شورای قانونگذاری نظرسنجی: Cong برداشت دوم نامزد Uddhav, 8 نفر دیگر به انتخاب unopposed

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در مارس 11, 2020 12:07:17 am "ارج نهادن به وزیر درخواست

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در مارس 11, 2020 12:07:17 am
Sanjay Raut, Uddhav thackeray, Legislative Council poll, Maharashtra news, indian express news "ارج نهادن به وزیر درخواست کنگره موافقت کرده است به برداشت دوم خود را نامزد. بنابراین نامزدها برنده خواهد بود unopposed" گفت: Sena MP سانجی Raut.

بعد از شیو سنا ابراز نارضایتی بیش از متحد کنگره فیلدینگ دوم نامزد در مارس 21 شورای قانونگذاری انتخابات کنگره در روز یکشنبه تصمیم به کناره گیری از نامزد خود راه را برای ماهاراشترا وزیر Uddhav Thackeray و هشت نفر دیگر به انتخاب unopposed.

"از ماها Vikas Aghadi (مگا ولت آمپر) می خواستم به مسابقات شش کرسی است. اما با توجه به Covid-19 بحران دشوار است را به همه MLAs به بمبئی برای رای گیری. رئیس جمهوری خود را نامزد در انتخابات. او از ما خواسته است که نامزدها باید برنده unopposed. بنابراین با توجه به همه جنبه های آن افزوده خواهد شد و در حال حاضر رشته پنج نامزد" گفت: Balasaheb Thorat, دولت, کنگره رئیس جمهور و وزیر درآمد پس از دیدار با رهبران ارشد از حزب سنا و NCP.

با این حالی که مگا ولت آمپر دارای سابقه نامزدها در پنج کرسی BJP رقابت چهار صندلی است. با هیچ نامزد دیگر در فرای همه نه نامزد مجموعه انتخاب شود unopposed.

این جلسه با حضور کنگره وزیر Ashok Chavan NCP وزرای Ajit Pawar و جیانت Patil به عنوان به خوبی به عنوان شیو سنا وزرای Eknath Shinde و آنیل Pieraccioni. سنا MP سانجی Raut و پارتی, منشی, Milind Narvekar نیز حضور داشتند.

"ارج نهادن به وزیر درخواست کنگره موافقت کرده است به برداشت دوم خود را نامزد. بنابراین نامزدها برنده خواهد بود unopposed" گفت: Raut.

پیش از آن در روز Raut گفته بود mediapersons که Uddhav نمی خواهم به مسابقه نظر سنجی اگر آن را نمی شود unopposed. "ما می خواهیم نامزدها برای پیروزی در انتخابات unopposed. بسیاری از مردم در حال قدم زدن در خیابان ها و مسائل وجود دارد و از امرار معاش خود. از آن خواهد شد یک لکه در ماهاراشترا سنت اگر ما تمام احزاب سیاسی قادر به دریافت نامزدهای منتخب unopposed. Thackeray از این ناراحت است که چرا از این. او می خواهد به مسابقه نظرسنجی تنها در صورتی از آن است که رفتن به unopposed," او گفت:.

کمیسیون انتخابات اعلام کرده است که شورای قانونگذاری نظر سنجی و نه کرسی در ماهاراشترا روز پس از Uddhav با نزدیک شدن نارندرا نخست وزیر به دنبال مداخله خود را برای جلوگیری از یک بحران قانون اساسی در دولت است. Uddhav بود که سوگند یاد سانتی متر در نوامبر 28, 2019, اتحاد برای تبدیل شدن به عضو هر دو مجلس قانونگذاری ایالتی توسط مارس 27.

سنا را Uddhav و Neelam Gorhe, NCP را Shashikant Shinde و آمل Mitkari و کنگره راجش Rathod خواهد فایل خود را نامزد در روز دوشنبه. BJP را Ranjitsinh Mohite Patil, Gopichand Padalkar, Pravin Datke و Ajit Gopchade را در پرونده خود نامزد در روز جمعه.

منابع گفت که طبق اولیه طرح سنا و NCP را رقابت دو صندلی و کنگره یک صندلی با توجه به هر یک از طرفین قدرت در مجلس است. بی جی پی را رقابت چهار صندلی است. در حالی که کنگره رهبری مرکزی اعلام کرد یک نامزد دولت واحد اعلام کرد دیگر در روز شنبه منجر به اختلاف نظر در میان سه متحدان.

منبع گفت که در حالی که دولت و کنگره رهبری بود که مگا ولت آمپر می توانید برنده ششمین صندلی سنا نمی خواهید را به هر گونه شانس را با توجه به Uddhav است که در نزاع است. "کنگره کوچکتر متحد در مگا ولت آمپر با تعداد کمتر از صندلی در مقایسه با سنا و NCP می خواستم برای نشان دادن آن است و نه تسلیم به دو نفر دیگر متحدان. پس از آن اعلام کرد دومین کاندیدای تاکید اهمیت آنها گفت:" یک منبع.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن