داد کمبود نزدیک به یک کرور بطری مشروب از سهام در طول مستند دوره ارشد کنگره رهبر Randeep سینگ Surjewala شنبه گفت: با اضافه کردن آن به وضوح مورد مشروب قاچاق و فروش غیر قانونی مشروبات الکلی وجود دارد که ممنوعیت فعال در هاریانا

"به طور مشابه پرس و جو پیدا کرده است کمی بیش از 19 لاخ بطری (غیر مجاز مشروب) در 'بیش از حد' بیش از حد. استنتاج روشن است این است که به سرقت رفته مشروب از یک کارخانه یا محل تقطیر و یا دیگر است که گرفته شده و بدون پرداخت مالیات غیر مستقیم از وظیفه" Surjewala گفت.

واکنش یک مقام ارشد دولت در حالی که بازی کردن این رقم از دست رفته بطری و گفت: "بیش از 3.2 کرور بطری به فروش می رسد در هر ماه در هاریانا".

ارشد بارگیری در ارتباط با مالیات غیر مستقیم و مالیات بخش گفت: هند اکسپرس که آنها می خواهم به اظهار نظر در مورد این مسئله بعد اما بستری تشخیص کمبود در سهام است.

به ابتکار خانه وزیر آنیل Vij دولت در حال تشکیل یک پرس و جو ویژه تیم (مجموعه) به پروب سرقت از مشروب از سهام دولت در طول مستند. این تیم ادعا کرده است که مالیات غیر مستقیم و مالیات بخش است ارائه مدارک مورد نیاز به آن را تا تاریخ. "(مجموعه سر) TC Gupta نوشته است به دولت که بخش غیر مستقیم است با توجه به اسناد و مدارک به مجموعه" Vij گفته می هند اکسپرس.

مالیات غیر مستقیم مقامات ادعا کرده این مجموعه را خواستار شد و فراتر از آن دستور و اضافه میکند: "مشکل ناشی زمانی که این مجموعه به دنبال اطلاعات است که در پرس و جو را از نظر مرجع. به دنبال آن حتی که اطلاعات بود که به ارائه به رئیس جمهوری به طور مستقیم."

Surjewala گفت: دولت تنظیم آن را فاقد قدرت به عنوان تنها نشستن تشکیل شده در بخش 2(h) و 2(o) قانون دادرسی کیفری (CrPC) بود قدرت را به انجام یک تحقیق جامع با مراجعه به هر godown مربوط به اتهام کلاهبرداری مصادره اسناد انجام حملات, بررسی پرونده از بخش غیر مستقیم و پلیس و دستگیری مجرمان.

"بین 11 مه و ژوئن 27, حتی این بی دندان مجموعه تلاش سخت به مطالعه کردن رکورد از اداره مالیات غیر مستقیم و مالیات به منظور تعیین چه نوع از مشروب کلاهبرداری اتفاق افتاده است اما سابقه نشان داده نشده است به آنها" کنگره رهبر گفت.

"حقایق پریما نظر نشان دادن پیوند شوم بین مشروب مافیا و کسانی که اشغال دفاتر بالا در دولت است که مانع تحقیق و تفحص از مشروب اومدی. آن را ایجاد 'عملیات cover-up' به جای بررسی 'مشروب کلاهبرداری'? این خطار دولت حفاظت از 'مشروب مافیا به جای مجازات آن ؟ خواهد شد وزیر منهر لعل خطار پاسخ" او پرسید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب