قانونگذار مشخصات: پهنای باند سرمایه گذاری های لازم در دوران پس از COVID-19

قبل از COVID-19 بسیاری از دانش آموزان تا به حال سر به کتابخانه های عمومی, یک رستوران یا کافی شاپ به اتصال به ا

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399

قبل از COVID-19 بسیاری از دانش آموزان تا به حال سر به کتابخانه های عمومی, یک رستوران یا کافی شاپ به اتصال به اینترنت برای تکمیل تکالیف. این غیر قابل قبول است در حق خود است. اما پس از COVID-19 و انتقال به آموزش از راه دور این همان دانشجويان کل کلاس های درس مجازی تبدیل شده است و ترک آنها را در خطر سقوط.

COVID-19 نیز تغییر مراقبت های بهداشتی با علامتی افراد خواسته به بازدید از یک کلینیک; استفاده از خدمات پزشکی از راه دور شد و به جای تشویق به درجه بی سابقه ای.

قانون من دفاع و پشتیبانی خواهد کمک به گسترش پهنای باند دسترسی به بیشتر مردمی که هیچ دسترسی به اینترنت (unserved) و به کسانی که محزون می خوانی دسترسی ناکافی (محروم). یک بار COVID-19 ضربه من متمرکز پهنای باند من-توسعه لایحه رفع برخی از موانع خاص Minnesotans مناسب و معقول بدون دسترسی به اینترنت به طور ناگهانی جنوبی تقسیم آن به سه جداگانه هدفمند مناطق.

اول این لایحه سرمایه گذاری اضافی 10 میلیون دلار نسبت به کشور ما مرز به مرز پهنای باند گرانت برنامه. پس از سال 2014 این برنامه ثابت شده است اهرمی خصوصی دلار برای گسترش دسترسی به بیش از 49,900 خانه و کسب و کار.

این لایحه همچنین به ایجاد یک جدید آموزش از راه دور دسترسی پهن باند گرانت برنامه — با 15 میلیون دلار سرمایه گذاری — به بازپرداخت مدارس برای هزینه های مربوط به ارائه دانش آموزان با تجهیزات لازم برای دسترسی به مواد آموزشی در اینترنت ما در طول زمان صلح و اضطراری است.

در نهایت این لایحه ایجاد پزشکی از راه دور تجهیزات بازپرداخت کمک مالی برنامه, بودجه در $2 میلیون دلار به بازپرداخت ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و استان ها است که خرید و نصب تجهیزات پزشکی از راه دور برای ارائه COVID-19-مربوط به خدمات مراقبت های بهداشتی.

متاسفانه قانونی در جلسه موکول بدون توافق در پهنای باند بودجه و بسیاری از دیگر راه حل کلیدی برای کمک به اقتصاد ما بهبود می یابند. برای دریافت این انجام می شود, آن را به قانونگذاران از هر دو حزب به رسمیت شناختن است که هر سوتا, کارآفرین, دکتر, معلم کشاورز و خانواده سزاوار فرصت هایی که می آیند با پایه 21 قرن تکنولوژی از جمله دسترسی به اینترنت است. آن را نیز به رسمیت شناختن است که خصوصی دلار به تنهایی نمی ترفند; چشمگیر هزینه های زیرساخت به سادگی بیش از حد بزرگ است.

بله این را قابل توجه سرمایه گذاری عمومی اما تا بیش از حد برق رسانی روستایی و ما نمی توانیم تصور کنید که چگونه زندگی خواهد بود بدون که ابتکار عمل.

وابستگی ما به اینترنت تنها ادامه خواهد داد به رشد می کنند و حتی بزرگتر تبدیل خواهد شد بخشی از تجارت, آموزش و پرورش و مراقبت های بهداشتی. دولت ما هدف والای دسترسی جهانی سال 2022 و من به شما در حفظ و در حال کار برای اطمینان بیشتر Minnesotans می توانید مزایا و ابزار است که با دسترسی به اینترنت.

زمانی که برای اولین بار انتخاب به قوه مقننه من هرگز تصور تکنولوژی مسائل خواهد بود میان من بالا مقننه اولویت است. راستش من نمی شده اند قادر به توضیح آنچه که یک ذره است. چیست 29-سال اتحادیه کاغذ آسیاب کارگر انجام دفاع از پهنای باند? من انجام این کار از آنجا که ما در جوامع روستایی به شدت نیاز به افزایش راه زندگی است که می آید با قابل اعتماد دسترسی به اینترنت است. در حالی که من اصلا صرف زمان بیش از حد بر روی کامپیوتر زمانی که همسر من, Joan و من سعی کنید برای رفتن در اینترنت در همان زمان از دستگاه های مختلف اتصال غیر قابل استفاده می شود. من می دانم که ما نه تنها با این تجربه است.

هنگامی که ما بحث در مورد پهنای باند و سرمایه گذاری در دولت و کنگره آن را اغلب از طریق یک لنز رشد اقتصادی در خدمت به عنوان یک مجرا برای ایجاد و جذب انواع جدید از فرصت ها در داخل منطقه است. این است که تا حد زیادی درست است اما نمی گوید تمام داستان. قابل اعتماد دسترسی به اینترنت چیزی است که همه Minnesotans شایسته برای ارتباط با تجارت ارتباط با یادگیری, ارتباط با دکتر خود و شاید مهمتر از همه ارتباط با یکدیگر است.

آن زمان برای قانونگذاران به حرکت به جلو با قوی پهنای باند و توسعه سرمایه گذاری نه فقط برای دیدار با ما نیازهای فعلی تحت یک بیماری همه گیر است اما برای کمک به ما و کل دولت در رسیدن به آن در دراز مدت بالقوه است.

تشکر. راب Ecklund DFL-بین المللی می افتد نشان دهنده منطقه 3A در مینه سوتا خانه و ارشد نویسنده از قوانین برای سرمایه گذاری در توسعه پهنای باند. او نوشت: این در درخواست News Tribune نظر صفحه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب