مانند آنها برای دوقلوها, جاده بازی ها, FSN televising وحشی بازی از دور

با مینه سوتا وحشی بازی Colorado Avalanche در یک نمایشگاه در NHL حباب در ادمونتون بیش از 1200 مایل دور LaPanta

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399

با مینه سوتا وحشی بازی Colorado Avalanche در یک نمایشگاه در NHL حباب در ادمونتون بیش از 1200 مایل دور LaPanta به نام بازی برای Fox Sports شمالی از راحتی از شهرهای دوقلو.

تاکید بر کلمه "آسایش است."

او به تماشای بازی بر روی صفحه نمایش بزرگ در این عرصه خالی و به جای آن از ورزشی معمول خود را کت و شلوار و کراوات او با پوشیدن یک پیراهن و شورت در کنار همکار Fox Sports شمالی شخصیت رایان کارتر و وس Walz.

"من فکر می کنم آخرین باری که من به نام NHL بازی با پوشیدن چیزی شبیه به آن و تماشای آن را بر روی صفحه نمایش تلویزیون من 12 سال تظاهر من در انجام بازی-بازی برای شمال ستاره" LaPanta گفت: با خنده. "من استفاده می شود به انجام است که به عنوان بچه که احتمالا آخرین باری که من انجام داده ام چیزی شبیه به آن."

چنین است که زندگی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

هر کس مجبور شده است برای تنظیم به یک دنیای جدید بیش از گذشته چند ماه و Fox Sports شمالی متفاوت است. آن را پخش خواهد کرد مقدماتی سری بین وحشی و ونکوور کناکز از دور چیزی معاون ارشد مایک Dimond گفت می خواهد یک کار به یاد ماندنی برای ایستگاه. آن است که شبیه به FSN پخش دوقلوها, جاده بازی ها که ایستگاه گوینده و خدمه تولید از هدف زمینه است.

"این باور نکردنی آنچه خدمه ما انجام داده است تا کنون" Dimond گفت. "من نمی توانم بگویم به اندازه کافی در مورد چگونه آنها افزایش یافته است به این مناسبت آن را بدون درز. هدف ما این است که در هوا ارائه نمی کند در تمام رنج می برند. من فکر نمی کنم آن را در نمایشگاه بازی است."

لجستیکی, Fox Sports شمالی می شود "پاک کردن خوراک" از ادمونتون که متشکل از بازی پوشش تکرار و صدای طبیعی. می شود که رله به شهرهای دوقلو که در آن Fox Sports شمالی لایه ها در آن گوینده و گرافیک آن را به احساس می کنم مثل یک خانه پخش کنید.

اگر آن را برای تلفن های موبایل ساده نیست و با وجود چالش های بسیاری برای همه درگیر.

کسی مثل LaPanta استفاده می شود برای تماشای این بازی در فرد و در نتیجه قادر به دیدن کل یخ در هر زمان داده شده. نیست که در مورد زمانی که او را به تماشای بر روی یک مانیتور تا فرآیند خود را به حال شده است برای تغییر.

"اگر من یک خط تغییر در فرد می توانید کشف کردن که بازیکنان بر روی یخ و روند حذف می دانم که بازیکن است که در آن" LaPanta گفت. "شما نمی تواند انجام دهد که در حال مشاهده بر روی مانیتور. شما باید صبر کنید تا زمانی که بازیکن بالا میآید بر روی صفحه نمایش. فقط مکانیک خواستار بازی بود که احتمالا بزرگترین چالش است."

کسی مثل حاشیه خبرنگار کوین گرگ یک مجموعه کاملا متفاوت از چالش است. او معمولا در جاده ها با تیم های که اجازه می دهد او را به سمت کمی گفتگو با بازیکنان و مربیان در اینجا وجود دارد. او به طور معمول با استفاده از اطلاعات به دست آورده کند این مذاکرات در تلویزیون خود را گزارش.

"شما دست انداز به بچه ها در لابی هتل و یا در اتوبوس تیم و چیزهای که می تواند طلا" گرگ گفت. "که دسترسی که ما معمولا بی بدیل است. این چیزی است که ما در حال رفتن به از دست دادن بیشتر است. ما فقط ساخت بسیاری از آنچه که ما می توانید دریافت کنید."

او قدردانی وحشی روابط عمومی کارکنان با کمک او امن مصاحبه های مورد نیاز برای پخش. او همچنین دارای انبار اطلاعات پس زمینه از اردوگاه های آموزشی گذاشته و آن را به سادگی در خانه پلاکارد.

"من اطلاعات بیشتری نسبت به من همیشه به امید نیاز" گرگ گفت. "که من باید گزینه و می توانید صبر کنید برای آن را به زمان مناسب از آن استفاده کنید."

وجود دارد برخی از تفاوت قابل توجه در نمایشگاه بازی که LaPanta و گرگ گفت: زمان را برای دریافت استفاده می شود به حرکت رو به جلو. مانند این واقعیت است که در پایان روز آنها هنوز هم خواستار بازی از خالی آرنا.

"شما نوع تغییر به حالت عادی زمانی که بازی در جریان است به دلیل وجود حداقل صدای هاکی رفتن ما به هدست" LaPanta گفت. "سپس ما در زمان ما هدست در طول تنفس و آن مرده بود سکوت در اطراف ما. که واقعا عجیب و غریب است. آن را قطعا عجیب ترین بازی من به نام در NHL, بدون شک."

برخی از چالش های دیگر عبارتند از بودن در رحمت "پاک کردن خوراک" از ادمونتون. آن را همیشه خط با آنچه در خانه پخش خواهد صحبت در مورد.

"من به یاد داشته باشید ما آمد از یک استراحت وجود دارد و تقسیم صفحه نمایش از بهمن goalies," LaPanta گفت. "ما هیچ چیزی برای گفتن در مورد آن دسته از بچه ها به خاطر ما اهمیتی نمی دهند که آنها در حال رفتن به بازی در هدف است."

در حالی که کسانی که کمی سکسکه هستند که انتظار می رود به عنوان postseason پیشرفت heck از بسیاری بهتر از جایگزین از داشتن آنها را.

"این است که آنچه در آن است" LaPanta گفت. "این چیزی است که هاکی خواهد بود. من هیجان زده هستند و به نظر می رسد مانند آنها یک طرح بزرگ است. اگر این روشی است که ما باید آن را به زندگی ورزشی به عقب در هوا من تمام است."

همانطور که بقیه Fox Sports شمال.

"آن را می دهد هر کس کمی حس عادی," Dimond گفت. "این چیزی است که ما می خواستیم برای رسیدن به با پخش. فقط به افرادی که فرار کنند. که واقعا مهم است در حال حاضر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب