خط کنترل واقعی: ماراتن نشست بین هندی و چینی فرماندهان

نوشته شده توسط Krishn Kaushik | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 7:12:24 am تصاویر ماهواره ای ا

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
نوشته شده توسط Krishn Kaushik | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 7:12:24 am
تصاویر ماهواره ای از مه 27 نشان چینی چادر در شمال بانکی Pangong Tso. سیاره آزمایشگاه از طریق رادیو فردا

هندی و چینی از فرماندهان ارتش نشسته در سراسر جدول برای بیش از سه ساعت شنبه به پیدا کردن راه هایی برای حل و فصل اوضاع در امتداد خط کنترل واقعی در شرق لاداخ.

Lt General Harinder Singh, چهاردهم, فرمانده کل سپاه, رهبری دقایقی پیش به مرز چین نقطه جلسه در Moldo نزدیکی Chushul. چینی تیم ارتش منجر شد توسط Maj کلی لیو لین فرمانده جنوب سین کیانگ نظامی منطقه است که مسئول مرز با Ladakh.

برنامه ریزی برای شروع در اوایل صبح روز شنبه جلسه آغاز شد و تنها پس از 11 am. منابع گفت: مذاکرات ادامه داد: برای بیش از سه ساعت با یک استراحت برای ناهار.

مقامات هشدار داد در برابر انتظارات از هر حل فوری گفت: روز شنبه جلسه می تواند برای اولین بار از چند.

Lt General سینگ است که انتظار می رود به مختصر فرمانده ارتش ژنرال M M Naravane در چه برخوردی در این نشست است. تا اواخر شب بود وجود دارد هیچ کلمه ای در این دیدار از هر دو ارتش یا وزارت امور خارجی.

پیش از آن در روز یک بیانیه رسمی گفت: "هند و مقامات چینی همچنان درگیر از طریق تاسیس نظامی و کانال های دیپلماتیک برای رسیدگی به وضعیت فعلی در هند-چین مناطق مرزی. در این مرحله پس هر نظری و بی اساس گزارش در مورد این درگیری خواهد بود و نه مفید و رسانه ها توصیه به خودداری از چنین گزارش."

توضیح داد | شش سال پیش چگونه یک بن بست در Ladakh به پایان رسید و پس از بحث و گفتگو

هیچ فوری بیانیه ای در این دیدار از پکن یا نه. یک روز پیش وزارت خارجه چین گفت: این مرز از وضعیت باقی مانده است "پایدار و قابل کنترل".

پیش از شنبه جلسه فرماندهان ارتش هند و چین سفیران پیوست تماس تصویری بین دیپلمات های خود را از مرز مکانیسم کار به تاکید است که "دو طرف باید مسئولیت رسیدگی به اختلاف خود را از طریق مسالمت آمیز بحث" و "اجازه نمی دهد آنها را برای تبدیل شدن به اختلافات".

مقامات هشدار داد در برابر انتظارات از هر حل فوری گفت: روز شنبه جلسه می تواند برای اولین بار از چند.

در Pangong Tso منطقه هند نیروهای نظامی هستند و نه مجاز توسط چینی ها به گشت تا به انگشت 8 لاک نقطه در شمال بانک مرکزی دریاچه است.

نظر | دهلی نو باید ساخت قدرت-تعادل داد و یا می آیند به محترم مسکن با چین

توضیح داد

این کلیدی است برای مذاکرات دیپلماتیک

نشست بین Leh-بر اساس فرمانده کل سپاه و همتای چینی سیگنال دو چیز است: وضعیت سطح بالا توجه و تحقق در هر دو طرف است که تعامل کلیدی است. گزارش آنچه در این نشست خواهد خوراک بعدی رویکرد دیپلماتیک و شکل استراتژی های مذاکره بیش از این بن بست.

نظامی و دیپلماتیک مذاکرات تا کنون به حال با اشاره به "ناسازگاری" اما هر دو دهلی نو و پکن ارسال سیگنال های روشن جمعه که دو طرف نیاز به کار "با توجه به راهنمایی ارائه شده توسط رهبری" – اشاره به استراتژیک هدایت' پس از نشست رسمی بین نارندرا نخست وزیر و رئیس جمهور چین در ووهان در مارس سال 2018 است.

هند دستور کار جلسه رسمی گفت: حول ترمیم لاک status quo ante — قبل از چین منحرف نیروهای خود را از جریان تمرین نظامی نسبت به طرف هند.

سمت هند برنامه ریزی شده به منظور بالا بردن موضوع از محدودیت های گشت زنی توسط هر دو طرف به عنوان انجام شده تا کنون و به دنبال ترمیم. در Pangong Tso منطقههند نیروهای نظامی هستند و نه مجاز توسط چینی ها به گشت تا به انگشت 8 لاک نقطه در شمال بانک مرکزی دریاچه است.

هند نیز برای دو طرف توافق کردند که کاهش تدریجی سنگین و تجهیزات نظامی از جمله توپخانه و اسلحه و تانک از عقب مناطق از هر دو طرف.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن