قانونگذار مشخصات: حتی عملا Minnesotans از مینه سوتا مقننه کار

بر خلاف آنچه ادعا شد یا پیشنهاد در اخبار تریبون مارس 29 تحریریه (به نظر ما: "دولت باز هنوز باید در انتظار") از

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399

بر خلاف آنچه ادعا شد یا پیشنهاد در اخبار تریبون مارس 29 تحریریه (به نظر ما: "دولت باز هنوز باید در انتظار") از COVID-19 همه گیر ظهور, نمایندگان مجلس باید متعهد به در دسترس بودن و قابل دسترس و پاسخگو به اعضای جامعه و به سرعت در حال تحول چالش های ما همه رو. زمانی که بهداشت عمومی اورژانس برای اولین بار اعلام کرد رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و قانونی رهبران سرعت حرکت رو به جلو برای تصویب طرح و سرمایه گذاری در بهداشت عمومی ما پاسخ.

غیر متعارف بار که مورد نیاز یک رویکرد غیر متعارف به وضع. از آنجا که ما اولین اقدامات پرداختن به COVID-19 مجلس نمایندگان و سنا باید تا حد زیادی نقل مکان کرد و عملیات آنلاین. ما برگزار شد جلسات کمیته از طریق آنلاین تصویری-کنفرانس پلت فرم زوم و همه آنها شده اند و جریان بر روی وب و یا تلویزیونی. ما گنجانیده عمومی شهادت به این جلسات برای به دست آوردن حداکثر ورودی عمومی.

ما شهر برگزار شد سالن جلسات الکترونیکی برای پاسخ به سوالات و دریافت بازخورد. ما صندوق پست الکترونیک دریافت مداوم ترافیک با مردمی ارائه انتقادات و پیشنهادات و یا درخواست کمک در مرور مشکلات ما و کار برای کمک به حل مشکلات.

من و همکارانم که به نمایندگی دلوت منافع در St. Paul حفظ حضور در رسانه های اجتماعی به روز رسانی ترکیبات در تحولات و به استطاعت Minnesotans یک فرصت برای در وزن. هیچ یک از این است یک جایگزین برای فرد مکالمات اما ما ارزش سطح بالایی از تعامل از اعضای جامعه.

در شنیدن از مردم روشن است که آنها می خواهند اطمینان همسایگان خود و اعضای خانواده می تواند سالم, امن, و, اقتصادی, امن, و, که, پس از این همه گیر می گذرد جوامع ما می تواند قوی است. اولویت های ما برای بقیه جلسه قانونی منعکس کننده این ارزش ها است.

Minnesotans نیاز به یک مکان به نام خانه, بنابراین ما در حال کار برای ارائه یک 100 میلیون دلار سرمایه گذاری در مسکن کمک. شناخت کم درآمد Minnesotans در میان سخت ترین ضربه گیر ما در حال کار برای افزایش پرداخت برای خانواده ثبت نام در مینه سوتا خانواده برنامه های سرمایه گذاری. مراقبت های شخصی مسئولین انجام کار با ارزش امکان پذیر مردم با عزت زندگی می کنند و ما در حال کار برای افزایش دستمزد آنها درآمد.

پس اخیر وضعیت فقط درب بعدی در ویسکانسین ما در حال کار به تصویب یک پست الکترونیکی-در رای گیری گزینه برای کمک به Minnesotans شرکت در دموکراسی با خیال راحت. آموزش از راه دور شده است دشوار است برای بسیاری از خانواده ها و ما در حال کار برای اطمینان از تمام Minnesotans باید به اینترنت پهن باند برای دسترسی به مواد آموزشی دریافت خدمات پزشکی از راه دور, و یا شرکت در تجارت است. ساعتی کارکنان مدرسه مانند رانندگان اتوبوس های آموزشی دستیاران و مواد غذایی کارگران خدمات شایسته امنیت اقتصادی و ما در حال کار برای تضمین جبران خسارت خود را در طول آموزش از راه دور.

همه این اقدامات حیاتی شده اند گردد با ورودی از مردم تحت تاثیر این بحران است. آنها بوده ام vetted در باز در طول جلسات عمومی که برگزار می شود از راه دور تا به حال بحث و رای عمومی — فقط به عنوان اگر آنها برگزار شد و در دولت کاپیتول.

همه ما قانونگذاران دست و چهره به چهره تعامل با اعضای جامعه. همه گیر ظهور تنها چند روز قبل از سالانه دلوت و St. Louis County روز برنامه ریزی شده بود را در کاپیتول — هنگامی که busloads مدنی رهبران و صاحبان کسب و کار و شهروندان به طور منظم بازحمت حرکت کردن به سنت پل به اشتراک گذاری اولویت های محلی و به کمک داستان Northland. این وضعیت به سرعت در حال تغییر و از دست دادن را ارزشمند ارتباطات شخصی ما تبدیل به عادت کرده اند به ساخت طریق این رویداد عمیقا ناامید کننده است. به جای آن ما تا به حال به در تکیه مجازی اتصالات و ما افتخار میکنیم که بسیاری از مردم همچنان به حمایت از علل مهم به آنها.

همه ما متعهد به در نظر گرفتن اقدامات فوری Minnesotans شمارش هستند و برای محافظت از مینه سوتا سلامت و تندرستی از طریق مراحل مانند افزایش تست ردیابی انزوا و درمان و همچنین امنیت اقتصادی است. ما نیز متعهد به اقدام در راه است که باز و پاسخگو به اولویت نیازها و ارزش های مردم در دولوت و در سراسر کشور ما است.

جنیفر شولتز نشان دهنده شرقی دلوت منطقه 7A در مینه سوتا ، Rep. لیز اولسون و بهداشت ، Erik Simonson هر دو آنها نیز نشان دهنده دلوت در مینه سوتا قوه مقننه کمک به این تفسیر. آن فرستاده شده توسط شولتز همچنین از طرف آنها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب